Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


Ionut

QuoteLucrarile la centura Timisoarei, deocamdata in stand-by

Continuarea accelerată a lucrărilor la autostrada ce va lega Nădlacul de Bucureşti pune interesul pentru construirea Variantei Ocolitoare Timişoara Sud în aşteptare. Deocamdată, eforturile financiare şi logistice ale Companiei Naţionale de Drumuri vor fi orientate pentru continuarea lucrărilor la actuala autostradă Arad – Giarmata.

Finalizarea lucrărilor la tronsonul dintre Giarmata şi Remetea Mare va rezolva cea mai mare parte a problemelor de trafic prin Timişoara. Chiar dacă termenul de finalizare al lucrărilor este în 2013, cel mai probabil până în toamnă va fi oferit circulaţiei şi tronsonul ce va face legătura cu drumul european Timişoara – Lugoj. În paralel se lucrează şi la centura de ocolire a Aradului şi la tronsonul de autostradă dintre Arad şi Nădlac.

Cât priveşte centura de ocolire a Timişoarei... deocamdată nu se va mai lucra la bucata ce va continua spre drumul către Serbia. ,,Din informaţiile pe care le deţin, orizontul de continuare al lucrărilor este legat şi de alocarea de fonduri. Această investiţie este programată pentru a fi finanţată din fonduri structurale, dar pentru perioada 2014 – 2020", am aflat de la Cosmin Ţântă, purtător de cuvânt al Direcţiei de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Varianta  Ocolitoare Sud  a Municipiului Timişoara, cea între DJ 591 – DN 59 – DN 6  km 0+000 – km 25+690, va avea o lungime de 25,7 kilometri şi va costa 85,967 milioane de euro, exclusiv TVA, aici fiind incluse atât lucrările de construcţie cât şi cele de management. Traseul Variantei Ocolitoare Timişoara Sud este proiectat şi vestea bună este că a fost finalizată elaborarea Studiului de Fezabilitate revizuit, contractat de CNADNR. Acest tronson începe la strada Polonă a municipiului Timişoara, DJ 591 spre Cenei, urmează traseul pe direcţia V – S  până la intersecţia dintre DJ 593 şi DN 59 spre Moraviţa, unde se va amenaja un nod rutier cu pasaj superior, continuă pe la sud de localitatea Giroc, apoi traseul se desfăşoară pe direcţia S – N, ocolind pe la Est localitatea Rudicica, intersectează DJ 592, ocolind pe la Est Timişoara, în zona localităţilor Moşniţa Nouă şi Moşniţa Veche, traversează canalul Bega la Est de Ghiroda şi se uneşte printr-un nod rutier cu Varianta  Ocolitoare Timişoara Nord, la km 549+076 pe DN 6. Vă reamintim că acest tronson a fost deja recepţionat şi pe această bucată de centură se circulă deja de ceva timp.

sursa: Tion


MHN

Quote from: Ionut on January 31, 2012, 06:18:55 AM
QuoteLucrarile la centura Timisoarei, deocamdata in stand-by

Continuarea accelerată a lucrărilor la autostrada ce va lega Nădlacul de Bucureşti pune interesul pentru construirea Variantei Ocolitoare Timişoara Sud în aşteptare. Deocamdată, eforturile financiare şi logistice ale Companiei Naţionale de Drumuri vor fi orientate pentru continuarea lucrărilor la actuala autostradă Arad – Giarmata.

Finalizarea lucrărilor la tronsonul dintre Giarmata şi Remetea Mare va rezolva cea mai mare parte a problemelor de trafic prin Timişoara. Chiar dacă termenul de finalizare al lucrărilor este în 2013, cel mai probabil până în toamnă va fi oferit circulaţiei şi tronsonul ce va face legătura cu drumul european Timişoara – Lugoj. În paralel se lucrează şi la centura de ocolire a Aradului şi la tronsonul de autostradă dintre Arad şi Nădlac.

Cât priveşte centura de ocolire a Timişoarei... deocamdată nu se va mai lucra la bucata ce va continua spre drumul către Serbia. ,,Din informaţiile pe care le deţin, orizontul de continuare al lucrărilor este legat şi de alocarea de fonduri. Această investiţie este programată pentru a fi finanţată din fonduri structurale, dar pentru perioada 2014 – 2020", am aflat de la Cosmin Ţântă, purtător de cuvânt al Direcţiei de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Varianta  Ocolitoare Sud  a Municipiului Timişoara, cea între DJ 591 – DN 59 – DN 6  km 0+000 – km 25+690, va avea o lungime de 25,7 kilometri şi va costa 85,967 milioane de euro, exclusiv TVA, aici fiind incluse atât lucrările de construcţie cât şi cele de management. Traseul Variantei Ocolitoare Timişoara Sud este proiectat şi vestea bună este că a fost finalizată elaborarea Studiului de Fezabilitate revizuit, contractat de CNADNR. Acest tronson începe la strada Polonă a municipiului Timişoara, DJ 591 spre Cenei, urmează traseul pe direcţia V – S  până la intersecţia dintre DJ 593 şi DN 59 spre Moraviţa, unde se va amenaja un nod rutier cu pasaj superior, continuă pe la sud de localitatea Giroc, apoi traseul se desfăşoară pe direcţia S – N, ocolind pe la Est localitatea Rudicica, intersectează DJ 592, ocolind pe la Est Timişoara, în zona localităţilor Moşniţa Nouă şi Moşniţa Veche, traversează canalul Bega la Est de Ghiroda şi se uneşte printr-un nod rutier cu Varianta  Ocolitoare Timişoara Nord, la km 549+076 pe DN 6. Vă reamintim că acest tronson a fost deja recepţionat şi pe această bucată de centură se circulă deja de ceva timp.

sursa: Tion
In cadrul acestor lucrari, vor fi mari probleme la expropiere, cred eu.

Ionut


viossboss

Quote from: Ionut on December 06, 2011, 03:44:12 PM
Quote from: cristimar on December 06, 2011, 03:41:09 PM
  As dori sa stiu cine a luat licitatia pentru construirea soselei de centura a municipiului Tecuci si nu reusesc ,imi puteti da ceva idei?

Eu stiu de comunicatul asta de la CNADNR de pe 13 septembrie cu 10 firme care au depus ofertele, dar nu am gasit pe nicaieri cine a castigat. Stii sigur ca s-a acordat contractul?

PS: bine ai venit pe forum! :cheers:

Centura Tecuci :http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/centura-tecuciului-a-fost-adjudecata-cu-49-milioane-lei-de-o-companie-portugheza-69898/
Dream come through !
Once in a lifetime !


davyl

Quote from: Ionut on February 07, 2012, 09:32:53 AM
Iarna pe ulita :)

http://www.youtube.com/v/yP_SmzzTeB4
Incredibil cat a nins si ce iarna grea este anul asta!
Acum la Bruxelles sunt -10 grade si de nins a nins maxim 10 cm. Oricum pt Belgia e mult :-))... Daca se intampla aici ce se intampla in Romania, cred ca declarau catastrofa nationala...  :lol:



davyl


Ionut

Tin minte o iarna crunta in care nametii de la intrarea din satul unde a copilarit tata (in jud. Buzau) atingeau 6-7 metri (nu exagerez deloc). Acel sat si acum a fost blocat (sau inca mai este blocat), nu are/nu a avut curent etc. E crunta iarna in Buzau. Oricum anul asta este unul exceptional.

udar

cateva poze facute astazi de pe centura Arad la pasajul peste cele doua CF












:cheers:

udar