Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Serban

#585
Pai si cum spuneam mai devreme, explica-mi tu cum trebuia facut, concret. Arata-mi, cu argumente, ca am gresit  :)

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Serban

Am inteles mai multe decat ai inteles tu din

Quote from: Serban on February 20, 2013, 02:42:16 PM
cat despre compactor, la fel cum zicea si bogdymol, data fiind dimensiunea suprafetei, este suficient un compactor mic, din acela de mana.

Si nu-mi spune ca ai vazut tu ca nu era compactor de mana pe undeva, poate chiar in bena, sau dupa camion, avand in vedere dimensiunile reduse pe care le are. Plus ca, oricat de prost ar repara un muncitor, tot il compacteaza, ca necompactat e ca si cum ai pune nisip :).

Hai ca eu nu mai continui discutia, desi ti-am spus amandoi ca nu ai dreptate, imi aduci in discutie studii si cand e vorba sa spui concret cum trebuia facut, in urma studiilor pe care le-ai citit, imi zici ca n-ai vazut tu compactorul (ca sa nu mai zic ca tu atunci cand ai pus poza erai indignat de faptul ca se folosesc maturi si lopeti, in niciun caz n-ai adus vorba de vreun compactor).

In fine, o zi frumoasa iti doresc!

Iulika0069

Quote from: Sargon1806 on February 12, 2013, 03:10:25 PM
Problema e ca pe actualul DNCB nu putem avea intersectii denivelate, asa cum ar trebui, din cauza liniei de cale ferata care margineste centura pe mare parte din lungimea ei (pe interior). Chiar si cu 2x2, tot nu se rezolva problema de la Stefanesti, de care vorbea si Ionut (stiu ca era si o poza pe undeva, nu o gasesc), dar Stefanesti nu e atat de important. Intersectia de la Afumati e teroare. Toata Moldova intra pe acolo si, din cauza aglomeratiei si a rabdarii intinse la maxim, de multe ori TIR-urile intra fara sa mai acorde prioritate. Noroc, daca putem spune asa, ca drumul este execrabil in zona aceea si practic nu poti sa mergi cu mai mult de 30 km/h fara sa-ti rupi masina. Deci poti sa opresti ca sa faci loc unui TIR si pe asta mizeaza si ei (ii inteleg, asa as face si eu). Mai este apoi nodul de la Cernica. Cei care traverseaza centura au prioritate ceea ce duce la carduri de vreo 2 km pe distanta A2 - Cernica. Un pod ar rezolva o mare parte din problema, dar in continuare cei care vor dori sa ajunga din Pantelimon pe A2 vor fi nevoiti sa vireze stanga (asa cum am spus, nu pot exista rampe de acces in interiorul centurii, din cauza liniei de cale ferata), dupa ce vor fi supratraversat centura si se vor fi intors (exact ca la Stefanesti).

Pe scurt, asteptam A0 :)
Legat de Stefanesti, a mai fost propusa o schema de catre un coleg forumist; ma asteptam ca dupa accidentul (accidentele?) intamplat in acea intersectie, sa se caute mai repede o solutie:
- interzis viraj stanga dinspre Baneasa
- interzis viraj stanga spre Voluntari
- deviat acel trafic prin Stefanesti, conform schemei

rradu19

Cea mai simpla solutie pentru DNCB este trecerea caii ferate paralele in subteran de la nodul cu DN 1 pana la intersectia cu A2 in prima faza, deoarece aici sunt cele mai multe interesectii: DN1, A3, E85, A2.

Astfel s-ar crea si spatiul largirea centurii la nivel de autostrada si ar avea loc si benzile de accelerare/decelerare pentru traficul dinspre Bucuresti.
Este vorba despre cca 20 km. si ca metoda de constructie ar putea fi asemanatoare cu cea de la metrou - saparea unui "sant" fix unde amplasamentul actual si dupa aceea astuparea lui.

Ionut

Guys, relax, ce va aprindeti asa? Now kiss and make up. :D

Sargon1806

Quote from: rradu19 on February 20, 2013, 07:22:21 PM
Cea mai simpla solutie pentru DNCB este trecerea caii ferate paralele in subteran de la nodul cu DN 1 pana la intersectia cu A2 in prima faza, deoarece aici sunt cele mai multe interesectii: DN1, A3, E85, A2.

Astfel s-ar crea si spatiul largirea centurii la nivel de autostrada si ar avea loc si benzile de accelerare/decelerare pentru traficul dinspre Bucuresti.
Este vorba despre cca 20 km. si ca metoda de constructie ar putea fi asemanatoare cu cea de la metrou - saparea unui "sant" fix unde amplasamentul actual si dupa aceea astuparea lui.

Asta ar fi o solutie in situatia in care toate celelalte proiecte ar fi realizate si ar mai ramane vreo cateva cisterne de bani. Pana atunci e la fel de realizabila ca autostrada suspendata. De ce? Pai, sa o luam pe rand.

-20 km de cale ferata dubla subterana costa ingrozitor de mult si nu ne da nimeni bani pentru asa ceva. M5 Drumul Taberei are mai putin de 10 km si nici sa se apuce bine de proiect nu sunt bani. Apoi, nu poti sa compari un metrou cu un tren marfar. Daca ai stat langa o locomotiva intelegi cam la ce ma refer. Unde mai pui ca trebuie ingropata si instalatia de electrificare de deasupra (ceea ce nu este cazul la metrou).

-ce te faci cu actuala cale ferata in timp ce sapi un sant pe sub ea? nu mai trece niciun tren timp de 4-5 ani?

-nu cred ca a fost vreodata vorba de avansarea actualei centuri la nivel de autostrada, si asta pentru un motiv foarte bun... nu se poate.

In fine, hai sa vedem cum se poate la altii. Chiar si asa, daca urmariti toata zona, veti vedea ca se acopera calea ferata doar in zonele cu noduri, nu peste tot.

http://goo.gl/maps/S55bs

sebba

tehnic, serban are dreptate dar cu dreptatea asta Romania a pierdut 24 de ani si inca va mai pierde
garantia lucrarilor e fix pix, praf in ochi si batatie de joc
contractele se fac d-amp*l*a si tot asa

cu ce ma incalzeste pe mine ca se repara "in garantie"?
ca face constructorul rabat de calitate si vine candva, daca va fi nevoie, sa mai opreasca putin traficul, ca sa repare ce n-a facut bine de la inceput?

io, Romania, tot fara drumuri sunt, sau cu ele de tot KKT-ul! scuze ptr limbaj dar eu sunt satul pana peste cap! si cine-mi spune ca asa e normal sa se intample lucrurile... se inseala amarnic!
nu le mai cautati (si gasiti) scuze! guvern, contractor, ceneadenere, constructori, intretinere: totul e platit de NOI! cu bani grei! DEGEABA!

ar terbui pusi, astia de executa lucrari in garantie, nu numai sa repare dar si sa plateasca daune ptr faptul ca n-au furnizat un produs de calitate! si daune grase, care sa-i usture si care sa-i faca sa trateze altfel astfel de contracte!
la fel, aceleasi "legi" si ptr cei ce ne reprezinta! incheiat contract pagubos ptr tara? puscarie, confiscare averi el si neamul lui si tot asa!
chiar nu sunteti satui de batjocura asta pe care ne-o baga pe gat corporatistii astia?

pe bune acum, cu riscul de a fi catalogat drept paranoic, cat mai suportam batjocura asta? mie unu mi-a cam trecut!
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Quote from: sebba on February 21, 2013, 02:17:46 AM

ar terbui pusi, astia de executa lucrari in garantie, nu numai sa repare dar si sa plateasca daune ptr faptul ca n-au furnizat un produs de calitate! si daune grase, care sa-i usture si care sa-i faca sa trateze altfel astfel de contracte!
la fel, aceleasi "legi" si ptr cei ce ne reprezinta! incheiat contract pagubos ptr tara? puscarie, confiscare averi el si neamul lui si tot asa!
chiar nu sunteti satui de batjocura asta pe care ne-o baga pe gat corporatistii astia?


Daca vei mentiona undeva ca vei dori sa adaugi si altfel de daune in aceste cazuri ei se vor blinda mai tare adica vor considera riscul crescut si vor cere mai multi bani de la inceput. Simplu, isi acopera acele posibile daune pe care tu posibil sa le ceri. E normal, oricine ar face la fel, chiar si la nivel personal.
Si crede-ma, daca ii pui sa repare in perioada de garantie nu e tocmai o fericire pentru ei, evident ca nu e chiar ce iti doresti tu, dar tot e ceva.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cezar-mario2012

Pe portiunea noua a CB, cea largita, calea ferata nu mai este folosita de la reabilitarea Bucuresti-Constata.  S-a furat aproape tot, mai este de furat sina. Liniile de inalta tensiune au disparut dupa care s-u apucat de demontat consolele.




rradu19

#595
@Sargon1806:

Era o idee. Raman la parerea ca este mai simpla aceasta solutie decat sa construiesti absolut de la zero un inel de centura oricum foarte departe de Bucuresti (Am vazut planuri in care centura ar trece foarte aproape de aeroportul Otopeni - deci practic este si centura Otopeniului). In cazul in care ar ramane acelasi amplasament si standard de autostrada (practic fara sa-ti risti viata daca vii la munca) ar putea fi folosita si de cei care vin din Militari sau din Vitan catre Pipera si astfel s-ar descongestiona putin si traficul din oras. Asa, A0 se preteaza doar pentru trafic greu.

Cat despre trecerea in subteran a caii ferate - nu cred ca se poate compara cu metroul pentru ca aici nu sunt foarte multe retele utilitare de mutat si nici nu trebuie construite statii. Trebuie doar sapat un tunel cu ajutorul unui TBM care merge cu vreo 10-15 metri/zi. In rest trenurile pot merge pe alta ruta atata timp cat va fi proiectul respectiv - nu stiu sa fie statii sau halte pe traseu.

Oricum, speram ca in cel mai scurt timp sa putem merge pe una din variante :)

Sargon1806

Bun, nu zic din start ca nu este o solutie. Totusi, asa cum sper ca ai vazut in link-ul pe care l-am postat, nu cred ca este nevoie sa ingropi 20 km de cale ferata pentru 4-5 noduri rutiere. Calea ferata din imagine este in fata aeroportului din Frankfurt si am impresia ca este linie de mare viteza (ICE) si este ingropata doar in zonele cu probleme.

Nu ar fi ceva anormal ca centura Bucurestiului la nivel de autostrada (A0) sa treaca la 10 km de limita orasului. Marile capitale ale Europei au centuri la ceva distanta de centru. De exemplu, pe centura de sud a Vienei (A21 parca) mergi de-ti vine rau si tot mai vezi indicatoare de Viena. Si centura Londrei e la ceva distanta de oras. Doar ca, odata cu finalizarea centurii A0, chiar si la acea distanta de Bucuresti, actuala centura ar fi mult degrevata, deci perfect utilizabila de bucuresteni. Mai ales ca se pare ca intra in reabilitare si portiunea Afumati - A2.

udar

#597
activiate  :shocking:  :shocking:

pasaj centura CF Arad -Deva ieri dimineata







udar


Ionut

Pai parca am auzit la stiri ca inchid centura. :)