Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Ionut

Va rog despre centura Bacau, daca e vorba de autostrada, sa vorbim pe acest thread: Autostrada Ploiesti-Siret.

florin74

STRABAG introduce actiune la CURTEA DE APEL (centura Tg Mures), ataca decizia CNSC http://cnsc.ro/images/stories/decizii2013/decizie_4604.pdf


http://portal.just.ro/2/SitePages/Do...1026&id_inst=2

De asemenea, daca tot suntem la capitolul asta, s-a judecat primul termen din procesul pe centura STEI - o amanare
http://portal.just.ro/2/SitePages/Do...0594&id_inst=2

marisRO

Pentru Centura Tg. Mures am primit urmatorul raspuns


alecu26

maine avem la CAB si Centura Bacau si Centura TGM.

Interesant ca e de la aceasi ora si la acelasi complet. hmmmm.
Drumurile noastre POATE;

florin74

La Centura Bacau sigur o sa urmeze o conexare si o trimitere la completul 12

florin74

#1130
Un nou termen la Centura Tg Mures, pe 14.02.2014
http://portal.just.ro/2/SitePages/Do...1026&id_inst=2

Azi avem termen la centura Stei
http://portal.just.ro/2/SitePages/Do...0594&id_inst=2

Update  copisa castigatoare la stei

nenea_hartia


florin74


nenea_hartia

^ O veste bună pentru centura Târgu Mureș ar fi fost reproiectarea ei la nivelul anului 2014. :lol:
Cât despre construcția așa-zisei centuri Ștei (de fapt o nouă șosea Ștei-Beiuș), mi-e teamă că nu vom auzi lucruri bune în viitorul apropiat.


nenea_hartia

1. Copisa a lucrat și la centura Caransebeșului, care s-a închis apoi la puțin timp după inaugurare.
2. Față de cei 12 km de la Caransebeș, vor trebui să lucreze acum pe 27 km.
3. Centura traversează mai multe zone împânzite de conducte, puțuri de captare, stații de pompare, rețele electrice de medie și joasă tensiune aparținând Transilvania General Import Export, pentru care nu s-au obținut avize. Cel puțin una din zonele de conducte și puțuri seamănă la scară mai redusă cu câmpul de sonde de la Suplacu.

rocklee

Atunci da e o problema >:(   ...de ce au ales acel traseu daca e asa dificil ...sau e o problema pur romaneasca  :(

cricric

Exista vreo sansa sa faca centura Targu Mures drum expres? Chiar daca la jumate de profil la inceput? Sau e deja batut in cuie?

nenea_hartia

^ Chiar dacă n-ar fi fost bătută în cuie, centura Târgu Mureș e o înșiruire de curbe, așa că nicio nădejde.

delacroix

Ocolire Targu-Mures DN13-DN15
Profilul longitudinal

Linia roşie are declivităţi cuprinse între 0,5 – 5,7% proiectarea ei asigurând un volum minim de terasamente şi lucrări de susţinere corp drum. Raza minimă de racordare a declivităţilor este 3000 m la concave şi 4500 m la convexe. Lungimea variantei este de 11,643 km.
Pe zonele unde declivitatea longitudinală a drumului depăşeşte 4% şi s-a putut asigura pe o lungime mai mare de 100 m, s-a prevăzut o banda suplimentară pentru vehicule lente în lungime totală de 1450 m, după cum urmează:
- între km 3 + 280 şi km 4 + 040, L = 760 m;
- între km 5 + 300 şi km 5 + 990, L = 690 m.
Datorită configuraţiei terenului, cu alternanta sinuoasă de dealuri şi văi, precum şi a condiţiilor tehnice de raza şi declivitate a drumului corespunzătoare clasei acestuia, traseul prezintă o serie de deblee ce ajung uneori până la 23 m înalţime în axă şi ramblee de până la 12 m, care nu au putut fi evitate în nici una din variantele analizate.
Profilul transversal tip
În profil transversal sunt proiectate:
- pe sectoarele cu declivitţăţi prelungite, mai mari de 4% se prevede banda a III-a;
- pe sectoarele cu deblee adânci (15 - 23 m) lângă platformă, pe partea dreaptă este prevăzută o zonă de 1,50 m pentru depozitarea zăpezii pe timp de iarnă.
- lăţimea platformei este de:
• 10,00 m la sector cu două benzi de circulaţie;
• 13,50 m la sector cu trei benzi de circulaţie.
- lăţimea părţii carosabile este de:
• 7,00 m la sector cu două benzi de circulaţie;
• 10,50 m la sector cu trei benzi de circulaţie.
- acostamentele sunt de 2 x 1,50 m, din care 2 x 0,75 m benzi de încadrare.