Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Goldmund

stangabriel,un material superb, de studiat...
http://apmbuc.anpm.ro/files/ARPM%20BUCURESTI/AUTORIZARI/Pagina%20WEB%20EIA/Raportlastudiuldeevaluareaimpactuluiasupramediului.pdf

Ce ma interesau pe mine este cum au rezolvat proiectantii de data aceasta(dupa trista experienta cu tronsonul 'modernizat, partea de nord a DNCB) nodurile rutiere, pentru ca ma repet, nodurile rutiere sunt mai importante decat DNCB largita la doua-patru-sase benzi sens...Trebuie sa spun ca rezolvarile nodurilor rutiere executate pe DNCB, reprezinta un pas inainte, la fel cum si largirea si rezolvarea nodurilor rutiere de pe DNCB nord era un pas inainte, nimic mai mult!
De ex. nimic concret si spectaculos despre uriasul nod rutier intre DNCB si A1..., sau rezolvarea (de loc! - un semafor si cateva insule de refugiu!!) a nodului rutier DNCB cu DN2....Acesti proiectanti nu pot desena o intersectie pe doua-trei nivele rutiere?!? - oricum, cum e facuta documentatia, eu cred ca se vor primi bani UE pentru aceasta modernizare si atunci? Pentru un milion-doua euro, lasam totul precum standardele din Europa anilor 50-60?(atat costa o bretea in plus peste alta!)
Atentie la tren! - intersecta intre DNCB si CF -industrial al Institutului de Fizica Atomica...., la acelasi nivel. no comment

mariansb

#916
Din raspunsul primit de la CNADNR, de colegul CataOT de pe SSC, aflam ca centura Caransebes va fi redeschisa pe 15 decembrie, iar la centura Domasnea lucrarile de consolidare sunt finalizate, " dupa executarea straturilor rutiere" urmand redeschiderea, fara a se da un termen.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

CornelB

#917
Un scurt filmulet facut ieri de subsemnatul, cu lucrarile de pe Centura Bucuresti intre Pantelimon si Voluntari:

http://www.youtube.com/v/l9vSMBFJyIs


davyl

Quote from: mariansb on November 13, 2013, 12:21:01 AM
Din raspunsul primit de la CNADNR, de colegul CataOT de pe SSC, aflam ca centura Caransebes va fi redeschisa pe 15 decembrie, iar la centura Domasnea lucrarile de consolidare sunt finalizate, " dupa executarea straturilor rutiere" urmand redeschiderea, fara a se da un termen.
Multumesc pentru stirea asta mariansb!
In sfarsit deschid centura Caransebes: a durat 6-7 luni sa faca un amarat de cap de pod. Ori au vrut sa traga de timp sa mai ia niste bani, ori chiar au fost probleme grave acolo.
Cat despre Domasnea sper sa deschida curand centura. Ultima data cand am trecut pe acolo ploua bine si nu va spun cat de in scurt e curba aia din capatul centurii Domasnea (sus, pe deal). Eu stiam de ea, dar vreo doi "zmei" care ma depasisera cu cateva minute inainte, au fost la 2 pasi de un accident teribil... :o

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

Daca e oficial comunicatul, pune-l mai degraba pe thread-ul dedicat: Ax* Autostrada Focsani-Siret.

Ionut

Da, Cip te rog pune si pe threadul indicat de MHN. Chiar daca stiu ca nu va fi din start autostrada... ci vor face half-profile. Dar na, socotim la autostrada half-profile.

ovicor

Centura Bistrita - un proiect inept d.p.d.v. ecologic , economic, de trafic. Inca nu mi-e clar daca e visul primarului de-a stabili traseul astfel incat sa deserveasca visele SF ale sale, parcul industrial Sud si parcul de agrement Wonderland, sau ambitia CNADR de-a rezolva problema cu costuri APARENT mai mici. Cel mai probabil e un mix. Varianta Sud la care faceam referire a fost obiectul unui simulacru de referendum local. Ecologistii, precum si multi oameni carora LE PASA, solicita o varianta la nord de cea existenta, motivele fiind multiple si de bun- simt : nu necesita traversari de cale ferata si rau, deserveste, pe langa traficul E-V, si traficul N (DN 17C) si zona industriala, DJ 151, groapa de gunoi (judeteana), etc
E de ajuns sa studiezi harta, si-ti dai seama ca varianta Sud nu e viabila. IPTANA a facut un studiu, parerea mea e ca le-a fost impus acest traseu, ce agreseaza mediul, un segment important de populatie si cladiri, inclusiv accesul si confortul statiei de ambulanta si spitalului TBC, stadionul si parcul municipal, padurea Codrisor = extensie a parcului, zona cu alunecari grave de teren.

MRS

Dintro nevoie masochista de a circula pe DNCB astazi intre Glina (DNCB/A2) si Otopeni (DNCB/DN1), am reusit sa fac si cateva poze acolo unde se lucra, mai ales ca mai mult se sta de cat se circula pe ulita asta a noastra de inconjoara Bucurestii...

Avand in vedere experientele precedente de pe alte santiere din RO cu mutarea stalpilor etc prevad o mare distractie aici, soseaua construindu-se pe lungimea stalpilor...



Vor avea mullt de lucru aici, avand in vedere lucrari masive de indiguire etc


Din nou relocari masive:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

NU se lucreaza la NICIO lucrare de arta... si vor fi unele foarte interesante:


In continuare spre DNCB/DN2



Un posibil DSV Arad v3?










Pana aici:


Cam atat
:cheers:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Slaba miscare. Sau doar mi se pare mie?! Merci de efort!

Tavi

A cui o fi maghernita aia? DSV Arad 3 ... o sa ramana proverbiala denumirea asta. Ar trebui s-o inregistram  :)