Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

Am mutat discutia despre exproprieri pe thread-ul dedicat, acolo unde-i este, de fapt, locul.

TibiV

Am pus si la DNCB, dar pun informatia si aici, pentru vizibilitate...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-04052017-1

Quote
Comunicat de presa 04.05.2017

Un nou proiect CNAIR pentru eliminarea blocajelor pe Centura Capitalei.
Lărgirea la 4 benzi a zonei de sud va fi scoasă la licitație.

Documentația de atribuire pentru procedura de achizitie publică destinată lărgirii la 4 benzi a Centurii Rutiere a Municipiului București Sud  a fost deja  transmisă spre validare la ANAP și urmează să fie postată în  SEAP.

Acesta reprezintă  un nou proiect pe care  CNAIR SA îl inițiază pentru îmbunătațirea traficului rutier pe Centura Municipiului București, după recenta publicare în SEAP a contractului pentru modernizarea segmentelor de drum cuprinse între A1 - DN 7 și DN 2 – A2. 

Împărțit în două loturi, noul proiect  vizează segmentul de drum dintre A2 (km 23+600) și A1 (km 55+520) , precum și amenajarea nodurilor rutiere de la intersecția cu  DN4 și cu DJ401.

Valoarea estimată este de 216.682.448,01 lei, fară TVA pentru Lotul I și de 179.286.280,21 lei, fară TVA, pentru Lotul II , iar lucrările urmează să fie cofinanțate din fonduri europene nerambursabile

Informații suplimentare:

În data de 02.05.2017, CNAIR SA a transmis spre validare la ANAP prin intermediul SEAP, Documentașia de atribuire pentru procedura de achizitie publică "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenița) km 29+500 - km 33+190; Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600"

După verificarea Documentației de atribuire de către personalul ANAP și validarea acesteia în cadrul platformei SEAP, CNAIR SA va publica anuntul de participare prin care  va stabili termenul limită de depunere al ofertelor.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si centura Sacuieni....

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-04052017-0

Quote
Comunicat de presa 04.05.2017

Construcția variantei de ocolire a orașului Săcuieni

Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, desemnat ca Autoritate de Management pentru Programul Operațional Sectorial-Transport 2007-2013 și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. în calitate de Beneficiar, au semnat Actul Adițional nr.8/47/564 la Contractul de Finanțare nr. 47/14.01.2011, în data de 31.03.2017.

Obiectul Contractului îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile din fonduri publice de către Autoritatea de Management în cadrul Programului Operațional Sectorial-Transport, Axa Prioritară nr.2- Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii naționale de transport în scopul dezvoltarii unui sistem național durabil de transport" Domeniul Major de Intervenție 2.1 "Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii rutiere naționale", pentru implementarea Proiectului "Construcția variantei de ocolire a orașului Săcuieni".

În temeiul articolului 15 "Modificarea și completarea contractului", alin (1) și (2) din Contractul de finanțare nr. 47/14.01.2011, părțile au convenit ca prin încheierea Actului  Adițional nr. 8, să modifice următoarele condiții:

Valoarea totală a Proiectului "Construcția variantei de ocolire a orașului Săcuieni"care face obiectul prezentului Contract, este de 50.077.049,48 lei (Faza I+Faza II) din care valoarea totală eligibilă este de 35.974.899,20 lei.

Valoarea totală a Fazei I este de 19.086.921,03, din care valoarea totală eligibilă pentru Faza I este de 10.137.687,46 lei.
Valoarea totală a Fazei II este de 30.990.128,45 lei, din care valoarea totală eligibilă pentru Faza II este de 25.837.211,74 lei
Contribuția Comisiei Europene prin Fondul European de Dezvoltare Regională-în proporție de 85,00%, din valoarea eligibilă a Proiectului, este de 8.617.034,34 lei, restul de 15,00%  este contribuția bugetului de stat, respectiv 1.520.653,12 lei.

Faza 1 reprezintă lucrări executate și plătite în perioada de eligibilitate a POST;
Faza 2 reprezintă lucrări aferente finalizării proiectului în integralitatea sa. Lucrările rămase de executat sunt estimate a se finaliza în anul 2018.

Obiectivul principal al proiectul "Construcția variantei de ocolire a orașului Săcuieni", constă în construcția a 7,62 km de drum, construirea unui pod/pasaj de-a lungul variantei ocolitoare a orașului Săcuieni și a unui număr de 4 intersecții giratorii (cu drumuri naționale și județene). Varianta de ocolire are ca scop scoaterea traficului de tranzit de pe DN19 și DN19B în afara orașului.

Obiectivul global al prezentului proiect, respectiv construcția variantei de ocolire a orașului Săcuieni, rămâne neschimbat, însă va fi atins în cadrul Fazei II (POIM 2014-2020).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexa_adrian2001

Legat de centura Sacuieni
eu am vazut ca s-au oprit de o buna bucata de timp...poate 3 ani?  O:-)
De ce s-au oprit? Nu vor avea acum probleme cu lucrarile oprite in nu stiu ce stadiu?

Exista si constructor declarat? Sau trebuie alta licitatie?

infraAdi_ro

Acel contract a fost reziliat si nu are constructor in acest moment.Era vorba ca va face DRDP Cluj in regie proprie dar astea is povesti...trebuie licitatie si continuarea lucrarii,la fel ca la centura Carei.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

manuel.matias.503

DRDP Cluj are capacitați sa continue centurile Secuieni si Carei? Sau doar au mai amânat un an


Sent from my iPhone using Tapatalk

ion59


Horațiu 87


__dir

Confirm si eu ca se lucra la centura Tecuci pe 29.04.2017. Fara poze, am fost luat prin surprindere de utilaje :)

dumbravaandrei

De centura Sucevei se mai stie ceva?!? Ca e mai ... macar in 2019 se va putea circula pe acolo? Sau asteptam A7 pana la Siret?!?

__dir

Pai acolo trebuie licitatie, ca UE a dat flit la regia proprie celor din CNAIR, si stim cat dureaza pregatirea unei licitatii :lol:

dumbravaandrei

clara treaba...   :(( :(( :(( :((
Cum de nu vii tu Tepes cu masina de cusut....

ovideatza

Quote from: __dir on May 06, 2017, 08:20:44 PM
Pai acolo trebuie licitatie, ca UE a dat flit la regia proprie celor din CNAIR, si stim cat dureaza pregatirea unei licitatii :lol:

Ce treaba are UE cu regia proprie? Nu a oprit UE lucrarile la centura.

Daca se dorea regie proprie se putea face, nu se misca nimic de 1-2 ani, pana acum putea fi gata centura. Lucrarea pe OS3 in regie proprie a fost tot in cadrul unui proiect finantat Ue. Nu neaparat totul se deconteaza, dar nu afecteaza restul proiectului atata timp cat se atinge functionalitatea proiectului.

Si in regie proprie se face licitatie pentru achizitie materiale. Mai simplu de evaluat, avantaj major.


Daca vor sa faca licitatie sa o faca, o promit de multa vreme si nu se intampla.

E simpla treaba. Bataie de joc legat de acest proiect, ca si de altele. Lucrarile stau si se degradeaza.

infraAdi_ro

#4693
De pe pagina de FB a lui Catalin despre centura Zalau

"Am primit ieri răspuns din partea Ministerului Transporturilor legat de stadiul Centurii Zalău.
Se pare că interpelarea a avut efect - Ministerul spune că a trimis la validare documentația de licitație pentru elaborarea proiectului tehnic a noului drum. Am cerut un calendar precis - am primit un termen de 15 zile pentru urcarea licitației pe SEAP (sistemul electronic național de achiziții). Îl vom urmări.
Centura Zalău este incompletă - este gata numai prima jumătate (8km) a cărei utilitate este însă limitată în lipsa construirii segmentului dintre Aghireș și drumul național Zalău-Cluj (urcarea pe Meseș). Anul trecut s-a deblocat situația cu poligonul militar și prin Master Plan s-a asigurat finanțarea din fonduri europene.
Pentru Sălaj este extrem de important acest drum așa că vom urmări și ține presiune pe minister și CNAIR pentru a progresa pe calendarul asumat."





https://www.facebook.com/catalindrulausr/photos/pcb.1139462752866152/1139462662866161/?type=3&theater

ps Multumim Catalin ca te intereseaza in continuare de santierele blocate!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Horațiu 87

Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna MAI 2017

Varianta de ocolire Targu Mures, procent fizic realizat 31.33% (martie 25.74%)

Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat 33.14% (martie 30.00%)

Varianta de Ocolire Satu Mare, procent fizic realizat 0.00 % (martie 0.00 %)

Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, procent fizic realizat  97.00% (martie  97.00%)

Varianta de ocolire Caracal, procent fizic realizat 94.00% (martie 92.00%)

Varianta de ocolire Mihailesti, procent fizic realizat 7.20% (martie 6.00%)

Varianta de ocolire Carei, procent fizic realizat  88.00% (martie 88.00%)

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 57.00% (martie 57.00%)

Varianta de ocolire Sacueni, procent fizic realizat 53.01% (martie 53.01 %)

Varianta de ocolire Tecuci, procent fizic realizat 21.64% (martie 17.00%)

Varianta de ocolire Bacau, procent fizic realizat 2.54% (martie 0.95%)

Varianta de ocolire Stei, procent fizic realizat 0.00% (martie 0.00 %)

Fata de raportul publicat in martie lipsesc informatii despre urmatoarele proiecte: Varianta de ocolire Craiova Sud DN 6-DN 65, Varianta de ocolire Busteni Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000 - km 1+020, Varianta de ocolire Comarnic Obiectiv 1 km 0+000 - km 2+850, Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7 [Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7-DN 1A (4benzi)], Varianta de ocolire Slatina, Centura de ocolire Craiova - Varianta Sud DN 56-DN 55 - DN6, Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520, Centura municipiului Radauti, Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2:Sectiunea DN2 - A2, Varianta de ocolire Suceava.
Cel mai grav lucru este ca angajatul care a actualizat acest document (dupa o pauza de doua luni) habar nu are ce inseamna progres fizic si progres financiar si a inversat procentele rezultand o mare harababura (a trebuit sa ma uit pe documentul din martie, pe care il am descarcat in calculator, si sa descurc itele), ceea ce dovedeste inca o data incompetenta celor de la CNAIR (Compania Nationala ANTI-INFRASTRUCTURA din Romania)  :bash: :bash: