Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

GDPR

N-au nicio sansa sa inceapa anul asta, chiar daca licitatia s-ar misca perfect. Inca nu au lansat licitatia de inchiriere utilaje.

cristi5

Mda, se pare ca regie proprie inseamna ca in loc de o licitatie mare se fac cateva mai mici :) Avantajul e ca constructorul nu prea da faliment :)

Drumul va fi terminat probabil inaintea pasajului CF, asa ca va fi un mini-Gilau...

Sa inteleg ca niciun DRDP/CNAIR nu poate face in regie proprie pasaje mai serioase, cum sunt si cele din Arad?

NGC

Quote from: NGC on November 26, 2015, 07:06:18 PM
Noua VO Busteni

CNADNR a lansat azi licitatia [164668] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Busteni: Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000-km 1+020".
"Durata de implementare a contractului: 33 luni: Perioada de proiectare - 3 luni, Perioada de executie - 6 luni; Perioada de garantie - 24 luni."
Valoare estimata: 17,918,000.00 RON fara TVA
Deschidere oferte: 22.12.2015
Fonduri: "Alte fonduri"

Dupa cum observati, deocamdata nu se va face tot proiectul prevazut in traseul complet.

"Pe surse", la noua VO Busteni stam exact invers ca la noua VO Comarnic.
A castigat asocierea condusa de ALPENSIDE, dar asocierea condusa de NEXT LEVEL EUROPE a contestat.

alecu26

Next level europe....ar trebui sa fim impresionati de firmele astea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Asocierea este NEXT LEVEL EUROPE SRL - EUROSTRADE SRL - GROMA SOCIETA DI INGEGNERIA - SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA SEMPLIFICATA.

Teo

Spunea pe FB dl ministru ca s-au dat in circulatie cativa km 4 benzi pe centura nord a capitalei, intre A1 si Dn 7.

Stie cineva despre ce e vorba mai exact?

nenea_hartia

@Teo: Da, e o bătaie de joc, citește toată pagina de aici.


Quote from: NGC on August 30, 2017, 11:33:47 PM
^^^ Asocierea este [...] SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA SEMPLIFICATA.
Eu am mai multă încredere în SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA COMPLICATA. :lol:

TibiV

Asta este ultima contributie la DN-uri si centuri din luna august.
(Dar se pregatesc niste DJ-uri... ;) )

Quote from: carutasul on August 25, 2017, 02:12:44 PM
Erau ceva încercări timide de demarare a lucrărilor şi la viitorul giratoriu de lângă baraj dar n-am apucat să facem poze...
Incercarile timide sunt mai mult niste marcaje si lucrari la utilitati...
Pozele sunt de duminica trecuta, 27 august...
Vedere spre Bragadiru / Bucuresti





Au infipt niste tarusi

Drep in fata este strada Potcoavei




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#4883
Traversez drumul (pe "zebra" din poza precedenta...) si pozez in directia organizarii de santier / centurii

Capatul str.Potcoavei, care parca imi aminesc ca va da si ea in giratoriu

Urmatoarele doua poze sunt exact pe directia organizarii de santier / centurii



Revin in sosea. Vedere spre Alexandria.

In mod clar vorbim despre utilitati...




LE
Am uitat sa precizez unde anume ne aflam: https://goo.gl/maps/WQXMf8JU6GC2
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/in-ce-stadiu-sunt-centurile-ocolitoare-de-pe-drumurile-din-romania-degeaba-facem-autostrazi-daca-transportatorii-asteapta-ore-in-sir-pe-centuri-16719296

daca ceva merge mai prost decat constructia de autostrazi,atunci cu siguranta acestea sunt centurile rutiere.
Si...pt ca la fiecare proiect birocratia dureaza mai mult decat constructia,este important sa demaram noi proiecte...pt Ardeal as sugera pe DN14 ,Centura la Medis si Sighisoara sau pe DN1 la Fagaras si Codlea ( profil de autostrada - parte din A3 )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rizzuh

Este important sa demaram noi proiecte, cu studiile facute bine, cu proiectarea facuta separat (FIDIC Rosu), pentru a fi timp pentru diversele autorizatii. Asa daca luam un stiu facut dupa ureche din birou si gata, centura / autostrada, e normal ca o sa se blocheze cand dau peste diverse "situatii neprevazute" (unele care se pot prevedea chiar si cu Google Maps).

GDPR

Eu zic ca e si mai important sa se repornesca proiectele abandonate: DNCB A2-DN2, Suceava, Carei, Sacueni, pasaje centura Arad, Bacau si cred ca mai sunt si altele.

adiarc

categoric..asta e prioritatea zero....dar e nevoie de ani sa demaram proiecte noi..asa ca e cazul sa le dam drumul acum,daca vrem sa avem prima lopata in 2-3 ani...si sa le demaram cu dreptul ( inainte de ordinul de incepere sa avem toata birocratia ,relocari,arheologia rezolvate )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


AlexxC

La centura Tg-Jiu au fost montate grinzile la pasajul peste DN67,nu am apucat sa fac poze din pacate.