Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

NGC

#3435
Este corect ca amanarile pot face parte din normalitatea unui proiect.
Dar de multe ori apar din cauza clarificarilor solicitate de ofertanti, iar o problema este ca la multe proiecte sunt necesare foarte multe clarificari.
Uneori pur si simplu CNADNR uita sa puna la dispozitie anumite documente, alteori sunt gresite, alteori nu e clar ce vor, etc.
Si ca o consecinta avem uneori un numar (prea) mare de amanari, care probabil ar putea fi diminuat daca si-ar face sarguincios treaba.

marinul

Quote from: Hory1987 on February 21, 2016, 11:06:53 AM

 Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului "PASAJ DENIVELAT PE CENTURA DE OCOLIRE ARAD (DN 7 KM 540+248) PESTE CF ARAD - BUCURESTI -
termen limita depunere oferte: 10.03.2016.


http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%2018.02.2016-1.pdf

mai este un pasaj pe centura Aradului, peste CF Arad-Curtici, de ala stie cineva ce se mai intampla?

parca anul trecut cand am trecut pe acolo tot asa arata ca acum 3 ani

NGC

^^^ Vezi ca s-a scris despre el in topicul "Poduri, pasaje si viaducte".

alecu26

Despre celelalte centuri nimic??

Tecuci (mi se pare cel mai grav ca nu se lucreaza).

Satu Mare

Targu Jiu

Bacau??
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cozak

....Timisoara? :crutches:
Probabil cand o sa fiu batran si bolnav.



Europiu

^^ Apropos documentul DNCB: prin ce difera cele TREI consilii tehnice? De ce nu e suficient unul si bun?  ???
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

oricum fiecare zice in aviz de genul:

DRDP: aviz pozitiv cu conditia obtinerii aviz CNADNR

CNADNR: aviz pozitiv cu conditia obtinerii aviz MT

Si MT ce sa mai zica...daca toti de sub mine au aprobat oare chiar ma pot opune eu?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Şi toată lumea e acoperită cu semnături de la ceilalți.
Toată lumea e "safe", doar că treaba a durat de 3 ori mai mult...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

se pare ca totusi la centura Tg Jiu tot se intampla cate ceva. Pe la poduri din ce am auzit de la niste furnizori. Nimeni din zona? Acum chiar sa-l trimitem pe Rocklee pana acolo in delegatie...????
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cove_adrian

De centura Barladului ce se mai stie? Este prevazuta in MPGT in orizontul 2015-2016. Proiectul cu varianta ocolitoare Barlad are toate avizele necesare fiind doar nevoie de organizarea unei licitatii pentru demararea lucrarilor de executie.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

infraAdi_ro

La centura Tg Jiu chiar se lucreaza...am un prieten inginer acolo si mi-a zis ca deja au 5-6 km de terasamente la nivel de piatra sparta si se lucreaza sustinut.Collini lucreaza bine,sef de santier e Scatena care a fost sef de santier pe  autostrada Traian Vuia-Sanovita la Tirenna Scavi.

Pentru centura Satu Mare lucrurile sunt la nivel de organizare,echipa care a fost la pod la Giurgiu o sa preia stafeta la Satu Mare din partea COLLINI.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Lucrările la centură, blocate de...birocrație.

Lucrările la centura ocolitoare a municipiului Târgu Jiu sunt blocate din cauza unor hârtii! În anumite zone, se lucrează cu frâna de mână trasă. Oficiul de Cadastru a respins mai multe proiecte ale constructorului, fapt ce a ținut în loc lucrările. Ion Tudor a declarat că a fost nevoie de intervenția prefectului pentru a rezolva această situație. De mai bine de un an, CNADNR nu a reușit să obțină un aviz de la Cadastru, iar acest lucru a aprins scandalul între două instituții ale statutlui, a declarat șeful Secției de Drumuri Naționale Târgu Jiu, Ion Tudor.

http://www.radiotargujiu.ro/141766/stiri-din-locale-din-targu-jiu-gorj/stirile-locale-radio-targu-jiu/lucrarile-la-centura-blocate-de-birocraie.html
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe