Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Citeam in presa locala ca parlamentarii aradeni promiteau alocarea de fonduri pentru cele 2 pasaje.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Tot asa promiteau si cei de Timis cu fondurile pentru centura Timisoarei... si uite unde au ajuns! Li s-a zis clar de la "centru" sa nu vina cu amendamente la buget  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog


Ionut

Ar fi ceva sa avem in sfarsit A3 si A2 conectate printr-un drum decent 2x2... desi mai mult decat "decent" nu este cu intersectii mortale la nivel gen iesirea de la Stefanesti. Dar na... visam la A0 pana una-alta...

hentz

In caietul de sarcini din 2008 la pasajul Cernica apare asa
"-pasaj superior la km 19+400-DJ 301 Bucuresti-Cernica peste centura Municipiului Bucuresti si peste calea ferata de centura;"
stie cineva daca s-a modificat ,vazuzem intr-un timp si varianta cu un rond suspendat.

Sargon1806

Problema e ca pe actualul DNCB nu putem avea intersectii denivelate, asa cum ar trebui, din cauza liniei de cale ferata care margineste centura pe mare parte din lungimea ei (pe interior). Chiar si cu 2x2, tot nu se rezolva problema de la Stefanesti, de care vorbea si Ionut (stiu ca era si o poza pe undeva, nu o gasesc), dar Stefanesti nu e atat de important. Intersectia de la Afumati e teroare. Toata Moldova intra pe acolo si, din cauza aglomeratiei si a rabdarii intinse la maxim, de multe ori TIR-urile intra fara sa mai acorde prioritate. Noroc, daca putem spune asa, ca drumul este execrabil in zona aceea si practic nu poti sa mergi cu mai mult de 30 km/h fara sa-ti rupi masina. Deci poti sa opresti ca sa faci loc unui TIR si pe asta mizeaza si ei (ii inteleg, asa as face si eu). Mai este apoi nodul de la Cernica. Cei care traverseaza centura au prioritate ceea ce duce la carduri de vreo 2 km pe distanta A2 - Cernica. Un pod ar rezolva o mare parte din problema, dar in continuare cei care vor dori sa ajunga din Pantelimon pe A2 vor fi nevoiti sa vireze stanga (asa cum am spus, nu pot exista rampe de acces in interiorul centurii, din cauza liniei de cale ferata), dupa ce vor fi supratraversat centura si se vor fi intors (exact ca la Stefanesti).

Pe scurt, asteptam A0 :)

cata_marius92

#576
Poze de la presupusa centura a orasului Turnu Magurele de care nu se pomeneste pe niciunde . Se lucreaza atat la drum dar cel mai alert la podul peste rauletul Sai , la pod eu estimez asa de la distanta un stadiu al executiei undeva pe la 40% , imi pare rau ca in poze nu se vede doar organizarea de santier aferenta podului.
http://img16.imageshack.us/img16/3201/20130215104306.jpg
http://img248.imageshack.us/img248/2452/20130215104322.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/1787/20130215104421.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/7313/20130215104438.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/1044/20130215104543.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/9936/20130215105054.jpg

Fiind prima mea postare de imagini , sper sa ma intelegeti si de asemenea ii multumesc colegului Sebba pentru sfaturi. Drumuri bune.

ciprebbe

#577
Le pun sa le vedeti







@cata_marius92  da un quote la mesajul meu si vezi cum le-am facut sa le vezi gata postate
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

udar


QuoteCentura de ocolire a Timișoarei va intra în reparații, la doi ani de la finalizarea lucrărilor. Problemele apărute cu denivelările la unul dintre principalele poduri vor face necesară intervenția drumarilor. Din fericire, lucrarea este încă în garanție, iar cheltuielile vor fi acoperite de constructorul lucrării.
................................
Demararea intervențiilor este programată pentru luna martie. Mai precis, este vorba de perioada 15 – 31 martie 2013, atunci când reparațiile vor include atât tasările de la rampele podurilor, dar și restul centurii. Pe perioada lucrărilor traficul va fi îngreunat și vor exista restricții.


http://www.tion.ro/centura-timisoarei-intra-in-reparatii-din-cauza-unei-lucrari-prost-executate/1249529

MRS

In 2013, unul dintre cele mai importante drumuri din RO se repara cu matura si lopata :headbash: :headbash: :headbash: :jawdrop: :gaah: :gaah: :gaah:



NU MAI AVEM NICIO SANSA....  :puke:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Serban

#580
Nu e absolut nimic gresit in poza. Se plombeaza, chiar f corect. S-a decupat in jurul gropii, s-a curatat si acum se umple cu asfalt, se intinde si dupa se va compacta. Care e problema?! Cum trebuia sa fie, ia zi-ne tu?! Sau doar esti si tu in fuga dupa senzational si stii tu ca nu asa trebuie?!

bogdymol

De data asta sunt de acord cu Serban. Se vede ca s-a frezat (ceea ce e mai mult decat bine), dar pentru aceasta dimensiune a plombei nu are rost sa mobilizezi un utilaj de asternere (un finisor de asfalt).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

MRS

^^
Nu exista niciun compactor in zona...  :(

cat despre limbajul lui @Serban, rog Moderatorul sa intervina, multumesc!





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Serban

#583
Quote from: Mrs on February 20, 2013, 02:33:10 PM
^^
Nu exista niciun compactor in zona...  :(

cat despre limbajul lui @Serban, rog Moderatorul sa intervina, multumesc!

Ce limbaj?! :o Recunosc ca m-a deranjat agresivitatea postului tau, fara sa ai dreptate macar, dar nu cred ca am folosit un limbaj neadecvat (n-am adus injurii, jigniri, sau altceva). Daca ti se pare ca si postul meu a fost agresiv, imi cer scuze, dar sunt satul de cei carora li se pare ca e ceva cum nu trebuie si arunca cu noroi. Atitudine care atunci cand apare in presa ne deranjeaza pe toti de aici, nu-i asa?!

LE: cat despre compactor, la fel cum zicea si bogdymol, data fiind dimensiunea suprafetei, este suficient un compactor mic, din acela de mana.

MRS

Quote from: Serban on February 20, 2013, 01:45:01 PM
Nu e absolut nimic gresit in poza. Se plombeaza, chiar f corect. S-a decupat in jurul gropii, s-a curatat si acum se umple cu asfalt, se intinde si dupa se va compacta. Care e problema?! Cum trebuia sa fie, ia zi-ne tu?! Sau doar esti si tu in fuga dupa senzational si stii tu ca nu asa trebuie?!


Daca lipsa mea de cunostiinte si experienta in domeniu nu sunt relevante, iti propun spre analiza lucrarile prof dr ing Lucaci de la Facultatea de Constructii din Timisoara (unul dintre profesorii lui @bogdymol, probabil) pe aceasta tematica:
- "Imbracamintea rutiera bituminoasa"
- "Defectiunile imbracamintilor rutiere moderne"
sau cel putin eu p'astea le-am studiat..


sau poate eu unul caut doar senzationalul...  :headbash:





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...