Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Tavi

Quote from: Mrs on August 05, 2013, 08:08:53 AM
Exista doar DN6A in continuarea DN6
Vezi aici
6A nu este podul de trecere in Serbia? Mi se paruse ca este si un 6B in Canansebes dar acela este de fapt 68. Poate sunt pe vreun plan si celalalte. Cum ziceau colegii Caracal, Craiova Est ... Si daca ne caznim un pic le gasim si pe celelalte ... pe hartie.

marisRO

Nici o veste legat de centura Tg. Mures? Dupa ultimele date de pe site-ul CNADNR azi la ora 13,00 ar fi trebuit sa se deschida ofertele.

user201

Un mic update cu centura Brașov pe SCC aici.
Se pare că au pus toate grinzile podului.

doryan93


sancho

Dorinel Umbrărescu și Costel Cășuneanu s-au clasat pe primele două poziții după deschiderea ofertelor la licitația organizată pentru desemnarea constructorului variantei ocolitoare a municipiului Bacău.

http://www.ziaruldebacau.ro/2013/08/11/regii-asfaltului-s-au-batut-pentru-centura-bacaului.html

sebba

Apropos de centuri... chiar nu au nici un gand sa termine pasajele de pe centura Aradului?
Nu avem nici o sursa care sa stie ceva concret?
Tnx
Sailing away! S/Y Haimana

marisRO

CNADNR a publicat Procesul verbal de deschidere a ofertelor pentru Constructia variantei de ocolire Tg. Mures, cu privire la anuntul de participare nr: 143360/30.04.2013 de pe SEAP.
Valoarea estimata a fost de 252.071.441,3 lei fara TVA, au fost depuse 13 oferte, din care cea mai mica oferta a fost a celor de la Copisa Constructora cu 134.798.974,31 lei fara TVA, iar cea mai mare a celor de la Asocierea Sicula Construczioni-Giga Engineering cu 167.327.781,76 lei fara TVA. 

dr4qul4

mi se pare mie sau in ultimul timp valorile estimate au fost mult mai mari decat valorile licitate?
in aceste conditii, chiar si cu obisnuitele lucrari suplimentare (neprevazute) tot nu se ajunge la valoarea estimata.

sa fie un semn ca ne indreptam spre normalitate acest 2,6 milioane de euro/km ? sau sa fie un semn ca lucrarile vor dura la nesfarsit din cauza "ca pretul este nerealist" ?

desi 5 milioane de euro/KM pt o centura in zona deal/campie mi se parea exagerat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

#805
Quote from: dr4qul4 on August 13, 2013, 12:27:15 PM
mi se pare mie sau in ultimul timp valorile estimate au fost mult mai mari decat valorile licitate?

Asta inseamna LICITATIE organizata corect. Adica bătălie între constructori, care dă prețul cel mai mic.
Un alt element pozitiv este segmentarea pe loturi cât mai mici. Cu cât acestea sunt mai mici, cu atât mai multe firme au capacitatea să se bage, crește concurența, scade prețul.

Și exact cele două elemente de mai sus au lipsit la Bechtel și lipsesc la PPP-urile pentru tronsoane mari, gen Comarnic - Brașov. Aici în primul rând că nu se face licitație, ci "dialog competitiv", iar în al doilea rând se numără pe degetele de la o mână firmele capabile de așa ceva, deci concurență mică, deci preț mare.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


ciprebbe

#807
13 Ofertanti pt Centura Tg-Mures.

1. PA CO International
2. Teloxim
3. Geiger-Boegl
4. Collini
5. Tirrena Scavi
6. Strabag
7. Sicula Costruzioni
8. Consinit
9. FCC
10. Aktor
11. OHL
12. Copisa
13. Sa&Pe Construct

LE: 8. Consinit SA -  oferta respinsa - au ramas 12
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

In articol scrie "Varianta ocolitoare a oraşului Braşov, pe DN 1˝ 

Se refera la Sectorul Alpine? relicitateaza?

ciprebbe

Sursa pt centura Tg-Mures CNADNR (Proces Verbal deschidere + lista ofertanti)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe