Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

vladb

Horatiu. Chiar ar fi ok un giratoriu acolo. Și spațiu este.
Liniile de Tramvai nu sunt un impediment ațâța timp cât girația este mare. Cel mai bun exemplu e Timisoara: giratoriu Calea Buziașului. Și e pe o rută destul de aglomerată dimineață: nu sunt din zonă dar mă gândesc ca la Continental lucrează ceva lume, plus ca drumul Timisoara- Lugoj prin Buziaș e alegerea logică pentru cei din zonă.

ciprebbe

#3241
Constructie Varianta de Ocolire Carei: km 0+000 – 10+459, lungime 10,459 km; (data inceperii lucrarilor: 2012).
Stadiu Lucrari la data de  30.11.2015: 87,21 %
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Quote from: vladb on December 22, 2015, 08:12:18 AM
Horatiu. Chiar ar fi ok un giratoriu acolo. Și spațiu este.
Liniile de Tramvai nu sunt un impediment ațâța timp cât girația este mare. Cel mai bun exemplu e Timisoara: giratoriu Calea Buziașului. Și e pe o rută destul de aglomerată dimineață: nu sunt din zonă dar mă gândesc ca la Continental lucrează ceva lume, plus ca drumul Timisoara- Lugoj prin Buziaș e alegerea logică pentru cei din zonă.

Spatiu este, dar repet, liniile de tramvai incurca. Un giratoriu circular care sa deserveasca intersectia rutiera asa cum trebuie ar fi taiat pe o margine de aceste linii, nu central. Eventual facut ceva elipsoidal, dar la un trafic rutier estimat sa fie foarte mare, nu o sa rezolve mai nimic. Plus ca din depou iese cate un trolebuz/autobuz/tramvai la 1-2 minute, care taie calea de circulatie prioritara. Intersectia aia e complicata, si cu trafic masiv dinspre Sf.Ion o sa cedeze complet la orele de varf. In momentul asta, nu imi vine in minte o solutie durabila. Probabil trebuie regandita complet, si in special modul de intrare/iesire a mijloacelor de transport in comun in/din ea.

alecu26

Quote from: ciprebbe on December 22, 2015, 04:31:14 PM
Constructie Varianta de Ocolire Carei: km 0+000 – 10+459, lungime 10,459 km; (data inceperii lucrarilor: 2012).
Stadiu Lucrari la data de  30.11.2015: 87,21 %
Adică e ca și finalizata. Sa înțeleg ca totuși nu se inaugurează anul ăsta?  Cine a fost constructor acolo?
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Pasajul de pe centura Oradea de peste drumul Oradea-Devae practic finalizat(ieri).










horatiu.cosma

Cel de peste drumul Oradea-Arad, ieri, duminica, ora 23:40. Se instalau parapetii mediani. Ar mai fi de trasat marcajele de pe asfalt. Scuze calitatea, nu intentionam neaparat sa fac poze din cauza intunericului, dar muncitorii prezenti la datorie m-au facut sa ma razgandesc :).

















alecu26

Ce se mai aude de acel studiu privind legătură rutiera A1 - Timișoara?
Drumurile noastre POATE;



MNU


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Din cate vad, s-a dat drumul pe acest pasaj. Cu celelalte ce se intampla?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Parca doua pasaje s-au deschis la Oradea.
Bravo Oradea si bravo Brasov (am fost placut impresionat de cum se circula si prin oras).
Si "minunatia" de giratoriu suspendat la Ploiesti e interesanta in realitate si foarte utila pe viitor.
Centura Bucuresti  :((.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Al doilea pasaj va fi dat in folosinta maine, iar cele doua supratraversari(Nojoridului si Ciheiului) probabil in primavara candva. La unul din cele doua suprabetonarea e finalizata si terasamentul rampelor sus, iar la celalalt mai au de munca la suprabetonare si rampele mai trebuie urcate inca vreo 2 metri ca sa ajunga la nivel.