Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

vancouver

Si peste autostrazi se construiesc pasaje, dar nu rezulta ca drumurile comunale sau agricole care trec peste autostrada sunt mai importante.
Pasajul propus la Ploiesti rezolva, daca este gandit corect, toate conflictele de trafic. Important este ca pe DN1 centura Ploiesti parapetul median sa fie continuu si sa nu fie posibil vreun viraj la stanga. Pentru directia la stanga trebuie iesit la dreapta si apoi intors (sens giratoriu sau U-turn) pe drumul judetean. Mai exista si varianta intersectiei in T a bretelelor drumului express DN1 cu DJ, caz in care un semafor rezolva problema.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Exemplu din Germania:



B27 este drumul federal 27 la sud de Stuttgart, pe o zona unde are aspect de drum express / autostrada, la fel cum ar trebuie sa fie DN1 pe centura Ploiesti. Drumul perpendicular este Kreisstraße K1255.
Asa cum spuneam, important este ca pe drumul principal (B27) traficul sa fie perfect fluent. De asemenea este preferabil ca drumul principal sa ramâna la sol, fiind cel de viteza - pe drumul de viteza trebuie evitate situatiile cu vizibilitate proasta, cum ar fi urcarile pe pasaje. De evitat sunt pasajele pe drumul principal si pentru camioane, carora le e mai greu sa urce si sa coboare, mai ales pe carosabil alunecos sau vant puternic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

MRS

Stiti ceva daca s-au apucat de DNCB intre Chitila si Dragomiresti?
Aseara era o activitate febrila pe toata partea dreapta (sensul spre A1) pana la intersectia cu Chiajna/Dragomiresti.... Au decopertat si demolat cladirile de la intersectia cu str. Cartierului; cred ca erau peste 20 de utilaje...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

hentz

^^
Despre ce constructii vorbesti,acolo este un REMAT ,nu imi amintesc de ceva constructii ,poate gardul .

MRS

Dupa REMAT, spre MB Chitila...
Dar ai dreptate, uitandu-ma pe harta nu se vad cladiri in acele curti... totusi, probabil ca aranjasera molozul si il scoteau cu basculantele + ceva pomi scosi din radacini
Incerc sa fac cateva poze daca trec pe lumina saptamana aceasta


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

anitzei

Quote from: Mrs on October 13, 2013, 12:20:35 PM
Stiti ceva daca s-au apucat de DNCB intre Chitila si Dragomiresti?
Aseara era o activitate febrila pe toata partea dreapta (sensul spre A1) pana la intersectia cu Chiajna/Dragomiresti....


Asa este. Ieri pe la 4 dupa masa am trecut prin zona si erau o multime de muncitori care faceau masuratori.
Spre dezamagirea mea, in aceasta dimineata am observat ca numarul lor s-a redus simtitor.
Din ce am remarcat, s-a decopertat vegetatia pe doua portiuni: una imediat dupa Remat, si alta vizavi de canalul la care se lucreaza de ceva timp. Pe ambele portiuni decopertate s-au pus tzarusi care par sa delimiteaze benzile.
Imi pare rau, eram la volan si nu prea ai cum opri, asa ca am facut doar o foto din mers langa Dragomiresti.

https://picasaweb.google.com/anitzos/Temp?authkey=Gv1sRgCO-0sfP05OWu0QE#5934511491307018466

Imi cer scuze pentru calitate!

hentz

Quote from: Mrs on October 14, 2013, 09:16:49 AM
Dupa REMAT, spre MB Chitila...
Dar ai dreptate, uitandu-ma pe harta nu se vad cladiri in acele curti... totusi, probabil ca aranjasera molozul si il scoteau cu basculantele + ceva pomi scosi din radacini
Incerc sa fac cateva poze daca trec pe lumina saptamana aceasta

Mi-a sarit in ochi pentru ca ,stiu ca pe aceasta portiune nu este nimic de demolat,exista o prevedere veche prin care constructiile noi si incintele s-au facut retrase de la drum,chiar si accesul nu poate fii facut direct din centura.Aici avem o exceptie Tehnologica  care si-au facut ei acces ,de ce sa isi bage troacele prin namol.

Goldmund

Quote from: DanCld on October 12, 2013, 03:04:58 PM
Pasajele se construiesc in general pe directia de intrare (iesire) din oras dar in acest caz e intr-adevar discutabil, tinand cont de fluxurile de trafic.

Si mai este ceva:
DN1 are un sens giratoriu acolo! Daca ar fi fost fluente sensurile pe DN1, normal este asa, cum au construit pasajul(intrare/iesire Ploiesti), dar modernizeaza Centura cu multi bani, care acum are alte obstacole, precum cele doua giratorii. Fara alte comentarii...

A intrebat cineva de DNCB, cea mai importanta centura din tara...
Si pe mine ma mira ca nu mai continua modernizarea DNCB. E incredibil! Dar macar sa termine segmentul din nord inceput si dat in folosinta de mai mult timp, care inca nu e terminat si are intersectii periculoase.


MRS

DNCB in zona Chitila (de altfel este marcata pana la DNCB/A1):

Se lucreaza pe partea dreapta in 2 locuri (Chitila/Str Cartierului) si vis-a-vis de lucrarea de la Dragomiresti



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ciprebbe

A inceput largirea la 4 benzi a tronsoanelor din centura Bucuresti Nord spre autostrazile A1 si A2, la doi ani de la semnarea primului contract.
Detalii aici

QuoteLa aproape doi ani de la semnarea primului contract, au inceput primele lucrari de largire la 4 benzi pentru cele doua capete ale Centurii Nord a Capitalei, tronsoane care asigura legatura cu autostrazile A1 si A2......... la inceputul lunii octombrie, s-au dat ordinele de incepere pentru lucrarile de modernizare a 11 km de centura intre Voluntari (DN2) si A2, precum si a 9 km intre Chitila (DN7) si A1. Daca fondurile nu vor fi taiate ca in trecut, lucrarile ar putea fi gata abia in 2015, estimeaza autoritatile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ciprebbe

WOW  e incredibil cum sta acolo neterminata.
Probleme cu exproprierile?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Goldmund

#869
Quote from: ciprebbe on October 18, 2013, 11:35:22 AM
A inceput largirea la 4 benzi a tronsoanelor din centura Bucuresti Nord spre autostrazile A1 si A2, la doi ani de la semnarea primului contract.
Detalii aici

Stiti ce inseamna asta? Sa ne luam adio de la A0 pentru cateva 'decade parlamentare', iar ceea ce fac, fac in stilul dambovitean, "las' ca merge si asa"(a aratat si @Mrs ), sau linia CF  'de importanta strategica' care taie practic soseaua rapida(!) aici   www.google.de/maps/preview#!data=!1m4!1m3!1d648!2d26.0087405!3d44.5111939!2m1!1e3&fid=7
si care dispare in ambele sensuri dupa traversarea DNCB, sau noduri rutiere proiectate de sateni nevinovati, un pasaj f.f.f. important peste DN1A nici macar neinceput dupa mai bine de doi ani de la terminarea 'lucrarilor', multe treceri de pietoni, unele care fac legatura intre o statie de autobuz si o cale ferata, s.a.m.d..
Sa speram ca "dupa lupte seculare" cu aceasta modernizare a DNCB,  'au invatat' din greseli si mesterii nostri, mai ales proiectantii.