Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Alexandru.

#3255
Video pasaj DN 76 - Oradea - Deva. De mentionat faptul ca lucrarile de reciclare la DN 76 s-au finalizat  ( aprox 50km) si drumul se prezinta in conditii bune.

https://www.youtube.com/v/12nBsfpuql8

rocklee

#3256
bravo oradea ...frumos peisaj...  chiar incantator de frumos :D....ma duce gandul la falca si centura arad cu cele doua pasaje ne terminate ....mai mult larma si mai putine fapte ...o rusine  >:(

captiva

^^
Centura Aradului (si implicit pasajele) nu apartin de Falca (de primarie, adica), ci de CNADNR

afreddyapp

Pai nici cele(pasajele si centura) de la Oradea nu tin de primarie,ci tot de CNADNR!
Doar ca aici avem un exemplu despre implicarea autoritatilor locale in a pune in "miscare" autoritatile centrale.

colinb73

Totul depinde de influenta:
Arad - Falca - Basescu (stopate dupa terminarea mandatului)
Oradea- Blaga - (inca in carti)
Timisoara - nimeni deci centura 15%
samd

rocklee

captiva ...ai primit raspunsul pe care trebuie sal intelegi ... :)

dr4qul4

#3261
Nu e doar influenta.....e vorba in primul rand de implicare. Se vede dupa cum pune mana sa dea la o parte "barierele".

Felicitari primarului Municipiului Oradea. Doar el stie cat a tras ca sa o scoata la capat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

captiva

#3262
Quote from: afreddyapp on December 30, 2015, 07:25:36 PM
Pai nici cele(pasajele si centura) de la Oradea nu tin de primarie,ci tot de CNADNR!
Doar ca aici avem un exemplu despre implicarea autoritatilor locale in a pune in "miscare" autoritatile centrale.

Două pasaje supraterane construite de Primăria Oradea din fonduri europene au fost inaugurate miercuri. Ambele pasaje sunt pe șoseaua de centură a orașului și au fost realizate prin finanțare POR în valoare totală de 50 milioane de lei, din care 32,5 milioane de lei contribuție UE, 7 milioane lei de la Guvern și 10,4 milioane de lei din bugetul local.

http://www.agerpres.ro/social/2015/12/30/galerie-foto-doua-pasaje-supraterane-pe-centura-municipiului-oradea-construite-cu-fonduri-europene-15-59-54

colinb73

Da ai dreptate @captiva am vazut si eu acum: http://www.nord-vest.ro/ProiecteInImplementare.aspx?DMIValueID=133&CountyValueID=1&CityValueID=0&TotalValueID=0&StatusValueID=0&OrderBy=ProjectName&OrderDir=asc

Stiu de acest primar ca e f capabil, dar din pacate cred ca atfel de fonduri din POR se preteaza mai bine pt dezv oraselor. Astfel de lucrari sunt clar pt fonduri europene atrase de CNADNR care pierde bani europeni si cu tatea astea nu da lucrari.


Primarul a trecut centura la oras pt a face ceva dar POR e limitat si se pot folosi fondurile astea pt ceva in interior.

MNU

Nu stiu, doar mie mi se pare asta? Centura Oradea ESTE in oras. Primaria nu avea ce sa treaca la oras. E putin diferit decat la alte orase unde centurile sunt la distanta de oras.

nenea_hartia

^ Centura chiar e în oraș. În plus, acolo au Zonă Metropolitană constituită, chit că n-am idee dacă au cerut și ceva drumuri în administrare de la CNADNR.

MNU

#3266
In Timisoara,s-a chinuit primarul doi ani sa convinga CNADNR sa preia pasajul de pe Calea Sagului/DN59 pentru a fi reabilitat de catre acestia fiind pe drum national-european. Bineinteles ca pana la urma s-a reabilitat cu fonduri locale. Cam in acelasi timp, in alt municipiu, CNADNR prelua de la municipalitate 4(patru) bulevarde si le reabilita, ca masura de compensare pentru ca traficul era directionat prin oras in timpul reabilitarii variantei de ocolire. Nu m-ar deranja nici o varianta nici cealalta atata timp cat stiu ca exista o regula general valabila. Ma deranjeaza doar cand se "trag sfori" pentru a avantaja primariile "prietene" puterii.

Pana recent stiam ca primaria Oradea a realizat doar proiectele pasajelor pe care le-a inaintat CNADNR spre implementare. Acest lucru mi s-ar parea corect atata vreme cat si Timisoara sau alte orase ar primi fonduri de la CNADNR pentru portiunile de DN ce tranziteaza orasul. Dar stiu sigur ca orasul Timisoara nu se afla pe lista de prioritati (se vede si in MPGT) asa ca nu ma astept sa vad realizari ca la Brasov sau Oradea. Centura de sud a Timisoarei e de cca 5 ani in stadiul "in pregatire" cu 0 (zero) lei alocare pentru 2016.

Daca primaria Oradea a realizat pasajele pe POR si nu CNADNR a realizat pasajele, nu am altceva decat sa aplaud din nou si sa spun... Bravo primariei Oradea si primarului Bolojan.

colinb73

Din pacate Timisoara are nevoie de centura si nu de niste pasaje. O centura de 80 mil euro nu poate fi facuta pe POR din pacate. Niste pasaje insa pot fi facute.

Horațiu 87

#3268
Municipalitatea orădeană a continuat și miercuri seria de inaugurări de la sfârșitul anului. Cele două pasaje care supratraversează ieșirile înspre Deva și Arad au fost date în folosință miercuri. Pasajul de pe DN 76 (Deva) a fost dat în circulaţie miercuri, în timp ce pe pasajul de pe DN 79 (Arad) se va putea circula de joi, joi 31 decembrie, de la ora 12. Odată cu inaugurarea celor două pasaje, circulația la cele două ieșiri din Oradea și pe centură va fi fluidizată.
Sursa textului: www.bihon.ro

http://www.youtube.com/v/12nBsfpuql8

marinul

#3269
ca sa revenim cu piciorele pe pamant :) o filmare de la sol cu cele 2 pasaje inaugurate si se vad si cele 2 in lucru. Un an nou fericit si plin de   inaugurari