Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

RaduC

Quote from: marisRO on September 30, 2013, 02:53:29 PM
RaduC nu mai ai nici o alta informatie in legatura cu centura Tg. Mures?
Alte informații nu mai am, o să mă mai interesez după 15 Oct la biroul achiziții cu fonduri europene al CNADNR daca văd că până atunci nu se mai misca nimic

udar

deci anul asta de sarbatori nu vom circula pe centura Caransebesului, dar nici pe cea de la Domasnea............... :((

radutm

Inca un articol despre Centura Caransebes:
Quote Motivul incredibil pentru care centura Caransebeșului nu se va redeschide circulației prea curând
Sursa: http://www.pressalert.ro/2013/10/motivul-incredibil-pentru-care-centura-caransebesului-nu-se-va-redeschide-circulatiei-prea-curand/
cont inchis

georgec

Astazi 3 octombrie CNADNR a anuntat ca au fost semnate contractele de supervizare a lucrarilor pentru centura Craiova sud si Tg Jiu, sa speram ca vor incepe in curand.

usiabc

Sa speram ca nu le trebuie atata timp ca la centura Bacaului!!!!!! >:(

davyl

@doryan93 si @radutm multumesc pentru stirile privind centura Caransebes.

E o mare rusine ce se intampla acolo. Inca o data mi se confirma ca studiul privind structura geologica a solului se face fie in graba, fie fara prea mult profesionalism.

A se remarca ca incep sa fie recurente aceste probleme: A1 Timisoara-Arad (capetele de pod), centura Caransebes, centura Domasnea si "fabulosul" lot Impreglio. Toate astea sunt probleme datorate proastei cunoasteri a solului si a studiilor geologice facute aiurea...

Chiar nu exista firme serioase care sa faca un studiu serios in teren? M-as mira... >:(

davyl

Quote from: georgec on October 04, 2013, 02:32:18 PM
Astazi 3 octombrie CNADNR a anuntat ca au fost semnate contractele de supervizare a lucrarilor pentru centura Craiova sud si Tg Jiu, sa speram ca vor incepe in curand.
Multumim de vestile bune @georgec!
Fie si jumatate de centura, centura sud Craiova, va fi un lucru bun.
Cat priveste centura Targu-Jiu are cineva o schita?

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

tonică

pe tg jiu din ce spune google-ul am cules doua informatii. Una cum ca din spusele directorului tehnic al primariei cica traseul ar fi : "- desprinderea de sub podul de cale ferată din Romaneşti, trecerea traseului peste râul Amaradia, peste calea ferată, undeva periferic la limită cu strada Mărgăritarului, urmează apoi pe la partea de răsărit, ieşire prin cartierul Primăverii, trecerea peste drumul naţional cu un pasaj suprateran, undeva în zona staţiunii pomicole la intrarea in Drăgoieni, apoi continuarea traseului peste deal, iese undeva în partea de Nord a municipiului, cu pasaje peste calea ferată peste Amaradia şi Drumul Naţional către Petroşani, aşa încât în toată acea zonă să se iasă din Târgu-Jiu la intersecţia cu zona Muşeteşti.
- cealaltă bretea de ocolire a Târgu-Jiului, din acelaşi nod de cale ferată se va desprinde pe partea de apus, va trece peste râul Jiu, peste Şuşiţa, peste DN 67D, va ajunge pe undeva pe tronsonul 2 din fostul traseu de mocăniţă, a spus Marius Ionescu, directorul tehnic al Primăriei Târgu-Jiu.
"  citat de aici : http://targujiu-gorj.ro/noua-centura-a-municipiului-targu-jiu/
Si a doua cum ca castigatoarea licitatieiar fi fost collini ( eu unul habar nu aveam si nici nu stiu daca cu ei s-a semnat pana la urma )

FRS

Bineinteles ca nu s-a semnat nimic. Asteapta baietii de mai bine de un an sa semneze...

tonică

pai scrisese @ georgec cateva posturi mai sus cum ca pe 3 octombrie s-a semnat pt tg-jiu...N-am cautat pe siteul cnadnr dar iau ca sigura informatia. Oricum ca-n mii de alte cazuri asemanatoare si aici parca ca unfacut se semneaza toamna-iarna asa ca abia la anu se va intra in lucru efectiv...

FRS

Daca proiectul include si proiectare, nu ar fi rau sa se semneze in perioada asta, ca proiectarea dureaza 6 luni.

stangabriel

S-a dat drumul la podul peste calea ferata simpla de pe Centura de vest a Ploiestiului,primul in sensul Bucuresti Brasov. Mai sunt cele 2,la intersectia cu DN 72.

Goldmund

Voua cum vi se pare aceasta rezolvare?

http://www.ploiesti.ph/vezi-cum-va-arata-iesirea-din-ploiesti-spre-centura-de-vest/

........Un DJ e mai important decat DN(Centura Vest Ploiesti)?

DanCld

Pasajele se construiesc in general pe directia de intrare (iesire) din oras dar in acest caz e intr-adevar discutabil, tinand cont de fluxurile de trafic.