Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Ionut

Centura Brasov, de la Darste pana la Ghimbav, deci practic toata centura actuala.

http://www.youtube.com/v/hzVJg5we-LU

florin74

Quote from: alecu26 on December 12, 2013, 12:09:38 PM
daca e doar la faza de indicatori tehnico economici...puteti uita de ea. Cred ca sunt alte zeci in aceasta faza.

Eu nu inteleg de ce nu apare nimic inca pe CNSC referitor la centura Bacau, Stei, Alesd, TGM. Din ce stiu...toate sunt atribuite si contestate.

Uite aici una bucata contestatie admisa  - Stei

http://cnsc.ro/images/stories/decizii2013/decizie_4474.pdf

dorum



dorum

stiu ca pe centura Caransebes, care se pare ca era pe Fidic Rosu, COPISA n-a avut nici o vina...insa dpmdv, un simplu pasionat de infrastructura, nu mai vreau sa vad COPISA pe proiecte majore in RO... pt mine a fost prea mult centura CS, chiar daca legal n-au nici o vina...e o parere personala pe care mi-o asum si mi-o mentin....

florin74

Quote from: dorum on December 12, 2013, 08:45:25 PM
stiu ca pe centura Caransebes, care se pare ca era pe Fidic Rosu, COPISA n-a avut nici o vina...insa dpmdv, un simplu pasionat de infrastructura, nu mai vreau sa vad COPISA pe proiecte majore in RO... pt mine a fost prea mult centura CS, chiar daca legal n-au nici o vina...e o parere personala pe care mi-o asum si mi-o mentin....

Sa nu-i vedem pe la centura Tg Mures, erau destul de bine plasati, nu sunt sigur dar mai aveau o lucrare unde erau in pole-position

isantem

#1041
Quote from: Ionut on December 12, 2013, 05:38:38 PM
Centura Brasov, de la Darste pana la Ghimbav, deci practic toata centura actuala.

http://www.realitatea.net/comisia-europeana-aloca-82-7-milioane-de-euro-pentru-constructia-unei-sosele-de-centura-la-brasov_1338716.html

Asta este o centura mai mare in jurul Brasovului sau dublarea portiunilor existente care sunt doar 1x1?

Archi

Am auzit la radio cum ca CNADNR da drumul sambata (sau ceva de genu) la centura Caransebes. Poate cineva sa confirme?

teocharis

Quote from: Archi on December 13, 2013, 01:44:01 PM
Am auzit la radio cum ca CNADNR da drumul sambata (sau ceva de genu) la centura Caransebes. Poate cineva sa confirme?

e ca la radio Erevan: nu doar ca nu da drumul dar amana deschiderea pana cel mai devreme 15.04.2014.

Tavi

Pai nu s-a mai deschis de cateva ori? ce-i doare s-o mai deschida 2-3 zile ... sper sa nu am gura aurita ..

ciprebbe

#1045
COMUNICAT DE PRESĂ
Quote
Compania Naţională de Autostrăzi  şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că, circulaţia rutieră pe Varianta de Ocolire a Municipiului Caransebeş, km 0+320 – km 9+158, se menţine închisă până la data de 15.04.2014, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la podul situat la km 7+374.

Rutele alternative recomandate pentru direcţia Timişoara – Bucureşti, pentru desfăşurarea traficului cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone, sunt următoarele:

Ø      DN 6 Timişoara-Lugoj-Caransebeş

DN 68 Caransebeş – Haţeg

DN 66 Haţeg – Simeria

Ø      DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş

DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina

DN 57B Anina – Bozovici – Iablaniţa (intersecţie cu DN 6)

Se recomandă ca în punctele de frontieră, traficul de tranzit cu masa mai mare de 3,5 tone, să fie dirijat şi pe alte rute.

Dirijarea şi informarea participanţilor la trafic vor fi realizate prin piloţi de circulaţie care vor fi în permanenţă la capetele sectorului de drum restricţionat. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară aferentă închiderii circulaţiei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

^
Decat s-o deschida "la misto" mai bine asa.

Goldmund

Quote from: Ionut on December 12, 2013, 05:38:38 PM
Centura Brasov, de la Darste pana la Ghimbav, deci practic toata centura actuala.

Poate stie cineva ce se intampla intre min. 6 si 11 din film, cand centura arata destul de rau...(la min. 9, timp de un minut e un mic dezastru)
Restul arata chiar bine, normal pentru regiunea Brasov.

pasadia

#1048
^

La 4:25 si 12:35 poti vedea capetele tronsonului I din Centura, cel abandondonat de Alpine in iulie, dupa falimentul lor, si care e consturit cam in proportie de 50-55%. Se spera ca la inceputul anului viitor sa fie relicitat tronsonul.

Ceea ce e in film este centura folosita in prezent de traficul greu, iar intre minutele 6 si 11 apar practic o serie de drumuri industriale, din zona CET si zona Triaj, care nu sunt potrivite pentru a servi ca centura - insa traficul greu este obligat sa circule pe acolo momentan. Acel tronson, odata construit, ar permite ocolirea acelei zone.

Totodata, teoretic, in primavara se va licita si dublarea tronsonului II, cel dintre minutele 13:30 si 19:35, astfel incat la final sa existe o singura centura continua cu cate 2 benzi pe sens. Pana atunci insa, centura Brasovului e compusa din segmente complet diferite intre ele ca aspect, calitate, regim de viteza si trafic, iar celor care nu cunosc zona le-as recomanda sa traverseze orasul prin interior caci circulatia e destul de lejera in general.


doryan93

#1049
 

Comisia Europeana a aprobat o investitie de 82,7 milioane de euro pentru constructia unei sosele de centura de 18,5 kilometri la Brasov. "Proiectul va imbunatati conditiile de acces in zona orasului Brasov si va aduce beneficii pentru industrie, mediul de afaceri si turism. De asemenea, de aceasta investitie vor beneficia si cei 320.000 de locuitori ai Brasovului, prin reducerea zgomotului si poluarii in zona centrala a orasului", informeaza CE.
Proiectul, care ar trebui implementat pana in martie 2015, este impartit in trei loturi. Astfel, lotul numarul 1, avand o lungime de 7,29 km (2x2 benzi de circulatie), realizeaza conexiunea dintre DN1 si DN11, pornind din sud-estul Brasovului si ocolind orasul prin partea de vest, iar lotul numarul 2, cu o lungime de 4,92 km (extins la 2x2 benzi de circulatie), realizeaza conexiunea dintre DN11 si DN13 in partea de nord a Brasovului. Lotul numarul 3, avand o lungime de 6,34 km (2x2 benzi de circulatie), prevede realizarea conexiunii dintre DN13 si DN1 in partea de nord-vest a orasului.


Sursa aici.