Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.


user201

@delacroix
:gj:
Din vară sper să vedem așa ocolitoarea și în realitate.

adsailton92

#542
Salut,
Sambata am dat o tura pe Centura Oradea.
Dincolo de utilitatea ei, care este indiscutabila, din punctul meu de vedere, calitatea asfaltului lasa de dorit si in general lucrarile executate de Selina sunt slabe.
Despre sensurile giratorii, intersectile la nivel s-a mai discutat.......dar totusi fluiditatea circulatiei este asigurata.
In alta ordine de idei, am remarcat echipaje de politie(MCV-uri), atat la limita de 50 km/h cat si la limita superioara, de 70 km/h
http://www.youtube.com/v/IpRNJO5UfLE
@delacroix-excelente exemple! Multumim!

BoGDaN


cata_marius92

#544
In aceasta toamna au inceput lucrarile la o parte din centura municipiului Turnu Magurele , portiunea care va face legatura cu Dn54 spre orasul Corabia. Centura va ocoli bucata de drum national cu probleme http://adevarul.ro/locale/alexandria/trafic-restrictionat-dn-54-turnu-magurele---corabia-cauza-surparii-soselei-1_50ae2d5c7c42d5a6639a6367/index.html# .
Va cuprinde si un pod peste un afluent al raului olt, pod care acum are restrictie la max 20 to lucru inadmisibil deoarece drumul face legatura intre portul Turnu Magurele si bursa de cereale de la Corabia. Sa fie intr-un ceas bun .

sebba

In sfarsit, credeam ca mor si nu apuc sa vad ceva facut acolo.
De 20 de ani stiu eu problemele alea dar cine stie de cand sunt...
Sailing away! S/Y Haimana

cata_marius92

Dar nici daca era lucrare sub secret de stat nu era asa tacere. Sunt singur ca se lucreaza , se cara umplutura , se face terasament. Dar pe nici o sursa de informare nu se scoate o vorba , nici cine lucreaza , nici ce o sa iasa la final . Tare imi e frica sa nu fie doar asa inceputa inainte de alegeri ca multe proiecte din zona aia :(

nenea_hartia

^ Procedurile au început pe vremea lui Tăriceanu, iar exproprierile se fac acum. De aceea n-aș băga mâna în foc în legătură cu începerea efectivă a construcției... Există vreun link, vreo știre, ceva? Nu găsesc niciun anunț de atribuire.

cata_marius92

De lucrat sigur se lucreaza , am trecut pe acolo in weekendul trecut. Dar asa lipsa de informare nu am mai vazut. Promit poze cand voi merge in zona , miercuri . Numai bine

ciprebbe

Varianta de ocolire a Feleacului , folosind partial Centura Clujului, pt cei din partea de S si S-E a orasului.



Duminica la centura Clujului pe portiunea de "Drum tehnologic", cum e semnalizata, se lucra (atat la dus, ora 11 cat si la intors ora 21).
Nu se vede o activitate sustinuta acolo, insa de la ultima mea trecere de acum 7 luni a mai aparut un zid imens de sprijin pe portiunea cu alunecari, se vedeau armaturi imense ce urmau a fi montate pe verticala in zonele unde un utilaj fora si am mai vazut si ceva utilaj ce fora oblic in deal avand o sectiune ceva mai mica decat  in cazul forajelor pe verticala.
Pt cei care trec primadata pe acolo  e greu de explicat fenomenul alunecarilor mai ales ca exista zone unde s-a excavat puternic si te astepti ca acolo sa iti plece dealul ( insa zona e stabila), iar in zona propriuzisa a alunecarii nu te astepti sa vezi asa ceva pt ca e o zona deschisa, unde nu s-a sapat foarte mult, insa iti pleaca dealul cu totul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

Așa-numita Centură de Nord a municipiului Ploiești (DJ 236). Dacă nu știați cine a făcut-o, acum aveți ocazia :bash::








nitz

Stie cineva de ce nu se inchide intersectia la nivel de la Ploiesti, daca tot s-a facut pasajul cu DJ236? La Campina se poate face virajul la stanga doar peste pod, insa la Ploiesti inca poti traversa peste sensul celalalt. Ar disparea un punct destul de periculos de pe DN1.

nenea_hartia

Quote from: nitz on January 04, 2013, 06:56:45 PM
Stie cineva de ce nu se inchide intersectia la nivel de la Ploiesti, daca tot s-a facut pasajul cu DJ236? La Campina se poate face virajul la stanga doar peste pod, insa la Ploiesti inca poti traversa peste sensul celalalt. Ar disparea un punct destul de periculos de pe DN1.
Scopul acelui pasaj este doar de a permite mai ușor traficului greu care merge spre Buzău sau Constanța să intre pe centura de nord a Ploieștiului. Nu s-a dorit niciodată închiderea intersecției de la Metro. De altfel, pasajul+drumul județean sunt executate de Consiliul Județean, în timp ce intersecția de la Metro e administrată de Primărie. Personal, cred că închiderea ei ar fi o greșeală, pentru că Bulevardul Republicii este de departe principala poartă de intrare în Ploiești dinspre nord, iar o deviere pe pasaj-->DJ236-->Centura de nord-->Bulevardul Republicii ar crea un ambuteiaj și mai mare la intrarea în Bulevardul Republicii.

radutm

QuoteSe inaugurează parcarea milionarului Steven Ausnit, pe centura Lugojului

Parcarea de pe centura de ocolire a Lugojului cuprinde o staţie de carburanţi, 70 de locuri pentru TIR-uri, 50 de locuri pentru maşini şi cinci pentru autobuze. Parcarea mai cuprinde şi un restaurant şi o spălătorie de rufe pentru şoferii aflaţi departe de casă. Prima parte din afacerea milionarului Steven Ausnit, fiul marelui industriaş bănăţean din perioada interbelică, este gata şi urmează să fie inaugurat în cursul acestei luni. Cu această ocazie, au primit loc de muncă 30 de persoane.

"Oamenii care vor lucra în această parcare îi avem deja găsiţi, acum suntem la nivelul fiscalizării caselor de marcat, iar cei de la Braşov care ne-au vândut pompele de benzină sunt şi ei aici pentru ultimele detalii", a declarat Gabriel Olariu, managerul companiei Ausnit, Olariu şi Asociaţii, pentru Redesteptarea.ro.

Motelul cu nouă camere va fi finalizat şi el până în primăvară, acesta urmând să încheie prima fază a investiţiei în valoare de aproximativ 1,8 milioane de euro. Următoarele etape ale acestui proiect presupun construirea unui supermarket şi a unui centru comercial, care vor mai aduce Lugojului aproximativ 100 de locuri de muncă.

Steven Auschnitt, acum în vârstă de 89 de ani, a părăsit România în 1938, când avea 15 ani. A revenit prima dată după Revoluţie, în anul 1993, iar apoi până în 2000 nu a mai fost în ţară.
Sursa: http://adevarul.ro/locale/timisoara/se-inaugureaza-parcarea-milionarului-streven-ausnit-centura-lugojului-1_50ed587356a0a6567e5b1ee2/index.html
Articolul initial din Redesteptarea de Lugoj: http://www.redesteptarea.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=4065%3Ase-inaugureaz-parcarea-pentru-70-de-tir-uri-de-pe-centura-lugojului&catid=294%3Aadministratie&Itemid=414
cont inchis

viossboss

Astazi drumurile m-au purtat prin Tecuci si am zis sa vad cum stau lucrarile la viitoarea centura  :

Spre Sud e bine:  mai nimic...

La fel si spre Nord : tot...mai nimic...

In sase luni au facut ceva....
Am fotografiat undeva pe la jumatatea "viitoarei" centuri , la intersectia cu DJ252H.
Termenul e Decembrie anul asta.
Dream come through !
Once in a lifetime !