Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

tu ai fost vreodata pe centura in ultimul an?

Ai dreptate cand spui ca nu se poate evita DNCB decat ocolind foarte mult pe drumuri proaste, dar pentru o masina mica este mai convenabil sa traverseze bucurestiul decat sa-l ocoleasca.

Pe directia N-S (otopeni-jilava) prin oras faci intre 45 min si 1 ora si 30 min/maxim 2h  iar pe centura vei face intre 2 si 5 ore iar partea de sud este mai proasta ca un drum forestier.
Pe directia E-V (A1-A2), prin oras faci 1:15/maxim 2  iar pe centura faci minim 2 ore (minim pt ca maxim poate fi oricat; pe centura de nord ca pe cea de sud trebuie sa fi masochist). De la Stefanesti pana la A2 daca scoti sub 1 ora bati recordul.

Din pacate mai sunt si cei care lucreaza/ au treba la firmele din zona centurii si care nu au de ales.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

#1306
Quote from: florin74 on April 08, 2014, 10:22:54 AM
Quote from: alecu26 on April 08, 2014, 10:04:55 AM
Stei-ul si Alesd-ul s-au semnat? ca poat cu lucrarile de acolo Copisa se va declara multumita si poate uita sa timbreze ceva pe la CAB?

La STEI nu s-a mai intamplat nimic, cred ca ar trebui sa semneze contractul. S-ar putea intreba la CNADNR ce se intampla cu acest contract. La Alesd Nord si Sud nu a aparut nimic pe CNSC, cred ca nu au terminat de evaluat ofertele.  :bash: (de 8 luni). Oricum nu erau in pozitii favorabile, acolo se da lupta intre CONSINIT-MAGENTA -SK13 PATSTROY si COLLINI LAVORI, iar la celalat lot intre  IMOBLUX-IMPRESA FERRARA-DANCOR - SK13, CONSTRUCCIONE RUBAU-SC DRUMURI ORASANESTI si COLLINI LAVORI (i-am pus in ordinea preturilor)

Au aparut primele informatii privind castigatorii.
Se pare ca CNADNR a dat castigator pe lot 1 pe  CONSINIT-MAGENTA -SK13 PATSTROY si pe lot 2 pe IMOBLUX-IMPRESA FERRARA-DANCOR - SK13.
CONSTRUCCIONE RUBAU-SC DRUMURI ORASANEST a contestat (lot 2) dar au renuntat ulterior la contestatie.
Pe lot 1 a contestat CONSTRUCTORA SAN JOSE SA (loc 3) dar au pierdut.
Deci CNSC mentine castigatorii, cu sanse de a se semna contractul pe lot 2 imediat.
COLLINI se pare ca nu s-a stresat, au centura Tg Jiu si cu lot 2 Lugoj Deva le este suficient.
http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2014/decizie-1038.pdf

florin74

Quote from: razvanxxy on March 11, 2014, 05:54:04 PM
In urma cu 2-3 ani se discuta de o centura ocolitoare a orasului Mihailesti - Giurgiu pe DN6. Mai se mai stie ceva? Se mai face sau prioritate are autostrada spre Alexandria  :)

CNADNR a desemnat castigator S.C. EXPRESCONSTRUCT TYS S.R.L. (loc 1 ca pret)
CNSC a obligat CNADNR la reevaluarea ofertei castigatoare si a CONCORDIA CON STRADE SRL. Contestatiile au fost introduse de TEL DRUM (loc 5 ca pret) si CONCORDIA CON STRADE SRL (loc 2 ca pret).
S-a respins la CAB contestatia S.C. EXPRESCONSTRUCT TYS S.R.L. (loc 1 ca pret)
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000314239&id_inst=2

Poveste fara sfarsit  :bash:

panzer

Quote from: dr4qul4 on April 14, 2014, 10:54:28 AM
tu ai fost vreodata pe centura in ultimul an?

Ai dreptate cand spui ca nu se poate evita DNCB decat ocolind foarte mult pe drumuri proaste, dar pentru o masina mica este mai convenabil sa traverseze bucurestiul decat sa-l ocoleasca.

Pe directia N-S (otopeni-jilava) prin oras faci intre 45 min si 1 ora si 30 min/maxim 2h  iar pe centura vei face intre 2 si 5 ore iar partea de sud este mai proasta ca un drum forestier.
Pe directia E-V (A1-A2), prin oras faci 1:15/maxim 2  iar pe centura faci minim 2 ore (minim pt ca maxim poate fi oricat; pe centura de nord ca pe cea de sud trebuie sa fi masochist). De la Stefanesti pana la A2 daca scoti sub 1 ora bati recordul.

Din pacate mai sunt si cei care lucreaza/ au treba la firmele din zona centurii si care nu au de ales.
Nu e nevoie sa fii impertinent! Merg pe DNCB zilnic ca n-am de ales: nu mai stau in Bucuresti.
Intra dimineata dinspre A1 pe Militari si faci 1h pana la Lujerului. Pana la capatul dinspre A2 alege tu cat faci. Dupa 10:30 orasul e preferabil intr-adevar, cu conditia sa nu se arate nici un nor, caz in care toti bucurestenii isi scot masinile si brusc toate semafoarele se defecteaza.

DBCB merge cam cu 15-20km/h intre A1 si Chitila, 90km/h pana la Otopeni, stai cam 20 minute acolo din cauza giratoriului minune (daca nu inveti sa il ocolesti prin Otopeni), apoi iar 90km/h pana la DN2 Voluntari. Dupa nu mai stiu ca nu am treaba pe A2 decat f rar.

Pentru mine cele mai importante lucrari de infrastructura de acum sunt cele 2 cioturi de DNCB Nord ramase nefacute si ciotul de A3 de la intrarea in bucuresti pentru ca imi mananca zilnic minute bune din viata. Si chiar am fost le-am si fotografiat in toamna anului trecut cand chiar se muncea la ele - cu spor as spune. Acum insa au luat-o romaneste: o zi da, doua ba. 10 oameni pe tot santierul si aia sprijina o coada de cazma.

dr4qul4

#1309
nu eram impertinent, doar ca in ultimul an am incercat  de 3 ori centura ca varianta pentru traficul infernal din oras:
1. Vitan-Splai-Otopeni (grava greseala- aproape 2 ore)
2. A2-Sos Oltenitei pana la Sos Berceni  (traficul a fost ok insa mai mult de 30-40 nu am mers pentru ca era plin de gropi)
3 si cea mai mare greseala: veneam de la Ploiesti si trebuia sa ajung in pantelimon (Socului) si am zis sa o iau pe centura.... am facut peste 1 ora de la dn2 la dn3 si peste 1 ora ca sa trec de Cora (se lucra la pod)..

In ceea ce priveste A1 spre A2 recomand asta.

iar pentru directia cealalta Dristor (sau splai)-Unirii-grozavesti-stradute-Ciurel-stradute- apusului

Cand vor fi gata si cele 2 capete, in mod sigur centura de Nord va fi cea mai buna varianta, dar in acest moment, fiind si santier faci peste 2 ore, iar prin oras doar daca nimeresti intre 7:30 si 9:30 poti realiza o asemenea performanta.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Archi

Vara trecuta, cei drept la ora 9 dimineata am facut pe aceasta ruta fix 45 de minute, as fi facut 35 dac nu stateam 5 semafoare undeva pe Splai. Nu putem compara vara cu vreme frumoasa cu celelalte anotimpuri, dar cred ca daca nu prinzi ceva blocaje poti trece intr-o ora.

MRS

^^^
Intre 15 iunie si 10 septembrie este cu TOTUL un alt trafic in Bucuresti


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

pasadia

Vezi ca intrebasei pe A3, care n-are legatura cu centura Brasov.

Quote from: alin_simeriaveche on April 16, 2014, 12:15:09 PM
ce se mai stie de lotul 1 centura Bv (ex alpine)?am vazut pe cnadnr ca pana in 6 martie era data limita pt a depune ofertele

Ofertele s-au deschis, comunicat, foarte probabil s-au intocmit deja contestatii la CNSC si asteptam acum solutionarea acestora. Pana la finalul lunii cred ca ar trebui sa existe o solutie de la CNSC astfel incat sa se mute povestea la CAB.

alin_simeriaveche

^^sti cumva care sunt ofertantii si cu ce preturi au licitat?

Wadan

Quote from: florin74 on March 05, 2014, 01:39:51 PM
S-au deschis ofertele la centura Brasov 2 (DN 13- DN 12)
Valoare estimata : 118.256.906 lei

21 ofertanti
1. SC VIAROM - MaxiDesign - Beta Cops SRL - 64.416.519 lei
2. Chirulii Andrea -Aleandri SpA - Italbeton - Total Road SRL - 65.906.213 lei
3. SC Consinit SRL - RCM Costruzioni SRL - Road Construct SRL - SC Italrom Inginerie Internationala SRL - 66.226.153 lei
4. SC Good Prod SRL - SC Shelter Construct SRL - SC Luca Way SRL - 67.149.573 lei
5. Lena Engenharia - Tecnic COnsulting Engineering - 67.493.775,5 lei
6. Straco Grup - Morani SRL - 68.337.132 lei
7 Tel Drum - Imob Lux COnstruct - Impresa Ferrara - Napoca SA - Via Carpatia Consult - 70.566.656,62 lei
8 Corsan Corviam - 70.717.630 lei
9. Proiect Consult - 73.693.719 lei
10. Strabag - 74.927.442 lei
11 Consal - Transproiect - 76.345.375 lei

Alti ofertanti : Euro Construct 98, Constructora San Jose, Geiger Transilvania, Drumuri si Poduri Gheorghieni, Eurostrada-CCCF Drumuri si Poduri Timisoara, MAx Boegl, Astalrom, Bilfinger, Copisa, Porr, (nu i-am pus in ordinea pretului ofertat, marea majoritatea au ofertat in zona 81 mil - 85 mil, cu exceptie EuroConstruct :93 mil si Euro Strada 90 mil )

pasadia

Mesajul asta e despre lotul alpine de care intreaba alin. Cel pus mai sus este despre dublarea bucatii realizate in 2009. Sunt 2 lucrari alaturate intre ele dar diferite.


Quote from: florin74 on March 11, 2014, 05:52:12 PM
Scuze pentru intarziere, revin cu ofertele de la Centura Brasov, lot 1 (ex-ALPINE)
16 oferte depuse, valoarea estimata 88.355.336 lei


1. Chirulii Andrea -Aleandri SpA - Shelter Construct- Pasquale Alo' SRL - 59.556.176 lei
2. Euro Construct Trading 98 - 61.802.816 lei
3 SC Consinit SRL - RCM Costruzioni SRL - 64.950.687 lei
4. Imob Lux Construct - Tel Drum -Impresa Ferrara - Fincodrum - 65.261.293 lei
5. Constructore San Jose- Idecon SAU : 69.985.471 lei
6. COPISA - 72.978.299 lei
7. Bilfinger - Conforest - 75.338.484 lei
8 Magenta Constructii & Infrastructura - Tehnocer  - 78.636.771 lei
9. VIAROM - 79,41 mil lei
10 AZVI-Straco - 79,51 mil lei
11. Strabag - 79,91
12 CCCF Drumuri si Poduri Timisoara - EuroStrada SRL - 80,24 mil
13 Corsan Corviam - 80,37 mil
14 CONSAL SRL - 82,1 mil
15 PORR - 82,27 mil
16 ASTALROM - 83,44 mil


Avea dreptate Alecu, astia de la Chirulli sunt disperati sa piarda niste bani in Romania. Se pare ca de data asta vor reusi.

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2017.04.2014%20ref.%20reabilitare%20DN%206,%20sectiunea%20Domasnea%20-%20Caransebes%20%20si%20VO%20Domasnea.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA informează utilizatorii rețelei
de drumuri naționale că lucrările de reabilitare a drumului național DN 6, secțiunea Domașnea –
Caransebeș, inclusiv Varianta de Ocolire a localității Domașnea, au fost recepționate în data de
19.12.2011. Precizăm că în anul 2012, respectiv în perioada 01.01.2012 – 15.06.2012, din cauza
fenomenelor meteorologice extreme înregistrate (avertizare meteorologică cod galben/portocaliu pentru
ninsori și ploi), o parte a debleului a fost afectată de instabilitate. Astfel, din cauza excesului de umiditate
din perioada de topire a zăpezilor căzute în iarna 2011/2012, combinat cu efectele precipitațiilor căzute în
primăvara anului 2012, accentuată de vibrațiile generate de traficul greu, toate acestea au determinat
pierderea stabilității sistemului rutier executat.

Pe cale de consecință, CNADNR SA a demarat o expertiză a lucrărilor, întocmirea proiectului de
consolidare a Variantei de Ocolire Domașnea, urmată de procedura de negociere în baza prevederilor
legale în vigoare.

Antreprenorul lucrărilor este firma AKTOR SA. Valoarea inițială a contractului a fost în valoare de
23.380.160,22 EURO. Din cauza unor alunecări de teren ce au avut loc în anul 2010, atât pe drumul
național DN 6 cât și pe Varianta de Ocolire a localității Domașnea, valoarea de contract a fost majorată la
29.646.975,18 EURO în conformitate cu actul adițional cu nr. 2. Astfel, a fost necesară demararea unor
proceduri de negociere în vederea achiziționării lucrărilor suplimentare și încheierea unui act adițional în
conformitate cu prevederile legale. Valoarea Actului Aditional cu nr. 3 este de 4.138.354,61 EURO.

Menționăm că valoarea finală a contractului "Reabilitarea drumului național DN 6, secțiunea
Domașnea – Caransebeș, inclusiv Varianta de Ocolire a localității Domașnea" este de 33.785.329,79
EURO.

Recepția la terminarea lucrărilor a fost realizată în data de 19.12.2011, urmând ca în funcție de alocările
bugetare să fie realizată și Recepția Finală a Lucrărilor.

grig73

Din categoria Saptamana Mare a Invierii ,hai sa ne aducem aminte de mortii clinici si sa-i resuscitam prin comunicate ca cel de sus sau prin stiri de genul : http://www.romanialibera.ro/actualitate/locale/vin-banii-pentru-pasajele-aradului-332589

Dupa lauda lor pana la sfarsitul lunii ar trebui demarate lucrarile la pasajul Nord.Cred ca trebuie sa ne inchinam cu piosenie si sa asteptam.

Eu  unul pana nu vad utilajele acolo nu cred ( ce sa fac,sunt Toma Necredinciosul saptamana asta!)
Sarbatori Fericite fete si baieti!

rocklee


panzer

Tot acest topic daca il citesti cu atentie este numai despre exercitii de comunicare. Licitatii pe te miri unde, studii de fezabilitate, doar gargara! Cand ma zic topic ma refer la subiectul "centuri" si nu la topicul de pe forum.

Mai sunt useri care se duc pe traseu si n-au ce fotografia pe nicaieri. Doar gargara! Alocarile bugertare ZERO precum ati vazut in executia bugetara pe ianuarie-februarie.

Campanie electorala.