Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

alecu26

dar trotuareale alea si acea rigola turnata..ca dracu iti plac???

De obicei se facea rigole carosabile in localitate...acum vad ca au facut un trotuar ridicol de mic si au turnat un fel de rigola de acostament cum se practica in general la autostrazi..pe terasamentele inalte.

Nu se vede din poza...dar oare are scurgere acel drum? are panta rigola? sau la prima ploaie acolo e un lac??????
Drumurile noastre POATE;

Tavi

Mda ... la cum arata trotuarul numai a lucrare terminata nu arata. Dar si de ala cu gardul maro din prim plan dreapta ... chiar pana in mijlocul trotuarului sa fie limita proprietatii lui oare? Sau gardul l-a construit direct pe domeniul public ca sa mai faca o mica "ciupeala" ...

alecu26

apropo de intrebarea mea de acu cateva zile...ce se intampla pe centuri:

gasiti la acest link despre Secuieni si Carei...si nu numai,

http://www.drdpcluj.ro/detalii-drumuri/reabilitare-dn

Foarte actualizat site-ul. Pacat ca nu spun si numele antreprenorului si ca CNADNR nu are ceva asemanator.

oare celelalte DRPD=uri au?
Drumurile noastre POATE;

Remus_av

Primarul a mai afirmat că în aproximativ două săptămâni vor fi terminate şi lucrările la tronsonul al III-lea al ocolitoarei Braşovului (Stupini - DN1, la ieşirea din Braşov spre Ghimbav).

,,O dată cu finalizarea acestei investiţii se va rezolva, în mare parte, problema traficului din municipiul Braşov. Din păcate, lucrările la primul tronson, Dârste-Triaj, au fost suspendate după ce constructorul a intrat în insolvenţă. Sperăm ca în scurt timp Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, care implementează proiectul referitor la realizarea ocolitoarei oraşului, să organizeze o nouă licitaţie, prin care să desemneze o companie care să continue lucrările", a mai afirmat Scripcaru.

Sursa:
http://www.mytex.ro/eveniment/teste-de-rezistenta-la-noul-pasaj-de-la-fartec_369592.php

nenea_hartia

Quote from: alecu26 on October 31, 2013, 02:11:36 PM
dar trotuareale alea si acea rigola turnata..ca dracu iti plac???

De obicei se facea rigole carosabile in localitate...acum vad ca au facut un trotuar ridicol de mic si au turnat un fel de rigola de acostament cum se practica in general la autostrazi..pe terasamentele inalte.

Nu se vede din poza...dar oare are scurgere acel drum? are panta rigola? sau la prima ploaie acolo e un lac??????
Am scris și mai demult. UMB (lotul Sighetu Marmației-Moisei) au licitat și ei pe același SF ca și Aktor (lotul Baia Mare-Sighetu Marmației) și Shapir (lotul Moisei-Iacobeni). SF-ul prevedea rigolă carosabilă în toate localitățile, mai ales că DN18 e foarte înghesuit, casele fiind aproape de drum. Ulterior începerii reabilitării, toți constructorii au încercat să scape de rigola carosabilă măcar pe anumite porțiuni, dar consultantul Egnatia Odos (care a elaborat și SF-ul) s-a opus constant. Așa că Aktor și Shapir s-au pus pe treabă și au construit (într-un ritm de melc, ce e drept) kilometri întregi de rigolă carosabilă; în același timp au început repararea sau înlocuirea podețelor și, acolo unde au terminat toate aceste lucrări, au turnat și ceva covor asfaltic.
La o ședință ținută prin toamna anului trecut la care au participat primarii și viceprimarii din Vișeu de Sus, Moisei și Borșa, constructorul Shapir, proiectanții lui, consultanța Egnatia Odos, CNADNR București, DRDP Cluj și SDN Baia Mare, primarul din Vișeu a întrebat: ,,este adevărat că Spedition UMB a reușit să obțină eliminarea totală a rigolei carosabile din contract, renunțând și la suma de bani aferentă?" Cei de la Egnatia au sărit ca arși: ,,nu, nu este adevărat, proiectul este unitar pe toate loturile, vor face și ei rigola, dar mai târziu, mecanizat, cu o mașină de turnat". Între timp, s-a dovedit că primarul a avut dreptate: utilizând relațiile sale faimoase, UMB a renunțat la rigola carosabilă și a făcut simple șanțuri nepereate pe marginea drumului; pentru accesul pe proprietăți s-au pus tuburi gofrate. Mai mult, UMB a renunțat și la relocările de utilități (nu copacul din poză este neapărat problema pentru siguranța circulației, ci stâlpii rămași în acostament!). În plus, UMB au aplicat metoda lor favorită: întâi așternem cât mai mult asfalt și încasăm bani buni, abia apoi mai facem ceva, asta dacă mai avem chef. Astfel, în special în zona Vișeu de Jos-Vișeu de Sus, ei au început nu prin a repara/înlocui podețe, ci prin a așterne două straturi asfaltice. Din cauză că la fiecare podeț au lăsat o zonă de vreo 10 metri neasfaltată, a rezultat că mergeai circa 30-100 m pe asfalt nou, apoi cădeai cu mașina în groapa de la podeț, apoi iar 30-100 m pe asfalt nou, apoi iar îți rupeai mașina, etc. Chiar sunt curios, rog pe oricine stă prin zonă sa-mi spună dacă au mai reabilitat podețele alea sau le-au acoperit și pe ele cu asfalt. Mai mult, sunt curios dacă au așternut și al treilea strat sau au rămas în final doar două, cum se zvonea. În acest caz, tare aș vrea să știu cum li s-au semnat recepțiile parțiale pentru petice de strat de uzură de 30-100 m lungime.
Părerea mea despre UMB este că sunt o companie cu mobilizare exemplară, cu bune resurse umane și materiale, dar cu relații sus-puse (cel puțin până de curând) și cu un dispreț total față de (orice) reguli. Dovada cea mai clară este felul cum au lucrat fără acte acoperitoare pe Timișoara-Lugoj Lot 1, de unde ar putea să li se și tragă financiar.

Referitor la calitatea lucrărilor executate, mă tem că s-a lucrat la fel pe toate loturile. Lucrări neprotejate, armături descoperite, segregări în beton, rețete proaste de mixturi asfaltice, improvizații etc...

MRS

Cum spuneam:
NIMIC la DNCB/DN1A/Sos Bucuresti-Targoviste





NIMIC la DNCB/DN7/Soseaua Chitilei rampa spre Chitila/DN7





AR FI PERFECT SA TERMINAM CE AM INCEPUT ACUM 3-4 ANI

:bash: :bash: :bash:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Lucrari intre Chitila (strada Cartierului) si intersectia DNCB/Chiajna/Dragomiresti Vale... destul de multa agitatie pentru o zi de duminica.
Se lucreaza pe partea dreapta sensul spre A1:









A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

!Zona santierului este destul de distantata de aliniamentul actual...
La Domnesti coada ca-ntro zi normala :bash:
!!Ceva miscari intre cimitirul de vest si Domnesti, DUPA calea ferata, nu am apucat sa fac poze...
Sub A1 nicio miscare la modificarea structurii subtraversarii...
Si inapoi:











A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...


dorum

hmmm, daca e adevarat e un precedent cam periculos....cu toate ca cred ca e reclama mascata la casa de avocatura....

ciprebbe

Daca mai tine-ti minte si pe Tm Lugoj lot2 avocatii ziceau ca au castigat in numele Selina..... si uite ca nu e asa....
Vorba lui dorum  asa...de reclama.......
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Quote from: ciprebbe on November 04, 2013, 07:54:06 PM
Daca mai tine-ti minte si pe Tm Lugoj lot2 avocatii ziceau ca au castigat in numele Selina..... si uite ca nu e asa....
Vorba lui dorum  asa...de reclama.......

Collini au fost desemnati de comisie castigatori, cred ca a contestat cineva raportul procedurii, CNSC le-a dat dreptate contestatrilor, insa Curtea de Apel a sustinut pozitia comisiei de evaluare, in principiu nu ar mai trebui sa fie intoarsa inca o data, dar in Romania e posibil orice.

stangabriel

#913
http://apmbuc.anpm.ro/files/ARPM%20BUCURESTI/AUTORIZARI/Pagina%20WEB%20EIA/Raportlastudiuldeevaluareaimpactuluiasupramediului.pdf

Centura Bucuresti in 228 de pagini,Tot inelul reproiectat.

MODERNIZAREA CENTURII RUTIERE A MUNICIPIULUI BUCURESTI INTRE A1 – DN 7 SI DN 2 – A2
SI LARGIREA LA PATRU BENZI A CENTURII BUCURESTI SUD INTRE A1 SI A2, KM 23+600 – KM 55+520

"Capacitatea de circulatie pe Centura a fost depasita inca din anul 2005." Citatul acesta ma enerveaza cel mai mult.sa-i vedem la lucru.

Am gasit in proiect data 11/01/2012 in bibliografie...abia acum s-au apucat serios,poate au mai aparut modificari...

rocklee