Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

pasadia

In conditiile in care s-ar face continuarea A3 dinspre Campia Turzii pana la Acatari (cum se spera pe topicul A3), aceasta centura pe la SE de Tg. Mures mi se pare inutila. Mult mai util ar fi fost o centura care sa ocoleasca orasul pe la NV, pe malul stang al Muresului, servind atat traficului dinspre Turda, cat si traficului dinspre Brasov care ar ajunge, prin acea scurta bucata de autostrada, foarte usor in zona Cristesti.

Foarte probabil insa aceste lucrari nu sunt corelate intre ele.

alecu26

intradevar...traseul zici ca e facut la scoala...unde te invata teoretic in anul II sau III cum sa urmaresti cu compasul curbele de nivel. Este cam acelasi gen de proiect ca la centura cluj, unde s-au bagat vreo 10 mil euro/km ca sa obtina curbe si chiar serpentine.

Cam aceasi prostie se intrevede si la centura Bisitrita si toatea astea realizate in argilele din transilvania.


Iar ca scop...intradevar centura asta acopera cumda doar un sfert din cercul complet....deci cvasi inutila....TGM avand legaturi importante in toate directiile. (Exista prin oras intradevar o centura urbana....care leaga drumul de BV de drum de Turda/Cluj.)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cricric

#1142
Eu nu inteleg de ce nu au facut centura Clujului mai jos, adica mai spre oras.  Din A3 sa ocoleasca Florestiul, nod cu DN1, zona Apahida si sa continue ca drum intr-un viitor mai departe ca drum expres de Dej (boala mea cu drumul expres  :lol:) Asa au cheltuit cat pentru o autostrada sa faca un drum banal.
Daca nu reusesc sa faca acum sau sa planifice macar (sa nu mai dea pe viitor aviz de constructie) o centura E-V la Cluj, pe viitor va fi imposibil de construit la ritmul asta de dezvoltare al orasului

ciprebbe

#1143
^^ Nod cu DN 1 ai vrut sa zici.
Centura facuta nu e un drum banal, intreaba tiristii cat sunt de multumiti de ea. Daca se face si legatura cu A3 la Tureni ii va creste importanta.

Stai sa vezi de acum nebunia din Cluj pe partea de Nord ca se apuca de refacerea tramei stradale pe unde e linia de tramvai proaspat reabilitata + podurile aferente, pana la centura. Habar nu am cum vor scoate traficul greu de acolo.

E oficial, nu s-a contestat.
QuoteLicitația care vizează reabilitarea podurilor aferente tramei stradale - podurile peste Valea Chintăului, Nadăș, canalul Morii și Podul Horea - nu a fost contestată, astfel că proiectul cu finanțare europeană merge mai departe. Urmează semnarea contractului și demararea lucrărilor de îndată ce vremea va permite.
Sursa

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Nu am zis ca nu ajuta (nu in sensul asta am folosit banal), dar e un drum de doua sau 3 benzi cocotat pe dealuri si care a costat enorm.

alecu26

Quote from: cricric on February 12, 2014, 03:23:17 PM
Eu nu inteleg de ce nu au facut centura Clujului mai jos, adica mai spre oras.  Din A3 sa ocoleasca Florestiul, nod cu DN1, zona Apahida si sa continue ca drum intr-un viitor mai departe ca drum expres de Dej (boala mea cu drumul expres  :lol:) Asa au cheltuit cat pentru o autostrada sa faca un drum banal.
Daca nu reusesc sa faca acum sau sa planifice macar (sa nu mai dea pe viitor aviz de constructie) o centura E-V la Cluj, pe viitor va fi imposibil de construit la ritmul asta de dezvoltare al orasului

a fost un asa proiect. Era s-a pus si plansa pe aici...de nenea-hartia parca. era PERFECT....e exact ideea mea de ce trebuie sa fie si unde sa se construiasca o centura. Ea se si continua ce e drept cu faimoasa autostrada NOKIA.

PS: cine a luat acel proiect de refacere a tramei stradale? Swietelsky sunt abonati vechi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Cica e destul de aproape de inceput in santier Centura Targu Jiu....cateva saptamani.

Cine se inscrie la pozat? :)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Diferit, o firma locala bine infipta. Lucreaza destul de bine si se misca relativ OK.

florin74

Quote from: cricric on February 12, 2014, 03:23:17 PM
Eu nu inteleg de ce nu au facut centura Clujului mai jos, adica mai spre oras.  Din A3 sa ocoleasca Florestiul, nod cu DN1, zona Apahida si sa continue ca drum intr-un viitor mai departe ca drum expres de Dej (boala mea cu drumul expres  :lol:) Asa au cheltuit cat pentru o autostrada sa faca un drum banal.
Daca nu reusesc sa faca acum sau sa planifice macar (sa nu mai dea pe viitor aviz de constructie) o centura E-V la Cluj, pe viitor va fi imposibil de construit la ritmul asta de dezvoltare al orasului
Din punctul meu de vedere era din lac in put. Intentioneaza Boc ca prin POR 2014-2020 sa construiasca o centura urbana, care sa plece dinspre Floresti, sa se intepe in Dn1 undeva in zon faget, sa ocoleasca Buna Ziua si sa se intepe in Centura existenta la iesirea din Someseni. O sa fie veselie maxima, cine crede ca scapa de dealuri si alunecari de teren se inseala. Tuneluri la greu, si costuri pe masura, plus expropieri de  intepenesti. O solutie mai acceptabila ar fi o centura prin partea de Nord, dar si acolo sunt dealuri si nu stii ce-ti rezerva mama natura.

cricric

Trebuie facuta. Si cu cat mai tarziu, cu atat mai greu si mai scump. Sper sa o faca ca drum expres veritabil, sa nu foloseasca vreo carpeala

pasadia

Eu zic ca in Cluj ar trebui efectiv trasat un drum expres prin oras, cu intersectii denivelate si fara pietoni sau mijloace de transport in comun. Investitia ar fi mare, dar cred ca mai mica decat 2 centuri prin dealurile de la nord si de la sud.

Nu neaparat un drum nou, pe unele segmente poate si un bulevard existent dar transformat.

ciprebbe

Quote from: alecu26 on February 12, 2014, 05:52:16 PM
PS: cine a luat acel proiect de refacere a tramei stradale? Swietelsky sunt abonati vechi.

Ia uite ca avem si topic aici
Quote from: florin74 on February 12, 2014, 07:14:33 PM

Quote from: cricric on February 12, 2014, 03:23:17 PM
Eu nu inteleg de ce nu au facut centura Clujului mai jos, adica mai spre oras.  Din A3 sa ocoleasca Florestiul, nod cu DN1, zona Apahida si sa continue ca drum intr-un viitor mai departe ca drum expres de Dej (boala mea cu drumul expres  :lol:) Asa au cheltuit cat pentru o autostrada sa faca un drum banal.
Daca nu reusesc sa faca acum sau sa planifice macar (sa nu mai dea pe viitor aviz de constructie) o centura E-V la Cluj, pe viitor va fi imposibil de construit la ritmul asta de dezvoltare al orasului
Din punctul meu de vedere era din lac in put. Intentioneaza Boc ca prin POR 2014-2020 sa construiasca o centura urbana, care sa plece dinspre Floresti, sa se intepe in Dn1 undeva in zon faget, sa ocoleasca Buna Ziua si sa se intepe in Centura existenta la iesirea din Someseni. O sa fie veselie maxima, cine crede ca scapa de dealuri si alunecari de teren se inseala. Tuneluri la greu, si costuri pe masura, plus expropieri de  intepenesti. O solutie mai acceptabila ar fi o centura prin partea de Nord, dar si acolo sunt dealuri si nu stii ce-ti rezerva mama natura.

voi de asta vorbiti  ce am postat-o acu cativa ani ?




Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cricric

Sa ramana numai la standard de autostrada.  Poate totusi reusesc sa o faca si ne trezim cu niste giratorii ca la Brasov  :lol:

nenea_hartia

@ciprebbe: da, despre aia era vorba. Pusesem și eu un plan de încadrare mai demult, cred că dincolo, dar nu-l mai găsesc.

ciprebbe

E din 2008 crezi ca mai e la zi SF ul...?
Si eu dincolo le-am pus dar le-am gasit sus pe imageshack si le-am repus.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe