Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

panzer

Quote from: stangabriel on February 14, 2014, 12:22:18 PM
Se mai lucreaza pe centura Bucuresti Nord,cele doua loturi?

In sud n-am fost: intre DN7 si A1 - doar sporadic, cate 1-2 utilaje. Mai grav: a disparut si organizarea de santier cu totul.

Nimic in plus care sa merite o poza macar. N-au crezut ca februarie va fi luna de primavara si s-au retras in baza cel mai probabil.

florin74

Quote from: florin74 on February 16, 2014, 08:54:32 PM
Avem constructor la Centura Tg Mures  : Copisa
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000311026&id_inst=2


Oare va putea duce  in acelasi timp COPISA doua lucrari (Stei si Tg Mures) foarte complicate? Ma indoiesc.

Fac o mica corectie.
Inca nu sunt 100% sigure cele doua, la Tg Mures inca se mai joaca, dupa ce am vazut motivarea deciziei CNSC.

vancouver

Quote from: florin74 on February 17, 2014, 07:40:05 AM
Nu m-am referit la asta.

Dupa experienta centura Caransebes, sunt extrem de reticient privind capacitatea acestei firme de a executa lucrari de calitate in timpul asumat.

Acolo a fost o eroare de proiectare punctuala, cauzata de niste calcule gresite. E omeneste a gresi. In rest centura este aproape ireprosabila, inclusiv poduri si viaducte mult mai mari decat cel cu probleme. Ar trebui sa fim un pic mai ingaduitori cu greselile si mai intransigenti cu jaful si coruptia. Numai ca la noi coruptia este ignorata ba chiar practicata cu nonsalanta, dar pretentiile de la cei care chiar fac treaba (si deci pot gresi) sunt imense.

Daca politicienii si functionarii statului erau mai seriosi centura Caransebes se construia in 2004-2005 si nu in 2011-2012 cu fonduri de preaderare (!!!!!!). Asa ca ne legam de constructor, care muncind a gresit si a dus la inchiderea timp de un an a centurii, dar nu de coruptia endeminca care macina societatea si care a dus la amanarea cu 8 ani a constructiei.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

nu fost doar punctuala.

TOATE podurile au avut trambuline. A fost inchisa cred ca si pentru probleme cu asfaltul. Si asta dupa ce oricum au fost probleme si intarzieri la deschidere.

Din alte multe surse, pot spune foarte ca i-au bagat pe multi in faliment, ei efectiv neplatindu-si subcontracotrii. Adica i-au tepuit in cel mai pur stil romanesc.

Pacat ca nu se poate face acel black list...oficial sau neoficial. Pe de alta parte....este bine ca sistemul juridic functioneaza si suntem feriti de abuzurile unei anumite firme.

PS: acea greseala de proiectare (admit si naivitatea proiectantului) a fost creat tot de Copisa. Acel pod in documentatia initiala a fost mult mai mare, dar Copisa a speculat la licitatie ca va schimba solutia cu complicitatea proiectantului (fara a fi fidic Galben).

Ei...au schimbat solutia...si nu prea a tinut solutia...si eu banuiesc ca a fost problema tot de executie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

Quote from: florin74 on February 17, 2014, 04:10:59 PM
Fac o mica corectie.
Inca nu sunt 100% sigure cele doua, la Tg Mures inca se mai joaca, dupa ce am vazut motivarea deciziei CNSC.
Asta ar fi o veste bună. Mulțumesc pentru informațiile pe care le pui.

alecu26

apropo de Copisa si lucrarile care le-a facut si probabil le va face.

Stie cineva, a trecut prin zona cum se lucreaza Bumbesti-Livezeni? acolo au reusit chiar sa inchida partial si total drumul...si lucrarile ar trebui sa fie unele chiar interesante.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Dupa cum era de asteptat,asfaltul pus cu roaba si intins cu lopata la refacerea podurilor de pe Centura Vest Ploiesti vrea inapoi acasa. Parca e o ciocolata expandata,a ramas doar piatra,bitumul nu stiu unde e. Au aparut cateva gropi periculoase....mare grija pe acolo,sensul Bucuresti Brasov,ultimele 3 poduri.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ovicor

L-am urmarit pe primarul Robu la TV acum cateva luni, unde explica foarte clar. Pentru ca CF rupe, practic, orasul in doua, trecerea acesteia in subteran ar facilita traficul urban, ar scuti primaria de construirea multor supratraversari rutiere peste aceasta, odata trecuta CF in subteran , pe locul acesteia se va construi un bulevard nou, modern, aerisit. Asa cum se spune si in articol, daca tot fac asemenea investitie, vor profita, poate chiar pe liniile respective, sa amenajeze atat gari, cat si statii de metrou. Era un interviu pe TVR 3, via TVR Timisoara.

iuli

Aberează! Calea ferată e în proprietatea CFR Infrastructura.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar

Cine ne mai poate spune ce se mai intampla pe CB de nord se lucreaza.....

ovicor

#1181
QuoteAberează! Calea ferată e în proprietatea CFR Infrastructura.

Bineinteles ca acest proiect necesita acordul CFR Infrastructura, un protocol cu acestia, mi se pare c-a si mentionat in interviu !

MRS

@udar
Invizibil, au disparut unele organizari de santier... Parca s-ar pregati de iarna  :weird:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

florin74

S-au deschis ofertele la Centura Caracal
Valoare estimata : 69.244.732 lei
13 oferte depuse

1 Secol SPA 41.685.313 lei
2. Beozzio Construzioni - Shelter Construct SRL- Pasquale ALO SRL - 49.832.729 lei
3. SC Tehnnic Assist - Cocietatea Constructii Drumuri si Autostrazi SA - 51.265.758 LEI
4. Copisa - 51.347.743 lei

Dupa urmeaza tot felul de asocieri si firme de firme locale, inclusiv TEL DRUM, o parte din consortiu castigator pe lot 2 Sebes- Turda, etc.
Lena cu Teloxim si Azvi cu Straco sunt destul de departe (parca locul 10 si 12). Bilfinger pe 9

doryan93

 Încă o amânare pentru tronsonul I al Ocolitoarei Braşovului. CNADNR trebuia să deschidă noile oferte pentru finalizarea investiţiei la 26 februarie, dar au amânat procedura până pe 6 martie pe motiv că firmele au mai cerut unele clarificări. Tronsonul este în conservare de aproape un an de când vechiul constructor a intrat în faliment.
Sursa aici si aicea.