Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

udar


Ionut

Merci mult udar pentru poze si filmulete! Am modificat eu si acum apar clipurile embed. :)
:cheers:

Ionut

Pe langa capitala... stau de aproape 11 ani in Bucuresti insa asa ceva chiar n-am mai vazut in capitala. La Buzau am mai pomenit, insa aici nu, nici pe departe. Plus ca se anunta iar cod... viscol.....

http://www.youtube.com/v/CchO2K1c7mA

Chagall

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

Ionut


udar


sigur ca se poate dar cu cheltuieli foarte mari ,ceea ce duce la un cost enorm pentru o centura banala, asa se intampla cand se face ceausistic pe aici vreau sa treaca(boc) ,dar diferenta este ca pe vremea lui nea nicu erau bani si nu conta cat va costa si cu ce eforturi si sacrificii se realiza,iar acum ne apucam si facem cu ce avem si vom vedea pe parcurs daca mai trebuie (dublam pretul) si daca o sa reziste avem noroc (daca nu, vom carpii la ea pana uita si se satura lumea)
:headbash:

Ionut


Ionut

Un pic mai veche:

QuoteContract de Servicii ,,Asistentă tehnică pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru varianta de ocolire Galati"

Compania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Nationale din Romania S.A. a semnat, vineri, 24 februarie 2012, contractul de servicii ,,Asistentă tehnică pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru varianta de ocolire Galati". Obiectivul contractului este de a elabora studiul de fezabilitate, SEIM si aplicatia FEDR pentru varianta de ocolire Galati.

Valoarea totală a acestui contract este de  991.843,28 lei (făra TVA), din care  69,25% reprezintă finantare nerambursabilă ce va fi acordată de Comisia Europeană prin  Fondul European de Dezvoltare Regională, restul sumei fiind asigurată de la Bugetul de Stat. 

Prin implementarea proiectului se urmăreşte îmbunătătirea calitătii vietii locuitorilor oraşului Galati şi a conditiilor de mediu prin transferarea  traficului national şi international în afara centrului urban. De asemenea, realizarea variantei de ocolire Galati va contribui la dezvoltarea economică a zonei, fluidizarea traficului, precum şi la îmbunătătirea gradului de sigurantă a circulatiei.

Contractul de servicii  ,,Asistentă tehnică pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru varianta de ocolire Galati"  a fost atribuit prin Licitatie deschisă Asocierii S.C. TRACTEBEL ENGINEERING S.A. & S.C. ACCIONA INGENIERIA S.A.

Pentru realizarea obiectivului prestatorul are la dispozitie conform contractului 7 luni.

sursa: CNADNR

Ionut

QuoteConsiliul Judetean Timis doreste sa largeasca centura Timisoarei la patru benzi de circulatie

TIMISOARA. In Strategia de dezvoltare a judetului Timis se regaseste, printre altele, si centura orasului Timisoara. Atat centura de sud, cat si cei 12 kilometri deja existenti, acestia din urma fiind prevazuti pentru extinederea pe 4 benzi de circulatie.

In privinta celor 12 kilometri deja existenti, Constantin Ostaficiuc a spus ca urmeaza sa se gaseasca solutii pentru extinderea la 4 benzi de circulatie, acum drumul avand doar cate o banda de circulatie pe sens. Mai mult, drumul care leaga centura Timisoarei de autostrada Timisoara – Arad ar urma sa fie modernizat si largit la 4 benzi de circulatie.

"De la Dunca am trecut 4 benzi, pana la autostrada, pe lista de investitii pe 2012. Incercam o negociere cu Compania Nationala sa facem inca doua benzi pe centura, lana pe Calea Aradului. Am considerat ca o solutie realizabila in 2-3 ani sa cobori pe autostrada, sa intri pe centura pe 4 benzi, pana pe Calea Aradului care continua tot pe 4 benzi", a declarat Constantin Ostaficiuc, presedintele CJT.

sursa: Opinia Timisoarei

Bravo, exact ce vorbeam noi pe-aici cu extinderile. :)


MHN

#115
Quote from: Ionut on March 03, 2012, 08:32:20 AM
QuoteConsiliul Judetean Timis doreste sa largeasca centura Timisoarei la patru benzi de circulatie

TIMISOARA. In Strategia de dezvoltare a judetului Timis se regaseste, printre altele, si centura orasului Timisoara. Atat centura de sud, cat si cei 12 kilometri deja existenti, acestia din urma fiind prevazuti pentru extinederea pe 4 benzi de circulatie.

In privinta celor 12 kilometri deja existenti, Constantin Ostaficiuc a spus ca urmeaza sa se gaseasca solutii pentru extinderea la 4 benzi de circulatie, acum drumul avand doar cate o banda de circulatie pe sens. Mai mult, drumul care leaga centura Timisoarei de autostrada Timisoara – Arad ar urma sa fie modernizat si largit la 4 benzi de circulatie.

"De la Dunca am trecut 4 benzi, pana la autostrada, pe lista de investitii pe 2012. Incercam o negociere cu Compania Nationala sa facem inca doua benzi pe centura, lana pe Calea Aradului. Am considerat ca o solutie realizabila in 2-3 ani sa cobori pe autostrada, sa intri pe centura pe 4 benzi, pana pe Calea Aradului care continua tot pe 4 benzi", a declarat Constantin Ostaficiuc, presedintele CJT.

sursa: Opinia Timisoarei

Bravo, exact ce vorbeam noi pe-aici cu extinderile. :)
Nea Costi' asta se pare ca ne dezvaluie intentii doar in anii electorali.
Iar, din pacate, la stadiul acesta s-a si ramas pana acum: intentie!

iuli

Prima data sa o termine complet cu doua benzi si apoi sa o faca la patru...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

davyl

Quote from: iuli on March 05, 2012, 01:55:39 PM
Prima data sa o termine complet cu doua benzi si apoi sa o faca la patru...
La cat mai multe benzi, cu atat mai bine. De fiecare data cand trec prin Timisoara multumesc celor carora au facut banda dubla la iesirea din oras catre Caransebes. Castig enorm de mult timp ca sunt doua benzi... De foarte multe ori este trafic mare la Timisoara...


Ionut

#119
QuoteAlexandru Nazare: În primăvara lui 2013 Braşovul va beneficia de o centură ocolitoare la standarde europene

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Alexandru Nazare, a participat astăzi, la Braşov, la semnarea contractului pentru execuţia tronsonului I DN 1 – DN 11 (7,29 km) din varianta ocolitoare a municipiului Braşov, proiect finanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională (FEDR). La eveniment au participat şi domnul George Scripcaru, primarul municipiului Braşov, prefectul judeţului Braşov, domnul Ion Gonţea, precum şi parlamentari de Braşov şi directoarea Companiei Naţionale de Drumuri Naţionale şi Autostrăzi din România.

,,Este primul contract pe care îl semnez cu finanțare europeană în mandatul meu de ministru şi nu este vorba de orice contract sau de orice oraș ca beneficiar. Îmi amintesc câte eforturi am făcut în discuţiile cu partenerii din Comisia Europeană pentru a putea asigura finanţarea europeană pentru acest proiect în actualul POS-T. Este vorba de un contract care întregește ambițiosul proiect de construire a variantei de ocolire a municipiului Brașov.

Lucrările pentru toţi cei 13,63 km ai ocolitoarei vor începe în această lună, deci putem spune că în primăvara lui 2013 Brașovul va avea o centură ocolitoare la standarde europene și finanțată din fonduri europene. De ce accentuez componenta europeană a finanțării? Pentru că într-un climat economic ca cel actual în întreaga Europă, orice ban european care intră în România, în infrastructura României și indirect în locuri de muncă și în industria materialelor de construcții, este o rază de speranță pentru relansarea economiei și pentru recuperarea decalajelor față de standardele europene. Pentru Braşov cu siguranţă construirea acestei centuri ocolitoare va însemna o dezvoltare economică şi mai importantă ca până acum, dar şi transferarea traficului rutier de tranzit în afara zonei urbane.", a declarat ministrul Alexandru Nazare.

sursa: MT unde este si o prezentare powerpoint

Centura Brasov si primul tronson: