Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

florin74

Evaluare oferte, in 1-2 luni ar trebui anuntat rezultatul.

ion59

În mod normal, ar trebui corelat anunțul câștigătorului, cu cel pentru segmentul din jud. Olt al DN6. Cel câștigat de Iordache și lăsat vraiște de doi ani de zile!

florin74

S-au derulat in aceeasi perioada, depinde de resursele interne ale CNADNR cat de repede evalueaza toate ofertele. SECOL sunt pe primul loc la ambele, cu preturi joase, sa vedem daca le accepta si CNADNR.

Dan74

Am o intrebare pentru Florin74, la centura Stei in ce stadiu este dosarul?
Multumesc anticipat pentru raspuns.

florin74

COPISA (loc 1) castigator, TELOXIM (loc 2) si OHL (loc 3)a contestat, CNSC a decis sa se reanalizeze ofertele COPISA, TELOXIM SI OHL, TELOXIM a contestat la CAB, hotarere respinsa, cred ca urmeaza a se da cat de curand castigatorii (s-a contestat in principiu si acceptat nejustificarea temeinica a pretului foarte mic 62% oferit de COPISA ).  Ar cam trebui ca CNADNR sa emita un nou raport si noi comunicari. Poate la urmatoarea cerere de informatii catre CNADNR o intrebare sa fie referitoare la aceasta procedura.
Oricum azi e termen la centura Tg Mures, ultima tura prin CAB.

user201

Câteva imagini de pe centura Oradea, de Joi 1 Mai. Centura arată bine, pe alocuri aproape ca o autostradă. Se circula ușor atunci, cred că și datorită interdicției camioanelor de a circula în Ungaria în acea zi.











florin74


RaduC

^^^ ticlăzăul lor, abia aștepam decizia de azi... Încă doua săptămâni, mămăliga lor...  :gaah:

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alin_simeriaveche

#1344
^
:lol: din Ardeal, am auzit aceasta vorba

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

RaduC

#1346
Vechi fier de călcat din fontă,  ce funcționa cu cărbuni. Se introduceau cărbuni in fier și buni calcă cioricii bunicului.

:lol: de prin zona Șăulia, jud.  Mureș. Va salut de peste mari și țări acum, din Paddy Land.
Scuze de OT

florin74

#1347
Centura ALESD
CNADNR a dat castigator pe lot 1 pe  CONSINIT-MAGENTA -SK13 PATSTROY si pe lot 2 pe IMOBLUX-IMPRESA FERRARA-DANCOR - SK13.
CONSTRUCCIONE RUBAU-SC DRUMURI ORASANEST a contestat (lot 2) dar au renuntat ulterior la contestatie.
Pe lot 1 a contestat CONSTRUCTORA SAN JOSE SA (loc 3) dar au pierdut.
Deci CNSC mentine castigatorii, cu sanse de a se semna contractul pe lot 2 imediat.
COLLINI se pare ca nu s-a stresat, au centura Tg Jiu si cu lot 2 Lugoj Deva le este suficient.
http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2014/decizie-1038.pdf

Update : CONSTRUCTORA SAN JOSE SA (loc 3) contesta la CAB decizia CNSC. - se refera la lot 1
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000315556&id_inst=2


rekul

08.05.2014
Oră: 12:00
Document: Hotarâre
Tip soluţie: Admitere recurs
Soluție pe scurt: Respinge plângerea introdusă de Stabag, ca neîntemeiată. Respinge plângerea introdusă de Eko Inșaat, ca neîntemeiată. Admite în parte plângerea introdusă de PA&CO numai în privinţa admisibilităţii cererii de intervenţie. Respinge în rest plângerea introdusă de PA&CO, ca nefondată. Admite în parte plângerea introdusă de Max Boegl, în privinţa admisibilităţii cererilor de intervenţie .Respinge în rest plângerea introdusă de Boegl. Modifică în parte decizia CNSC, în sensul că : Admite în parincipiu cererile de intervenţie formulate de PA&COși Max Boegl România SRL. Respinge ca neîntemeiate cererea de intervenţie introdusă de PA&CO. Respinge ca neîntemeiată cererea de intervenţie introdusă de Max BoeglRomânia în contestaţia Formulată de SC SA&PE. Admite cererile de intervenţie introduse de Max Boegl România SRL în contestaţiile formulate de Strabag și PA&CO. Menţine în rest decizia CNSC. Definitivă.
Complet: S8 Completul 12 recurs NCPC

Deci?

vancouver

#1349
Din explicatiile lui florin74 de pe un alt forum rezulta ca:
- SAPE trebuie sa explice cum a calculat preturile (adica sa detalieze si sa faca credibil calculul) si astfel sa explice pretul mic, respectiv cum vor putea sa realizeze lucrarea cu acest pret
- Eka Insaat (turcii) trebuie si ei sa explice mai detaliat preturile (chiar daca pretul lor nu este mic, fiind aproape la fel ca Strabag, totusi calculatia de pret trebuie fundamentata temeinic)
- CNADNR, dupa ce primeste documentele de mai sus, REEVALUEAZA ofertele, tinând cont de noile documente.

Mai exact, daca cele 2 firme de mai sus nu arata serios cum au ajuns la preturile din oferta, vor fi descalificate din acest motiv si castigator va fi cred Astaldi-Max Bögl (daca nu mai exista vreo alta firma cu oferta acceptata cu pret mai mic).

Apoi urmeaza o noua runda la CNSC si Curtea de Apel, daca mai contesta cineva. De mentionat ca teoretic Strabag si PACO ramân eliminate si nici nu mai pot contesta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.