Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

Da, va fi o legatura intre o zona rezidentiala aglomerata din Floresti si cartierul Manastur din Cluj.

vladb

Va avea bretele de ieșire atât la Polus cât și la Metro, dar capătul va fii in drumul Sf. Ioan , respectiv dintr-un giratoriu in zona Bucium - depoul CTP.

GDPR

"Centura Petroșaniului intră în reparații

Consiliul Județean Hunedoara și Primăria Petroșani au semnat un contract de finanțare în valoare de trei milioane de lei. ,,Ieri (n.r. – marți 17 mai), am reușit să semnăm contractul de proiectare și execuție pentru lucrarea de asflatare a centurii din Petroșani. Termenul de execuție este de maximum patru luni, de la momentul în care dăm ordinul de începere. O lună este termenul maxim pentru proiectare. Lucrările vor cuprinde înlocuirea de borduri, pe porțiunile unde aceasta este deteriorată, lungimea totală a tronsonului este de 1.900 de metri. Vor fi două straturi de asfalt și va fi frezat 10 centimetri din infrastructura actuală"
(...)
Lucrările sunt programate să înceapă aproximativ peste două săptămâni și vor fi gata până în toamnă.

http://www.servuspress.ro/centura-petrosaniului-intra-in-reparatii_125948.html

kumar

Potrivit unui anunț făcut de primarul comunei, Horia Șulea, ordinul de începere a lucrărilor a fost semnat, constructorul urmând să înceapă șantierul în cursul acestei luni. SC DIFERIT SRL este firma care a câștigat licitația organizată, anul acesta, de Primăria Florești, cu o ofertă de 28,4 milioane de lei.
Drumul, care va porni din strada Tăuțiului și va face joncțiunea în Cluj Napoca cu Drumul Sfântul Ioan, va avea o lungime de 2,685 km (firul principal, la care se adaugă încă doi kilometri de bretele).

Drumul de Ocolire SUD va avea 11 podețe și 2 poduri, precum și două girații și 3 intersecții. Vor fi incluse și două bretele de legătură cu DN1, una în zona Metro și una în zona Polus. Carosabilul va fi de 2x 3,5 metri, pe o parte trotuarul va fi de 1,5 metri, iar pe cealaltă parte va fi inclusă și o pistă de biciclete, lățimea ansamblului trotuar – pistă de biciclete fiind de 2 metri. Toate acestea alături de rigole ranforsate, zid desprijin pe coloane, șanțuri de beton, rambleu, piloți forați, filtre drenante, drenuri orizontale și, bineînțeles, semnalizare rutieră.





http://citynews.ro/din-oras/sulea-avizat-inceperea-lucrarilor-la-centura-sud-reactia-unui-florestean-sper-sa-nu-se

pentium10

Se stie ca s-a dat ordin de incepere si pentru Centura Tirgu Mures? Detalii mai exacte are cineva?

Este ceva mentionat in articol, dar nu sunt 100% sigur daca e corect.
http://www.zi-de-zi.ro/2016/05/05/autostrada-ogra-campia-turzii-si-centura-de-ocolire-a-targu-muresului-au-primit-ordin-de-incepere/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

Probabil se aștepta ordinul reînceperea lucrărilor de la Inginer. ...pt centura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Pai nu cred ca vine pana nu se finalizează definitiv in justitie .....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Nu știu.  Poate a venit. Contestatia e din ce am înțeles la ICCJ....deci mici șanse sa se întoarcă chestiunea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


florin74

Noutati despre legatura A3- DN1 (Tureni)

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/drumul-care-va-lega-centura-clujului-de-autostrada-transilvania-se-naste-greu-care-va-fi-traseul-final--147484.html

" Eugen Cecan, directorul DRDP Cluj, instituţie aflată în subordinea CNADNR, a declarat pentru ZIUA de CLUJ că până la sfârşitul lunii mai studiul va fi gata, iar lunile următoare vor fi scoase la licitaţie lucrările de proiectare şi execuţie propriu-zisă a drumului.

,,Întârzierea este una obiectivă, pentru că s-a făcut o reaşezare a proiectului, în baza solicitării Consiliului Local Tureni, care dorea o deplasare spre Cluj a punctului de ieşire de pe DN1. A fost nevoie de o altă identificare a proprietarilor şi de o reaşezare a nodului rutier de la ieşirea de pe DN1, unde va fi un sens giratoriu"

ciprebbe

 :lol: CNADNR-ul ne raspunde ca au intrat in site Natura2000 la nodul de pe A3 iar prefectul ca au mutat mai spre Cluj nodul de pe DN.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

Am facut azi o vizita prin vecini in Mihailesti, in speranta că văd ... ghiocei :)  Nici un semn că în curand cineva intentionează să se apuce de treabă; cât poate dura procedura în cazul unei lucrări atat de simple?

mircea

Quote from: bogdix on May 22, 2016, 06:43:47 AM


Centura (partea dinspre nord si vest) se leaga de centura existenta in giratoriul de pe DN69.
Problema la centura TM din pct. meu de vedere este sa nu mai aiba intersectii la nivel cu drumurile intersectate (giratiile existente pe centura NE sunt groaznice).



Offtopic: cred ca cea mai mare problema a fraficului in Timisoara e directia de circulatie nord-sud (si cea pt. autoturisme si cea pt. trafic greu) datorita constrangerilor impuse de existenta caii ferate si a canalului Bega (insuficient "pod"-uit, care taie practic orasul in 2).


Ar fi o idee, dar te dublează ca și costuri pentru că intervin 2 sensuri giratorii per DN și bretele, plus pasajele în sine. Am un feeling că atunci când se va face(2030+), va fi aleasă opțiunea existentă.

Sunt totuși 8 poduri peste Bega, Budapesta are 7 peste Dunăre (fără cele de pe M0, desigur)! Buba e lipsa unei centuri care să scoată traficul de tranzit ce vine din S. Odată scos traficul de tranzit din oraș, se va circula muuuult mai liber. Chiar și fără lărgirile de pasaj la Jiul și Popa Șapcă

bogdix

Legat de traficul din oras dupa constructia centurii, n-as fi asa optimist. Probleme majore in traficul timisorean sunt comunele periurbane, aceste "dormitoare" ale Timisoarei care genereaza trafic dus-intors, mai ales la orele de varf (8-10, 16-19).

Si nici comparatia Timisoara - Budapesta (sau Bega - Dunare) nu e corecta. La Budapesta podurile nu gatuie bulevarde.

cristi5

Quote from: ciprebbe on April 30, 2016, 11:13:15 PM
Plan
drum legatura A1 - Timisoara

Am incercat s-o trasez pe OSM, probabil nu prea corect dar cine vrea poate s-o ajusteze
https://www.openstreetmap.org/way/420024202

Atat timp cat e "proposed" nu se va vedea pe OSM ci doar pe harti mai specializate, ca asta (de maine)
http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=13/45.858/21.232/0

Drumul mov (de perspectiva) are asa un nume evaziv ca nu l-am mai trasat :)