Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

A se urmari cu rezerve si cu o atitudine echidistanta... treceti dincolo de politica:

http://www.youtube.com/v/Gzp4q-QCjKM

Unele lucruri sunt grave daca asta e realitatea... :ohno: comentarii? (Strict legate de infrastructura, fara politica/polemici va rog.)


Ionut

S-a semnat contractul pentru centura Mihailesti. Abia astept sa scap de radarele din localitatea asta.

Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Nationale din România a semnat, marti, 3 aprilie 2012, contractul de executie lucrări pentru Constructia Variantei de Ocolire Mihăileşti (3,18 kilometri). Contractul, în valoare de 33.390.585,52 lei fără TVA, a fost câştigat prin licitatie deschisă de firma CONTRAT INGENIERIA Y OBRAS S.A. Lucrările vor dura  un an, la care se adaugă 2 ani perioada de garantie. Proiectul este finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regională (69,25%) şi Bugetul de stat (30,75%).

sursa: MT

Centura este pe profil 2x2!

hentz

Am o mare problema ,nu o sa inteleg niciodata de ce au ales varianta asta .
Recomandat ar fi fost sa o faca sa continue drumul de pe baraj,daca se putea chiar pasaj .Expropieri si case de demolat sunt in ambele variante
Imi scuzati modul simplist de a pune problema dar parca se duce dracu toata ideea de centura in momentul in care noua sosea va intra iar in localitate,adevarat pentru o distanta mai mica.



Uploaded with ImageShack.us

Ionut

Da, pare ciudat cum au facut, insa cred ca in varianta asta mai salveaza niste case pentru ca acolo ar fi fost nevoie de un nod mai complicat pentru ca vin masini si din directia 1 Decembrie/Adunatii Copaceni (DJ 412A). Ideal ar fi fost un nod veritabil, desigur, insa cred ca au ales varianta cea mai ieftina...







Cel mai mult imi place zona de servicii, foarte rar gasesti asa ceva pe DN-urile noastre. Ma refer la zone de servicii veritabile, nu parcarea unui restaurant/popas... sau, mai rau, teren viran.




valexandru

Quote from: petrarca on April 06, 2012, 02:04:12 PM
Se lucreaza pe centura:

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20restrictie%2006%2004%202012.pdf
S-au apucat de lucru pe centura Bucuresti Sud :shocking: ....!  :banana2: .
  Citez din document:
Quote
   Restrictionarea circulatiei este necesară pentru executarea lucrărilor de lărgire a părtii carosabile pe
DN Centura Bucuresti. Lungimea unui sector de drum în lucru nu va depăsi 500 m, iar distanta dintre
două sectoare va fi de minim 1000 m.
Deci se confirma inca o data ca nu se va largi decat in zona intersectiilor... :ohno:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

petrarca

Quote from: valexandru on April 06, 2012, 02:31:15 PM
Quote from: petrarca on April 06, 2012, 02:04:12 PM
Se lucreaza pe centura:

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20restrictie%2006%2004%202012.pdf
S-au apucat de lucru pe centura Bucuresti Sud :shocking: ....!  :banana2: .
  Citez din document:
Quote
   Restrictionarea circulatiei este necesară pentru executarea lucrărilor de lărgire a părtii carosabile pe
DN Centura Bucuresti. Lungimea unui sector de drum în lucru nu va depăsi 500 m, iar distanta dintre
două sectoare va fi de minim 1000 m.
Deci se confirma inca o data ca nu se va largi decat in zona intersectiilor... :ohno:


Cred ca ai inteles gresit, nu asta rezulta din comunicat, vor sa spuna ca vor lucra mai multe echipe cu distanta intre ele de minim 1000 m,  am mai vazut asta pe drumul Deva - Oradea

valexandru

Quote from: petrarca on April 06, 2012, 02:41:36 PM
Quote from: valexandru on April 06, 2012, 02:31:15 PM
Quote from: petrarca on April 06, 2012, 02:04:12 PM
Se lucreaza pe centura:

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20restrictie%2006%2004%202012.pdf
S-au apucat de lucru pe centura Bucuresti Sud :shocking: ....!  :banana2: .
  Citez din document:
Quote
   Restrictionarea circulatiei este necesară pentru executarea lucrărilor de lărgire a părtii carosabile pe
DN Centura Bucuresti. Lungimea unui sector de drum în lucru nu va depăsi 500 m, iar distanta dintre
două sectoare va fi de minim 1000 m.
Deci se confirma inca o data ca nu se va largi decat in zona intersectiilor... :ohno:


Cred ca ai inteles gresit, nu asta rezulta din comunicat, vor sa spuna ca vor lucra mai multe echipe cu distanta intre ele de minim 1000 m,  am mai vazut asta pe drumul Deva - Oradea

    Eu inteleg ca scrie Sector de drum in lucru , adica o portiune care va fi modernizata si ca aceste portiuni vor fi de maxim 500m, iar distanta dintre aceste portiuni va fi de minim 1km.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

petrarca

Nu vreau sa insist, nu vreau sa creez o polemica fara rost, e ultimul post pe tema asta,dar daca ar fi cum zici tu ar insemna ca sunt intersectii la aproximativ fiecare 1500 m. In alta ordine de idei, in finalul comunicatului se spune:

C.N.A.D.N.R. îsi cere scuze, participanŃilor la trafic, pentru disconfortul creat datorită execuŃiei
lucrărilor de lărgire la patru benzi a Centurii Bucuresti.


Earthchild

Cred ca vor sa imbine lucrarea cu cea de modernizare a DN spre Giurgiu pe sectorul Jilava-Adunatii Copaceni, de al carui stadiu, apropos, nu am mai auzit nimic in ultima vreme.

valexandru

Quote from: petrarca on April 06, 2012, 04:40:35 PM
Nu vreau sa insist, nu vreau sa creez o polemica fara rost, e ultimul post pe tema asta,dar daca ar fi cum zici tu ar insemna ca sunt intersectii la aproximativ fiecare 1500 m. In alta ordine de idei, in finalul comunicatului se spune:

C.N.A.D.N.R. îsi cere scuze, participanŃilor la trafic, pentru disconfortul creat datorită execuŃiei
lucrărilor de lărgire la patru benzi a Centurii Bucuresti.

   Nici eu , insa minim 1000 m inseamna si 1km si 13 km, deci faza cu din 1500 in 1500 m e falsa. S-a mai spus si aici pe acest forum ca Centura Bucuresti Sud nu va fi largita decat in zona intersectiilor (a aparut si in ziare faza).
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

E bine ca se lucreaza, chiar pe doua benzi daca ar fi doar in zona intersectiilor, macar atat, s-ar mai fluidiza un pic. Si-asa n-au bani... trebuiau sa inceapa lucrarile acum o groaza de timp. Fiindca stau prost cu banii cred ca e mai eficient sa largeasca in zona intersectiilor mai intai, unde sunt dopurile. Si poate intre timp vedem PPP pe centura sud, centura la nivel de autostrada. Visez, da.

Oricum nu va mai certati degeaba, nici ei nu stiu sigur cum va fi pana la urma, totul depinde de bani. :D

petrarca

Am zis ca nu mai postez, dar parca nu ma pot abtine (coane Ionut da-mi ban :) ) . Deci:

E vorba de o metoda de lucru cu echipe dispersate pe sosea astfel incat sa deranjeze cat mai putin participantii la trafic, nu e vorba de intersectii s-au ca s-ar largi soseaua pe toata distanta, asta vor sa spuna cei de la CNADNR scuzandu-se intr-un fel pentru disconfortul creat