Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

NGC

#3420
Quote from: florin74 on February 18, 2016, 07:28:34 PM
Acordul de mediu nr. 24 din 8 decembrie 2008 revizuit la 3 februarie 2014  :lol:

Da, ce sa zic ce revizuire s-a facut. Vorba aia, "o fi soare dar nu-l vad eu". ;)
Acordul a fost revizuit in 2014 pe baza memoriului tehnic actualizat in 2013 care a fost folosit la licitatie, deci nu s-a schimbat nimic de atunci.

Europiu

Slightly off-topic, dar interesant, apropos de centura Carei.


''Mormantul unei vrajitoare din "mileniul intunecat", ce contine pandantive cu ciocanul zeului Thor si nodul lui Hercule, a fost descoperit pur si simplu intamplator in timpul sapaturilor de la centura ocolitoare a municipiului Carei. Descoperirea este una de-a dreptul senzationala si pentru arheologi, intrucat nimeni nu se astepta la un cimitir gepidic, dar mai ales care sa contina asemenea piese nemaiintalnite in regiune.''

Sursa: protv
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

carutasul

Cateva poze cu telefonul de la centura Caracal; cele care au un stalp in prim-plan sunt la intersectia cu DN6 ( aprox statia Petrom Caracal) celelalte de la intersectia cu drumul judetean spre The Buleni vorba cuiva de pe aici.
Aparent treaba pare aproape gata, erau vreo trei betoniere in zona DJ si un finisor de asfalt, am vazut si un nene misunand dar nu parea foarte mare agitatia ( azi pe la 14) Cel putin partea dinspre DN6 parea a avea ambele straturi de asfalt, in zare se vede terasamentul frumos, la intersectia cu DJ e posibil sa fie un singur strat. Deci asa in ansamblu pare aproape gata; ce ma mira e ca nu par sa aiba nici o activitate la zona de racord cu drumurile, e lasata o distanta respectabila ( 10-20 m, nu stiu daca estimez corect ). Cel putin la intersectia cu DJ e aceasta distanta pe ambele parti, desi nu pare sa se faca nici o supratraversare. Hai ca la intersectia cu DN6 inteleg ca trebuia facuta de cel de pe lotul respectiv de drum, dar la intersectia cu DJ trebuie sa o faca tot ei, ca e zona lor.








TibiV

Ce mândri se înalţă ei, stâlpii, în cam toate reportajele noastre... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Poate-mi fac o firma pentru taiat stalpi Transelectica, tevi RADET,, tevi de gaze, etc.
Demolez tot ce sta in calea drumurilor si a autostrazilor in constructie!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Ăăăă, nu stiu, ma mai gandesc.
Poate le cer daune detinatorilor pentru ca exista in calea fericirii noastre.

carutasul

Quote from: danutzu_1069 on February 20, 2016, 11:43:25 PM
Poate-mi fac o firma pentru taiat stalpi Transelectica, tevi RADET,, tevi de gaze, etc.
Demolez tot ce sta in calea drumurilor si a autostrazilor in constructie!
Asa cum bancile au recuperatori, sa aiba si constructorii demolatori :)
Aparent stalpul ala nu parea sa incurce prea tare, e in afara carosabilului, dar banuiesc ca tot va trebui mutat pentru zona adiacenta (rigola, parapet)

Horațiu 87

#3428
Având în vedere că au fost solicitate mai multe clarificari din partea operatorilor economici și
tinand cont de art. 79 alin (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificările si completarile ulterioare (....): "răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie publicat/transmis nu mai târziu de 6 zile înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor", CNADNR SA a decis prelungirea termenelor de depunere a ofertelor pentru următoarele proiecte:
 "Proiectare și execuție Varianta de Ocolire Bușteni: Obiectiv 1 Bușteni Sud km 0+000-km 1+020" - termen limită depunere oferte: 25.02.2016;
 "Proiectare și execuție Varianta de Ocolire Comarnic: Obiectiv 1: km 0+000-km 2+850" - termen limita depunere oferte: 29.02.2016;
 Finalizarea lucrarilor, rest de executat aferente obiectivului "PASAJ DENIVELAT PE CENTURA DE OCOLIRE ARAD (DN 7 KM 540+248) PESTE CF ARAD - BUCURESTI -
termen limita depunere oferte: 10.03.2016.


http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%2018.02.2016-1.pdf

NGC

#3429
Quote from: TibiV on January 08, 2016, 12:59:29 PM
Ceva ?...

Quote
[164667] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Comarnic : Obiectiv 1: km 0+000-km 2+850"

[164668] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Busteni: Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000-km 1+020"


Quote from: TibiV on February 16, 2016, 04:24:42 PM
Si uite cum s-au facut 3 luni intarziere...
Si inca nu s-a terminat. :(
Quote from: NGC20 on February 16, 2016, 04:31:22 PM
^^^ Deocamdata "doar" 2 luni de intarziere, pentru ca initial ofertele trebuiau sa se deschida inainte de Craciun. ;)

@TibiV: Cineva a tinut sa iti dea dreptate. :lol:

Pentru VO Comarnic s-a amanat pana in 21.03.2016. Pentru VO Busteni s-a amanat pana in 24.03.2016.
Se vede cat de clar e totul in caietele de sarcini, daca au fost deja 6 amanari. ;)

Io

Ridem noi, ridem dar nu e risul nostru.
Pe de alta parte baietii si fetele din comisia de, ma rog, ce e ea, angajatii comisiei care se uita pe, ma rog, pe ce se uita ei, au fost cumva sanctionati pentru lipsa de performanta? Macar un 5% la salariu pe 3 luni? Aud? Nu? De ce nu? De cine nu? Au departament HR la institutia asta? Ce pazeste? Pe cine de cine pazeste?
Rog sa nu mi se spuna ca sint foarte ocupati, nu e deloc obligatoriu sa ramina daca nu le convine si mai ales daca nu performeaza. Nu de alta dar se contureaza ideea unei incompetente generalizate cel putin in partea de avizare, contractare si urmarire a lucrarilor.
Si in tot timpul asta mai indrazneste CNDDNR sa vorbeasca despre Comarnic Brasov cind nu e in stare sa analizeze niste biete bretele ocolitoare. A se scuti.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

rocklee

de ce o tot amana vo busteni  ??? ....pote vreau sa o intregeasca ...ca tot e pe jumatate  :D


clau

Oricum nu ajuta la nimic ce au scos la licitatie. Cum sa licitezi cate o bucata din fiecare centura, bucati care nu ajung nicaieri. Ori licitezi centura intreaga ori nu. Am impresia ca e doar un exercitiu de imagine ca sa nu zica lumea ca nu se face nimic pe Valea Prahovei...

NGC

A trebuit sa modific mesajul anterior pentru ca acum sunt ambele amanate pana spre sfarsitul lui Martie.

vancouver

De regula, din cate stiu, amanarile au loc LA CEREREA OFERTANTILOR. Acestia pot cere fie clarificari, fie pot cere prelungirea pe motiv ca le lipseste un document, pe care trebuie sa-l ia de la alta autoritatea a statului român, care se câcâie o mie de ani sa emita ceva, dupa cum stim. Daca cererile de amanare nu sunt acceptate, atunci mai tarziu ofertantii pot merge in instanta sau pot avea pretentii finaciare.

Ne legam de aspecte secundare oricum. Discutam de 2-4 luni pentru aceste amanari, in conditiile in care proiectele se puteau scoate si acum 10 ani la licitatie, nu mai vorbim ca se puteau face inca din anii 70-80.

La fel si in cazul contestatiilor, care pot amana un proiect cateva luni sau poate chiar si 1-2 ani.

Repet: contestatiile si amanarile de termen de depunere FAC PARTE DIN NORMALITATEA UNUI PROIECT. Nenormalitatile sunt de cautat in alta parte. In esenta trebuie inteles ca intre momentul deciziei de a face un drum nou si finalizare trec ca. 10 ani (daca vrem sa facem treaba buna). De aceea a si cerut insistent CE un Master Plan, ca sa putem sti de acum ce urmeaza sa facem pana in 2030 si sa demaram pana in 2020 toate aceste proiecte.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.