Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

NGC

IPTANA a facut proiectarea si pentru obiectul 3 si pentru obiectul 4.

ovideatza

#5056
Ok, deci de acum asteptam licitatia ca sa vedem SF-ul atasat pe SEAP si plansele.

Pacat ca va fi o reabilitare de drumuri din cartiere + ceva pasaje/poduri. Tot nu vom scapa de traficul greu din oras, doar partial.

Ms  :D

NGC

Quote from: NGC on August 27, 2017, 12:25:50 PM
Quote from: cristi5 on August 27, 2017, 12:03:10 PM
Quote from: adrian rosca on August 26, 2017, 05:09:47 PM
Planul era ca centura Carei sa fie finalizata in regie proprie, dar nu am auzit sa fi si facut ceva in aceasta privinta. Pasajul CF oricum se liciteaza separat.

Am marcat pasajul ca fiind "in licitatie" (n-am gasit nr si data licitatiei, am cautat si pt A3 Suplac-Bors, sa pun datele de licitatie pe OSM, tot fara succes deocamdata)

[410634] / 02.08.2017: "Lucrari de finalizare Pasaj CF si executie dispozitive de scurgere a apelor, la Varianta de Ocolire Carei"

Contractul a fost atribuit in 18.10.2017 catre ALFA ROM contra 1,831,058.36 RON fara TVA.

ovideatza

#5058
http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/guvernantii-vin-cu-promisiuni-pe-a-drumul-hotilora-chinuri-birocratice-pentru-centura--173545.html

Centura IASI:

QuoteÎn noiembrie, ar urma să se lanseze procedura de achiziţie publică pentru Varianta de ocolire a municipiului Iaşi - Etapa I - Varianta Sud, obiectiv pentru care au fost aprobate credite de angajament prin ,,Lista obiectivelor de investiţii cu finalizare în anul 2017 de la Bugetul de stat, conform Legii nr. 6/2017 a bugetului de stat pe anul 2017".

În acelaşi anunţ se precizează că, dacă nu vor fi depuse contestaţii, semnarea contractului de execuţie a lucrărilor se va putea face în aprilie 2018, urmând ca durata de realizare a investiţiei să fie de cel mult 24 de luni.
Practic, este vorba de modernizarea a aproape 7 kilometri din această etapă a variantei ocolitoare, destinată traficului greu. Denumit obiectivul III, tronsonul cuprinde întreg bd. Poitiers (de la intersecţia cu şoseaua Nicolina/ DJ 248) şi toată strada Trei Fântâni (Drumul hoţilor), respectiv până la şoseaua Iaşi - Tomeşti (DN 28).

Se aduna stolul de pasarele  :) Speram sa ciripeasca toate pe acelasi glas.

reed

Am locuit in iasi 8 ani.Asta e cea mai mare prostie posibila,sa bagi trafic greu in arii locuite.Se amesteca traficul local cu cel de tranzit..just wow.

ovideatza

#5060
Pai nu bagi.
Traficul greu deja e pe acolo in mare parte. Vama Iasi e mutata la iesirea prin CUG spre Lunca Cetatuii.


Prin acest proiect schimbam cartierul Canta-Moara de Foc-Gara-Intersectia de la fosta Tesatura (traseul actual pentru tranzit greu) cu tronsonul propus din centura.

Dupa cum ziceam, nu rezolva probleme orasului, ci doar unele cartiere.

Investitia este buna. Dar nu e sosea de centura.

carutasul

N-am mai avut chef de stat în casă şi am ieşit un pic până la Mihăileşti.
M-am oprit la capătul dinspre Alexandria şi am intrat un pic spre nemulţumirea pantofilor mei...
Aparent lucrările au avansat iar acum asteaptă să se degradeze la loc. Există un terasament destul de bine conturat, se vede până în zare dar nu am putut să merg mai departe, dacă nu vă vine să credeţi de ce a păţit-o Sinan Paşa vă invit în zonă :)
o vedere de lângă terasament


si una de pe el


un podeţ cred pentru scurgere



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Dupa aproape 18 luni de la începerea lucrarilor, pentru cativa kilometri de campie, arata rau, foarte rau.

Eu chiar nu inteleg Copisa. Peste tot unde au lucrat au acelasi gen de performanta. Daca nu ies calculele, sa inchida sucursala, sau sa liciteze preturi mai mari...what ever.

Caransebes a fost la fel, reabilitarea pe valea jiului dureaza de un secol, centura Targu Mures e abandonata, aici pare la fel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Nu ştiu ce să zic, mă uit la traseu şi ce mai văd pe forum şi aparent o firmă ca Strabag, UMB sau TS ar termina lucrarea asta în două luni la pas :)
E adevărat că era foarte noroi, mă tot gândesc că poate nu au ceva în regulă şi consideră că n-are rost să consume motorină până când nu au totul rezolvat

marinul

postez si aici

Pe centura Oradea se face un nou pasaj :D



Primarul Ilie Bolojan a prezentat în cadrul conferinței de presă de azi, 30 octombrie 2017, proiectul de investiții privind amenajarea intersecției prin pasaj denivelat peste intersecţia dintre şoseaua de centură a Municipiului Oradea și strada Universității.

Alături de celelalte pasaje care au fost deja realizate pe centură (cele din dreptul DN 76 şi DN 79), acest proiect are în vedere atât fluidizarea traficului, cât și eliminarea unei zone cu potențial serios de accidente, soldate de multe ori chiar cu decese.

"În vederea realizării acestei investiții, Primăria Oradea a comandat un studiu de fezabilitate, finalizat deja de către o companie de proiectare din Cluj-Napoca. Urmează ca în ședința Consiliului Local de săptămâna viitoare, acest proiect să fie supus dezbaterii și aprobării. Vom avea astfel un  nou pasaj, asemănător cu cele realizate la ieșirea spre Arad și cea dinspre Nufărul, de-a lungul centurii și nu perpendicular pe centură. Lungimea pasajului va fi de aproximativ 1,1 km, inclusiv rampele acestuia. Valoarea investiției este estimată la aproximativ 7,7 milioane de euro", a precizat primarul Ilie Bolojan.

După aprobarea indicatorilor tehnico-economico, în a doua jumătate a lunii noiembrie se va trece la procedura de licitație proiectare și execuție, la pachet. După adjudecarea acestei lucrări, va urma o perioadă de trei luni de zile, necesară pentru realizarea proiectului tehnic propriu-zis, iar apoi încă 18 luni pentru lucrările efective. Acest lucru înseamnă că lucrările vor începe undeva în vara anului viitor, pentru ca spre sfârșitul anului 2019 - începutul anului 2020, în funcție de modul în care se vor derula lucrările, pasajul să fie pus în funcțiune.

Sub pasaj este prevăzută amenajarea unei treceri pentru  pietoni și a unei piste de biciclete.

"Practic sunt două construcții gemene, care au câte două benzi pe sens fiecare. Diferența de construcție dintre acest tip nou de pasaj și cele de 4 benzi este că practic vor fi două pasaje unul lângă altul, la mijloc existând o diferență de cca 1 m între ele, care să permită dilatațiile și contracțiile pe timp de iarnă-vară. Pasajul are trei deschideri cu o lungime totală de 80 m, iar spre Cartierul Europa va avea amplasate panouri antifonice, care le vor dubla pe cele existente", a explicat primarul Ilie Bolojan.

În ceea ce privește terenul pe care se va construi pasajul, primarul a completat: "Deja s-a adoptat o Hotărâre de Consiliu Local prin care municipiul intenționază să preia terenul pe care se va construi pasajul. După modelul aplicat la celelalte pasaje, avem deja realizată o discuție și un acord cu compania de drumuri și autostrăzi, deci nu există probleme din acest punct de vedere. Ar trebui ca, atât timp cât se derulează procedura de licitație și partea de proiectare, să apară și hotărârea de guvern prin care să ni se transfere amprenta acestui pasaj".

Lucrările urmează să fie finanțate din bugetul local sau din alte fonduri, dacă se va câștiga un proiect.

GDPR

După ani și ani / Primăria Petroșani a eliberat şoseaua de centură de cârpeli

In acest moment putem spune că Petroşaniul are în sfârşit o şosea de centură intrată în normalitate, cu un covor asfaltic nou-nouţ pe întreaga distanţă de cei câţiva kilometri, de la intersecţia de la avion şi până la intersecţia de la Biserica Catolică Sfânta Varvara şi Parchet.
Sâmbătă, am asistat la ultimele lucrări de asfaltare din zona benzinăriei ,,Mol" şi a Autogării ,,Siva Trans". Lucrătorii trăgeau tare să termine, ţinând cont că şi vremea a permis, ploaia din noaptea precedentă oprindu-se încă din zori şi lăsând astfel lucrările să continue.
...
Fireşte că lucrarea pe ansamblu nu e gata în totalitate. Mai urmează amenajarea zonelor verzi, inclusiv cele care delimitează cele două sensuri de drum, spre Tg-Jiu şi Deva, precum şi marcajul şoselei reabilitate şi a trecerilor de pieton, dar şi instalarea unor noi semne de circulaţie şi indicatoare şi refacerea celor două trotuare. Primarul Tiberiu Iacob-Ridzi ne-a spus sâmbătă că toate acestea se vor întâmpla în 2018.

Zvj.ro

NGC

Quote from: NGC on October 17, 2017, 03:50:36 PM
Quote from: NGC on October 05, 2017, 08:42:46 PM
Quote from: adrian rosca on September 22, 2017, 10:41:22 PM
Licitatia pentru Consolidarea terenului de fundare aferent sectorului Estic al Variantei de Ocolire Tg. Jiu e suspendata din 19 septembrie.

Vrabiutele zic ca se va desuspenda curand si ca CNAIR trebuie sa adopte masuri de remediere.

Ramane cum am stabilit. :lol:

S-au adoptat masuri de remediere si noul termen pentru deschiderea ofertelor este 30.10.2017.

Stati linistiti ca procedura a fost suspendata Vineri. :lol:

perfidus

#5067
Nici o graba, oricum hopul cel mai mare aici la centura Tg. Jiu este pe partea cu exproprierile.

Update VO Tg. Jiu - cica nu e vina lor  :o:
QuoteŞefii Primăriei Târgu Jiu susţin că lucrează la planurile parcelare pentru varianta ocolitoare a municipiului şi că nu au vreo vină în blocarea lucrărilor. Edilii din Târgu Jiu au anunţat că au fost începute procedurile pentru execuţia planurilor parcelare necesare execuţiei variantei ocolitoare a municipiului. Marcel Romanescu, primarul din Târgu Jiu, a declarat că o parte a planurilor parcelare sunt gata şi au fost trimise pentru a putea fi prelucrate de către Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară. Conducerea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Craiova a imputat Primăriei Târgu Jiu că nu şi-a îndeplinit obligaţiile în privinţa variantei ocolitoare şi lucrările au fost suspendate. Astfel, în prezent, nu mai sunt în derulare lucrări de execuţie pe vreun tronson din varianta ocolitoare a municipiului Târgu Jiu.
(sursa GdS)

Detalii pe topicul de la Birocratie - despre exproprieri. Am subliniat ce pare mai haios legat de comunicare intre institutiile statului.
Adica treaba doar inceputa e ca si terminata :D
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC on October 24, 2017, 05:55:32 PM
Quote from: drive140 on October 24, 2017, 04:33:12 PM
Daca stie cineva -care este situatia cu VO Giurgiu (DN5 - Podul Prieteniei Giurgiu-Ruse) ? Un an+ de liniste...

Te referi la ""Proiectare si executie "Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400"""? Aici termenul pentru depunerea ofertelor este 18.12.2017.

Sau poate te intereseaza achizitia "Servicii de de Elaborare SF+PT+DE+AT+ DTAC pentru obiectivul: ,,Varianta ocolitoare Giurgiu""? Atunci vezi mesajul care urmeaza dupa acesta.

NGC

Quote from: NGC on July 12, 2017, 06:30:41 PM
Este vorba despre licitatia "Servicii de de Elaborare SF+PT+DE+AT+ DTAC pentru obiectivul: ,,Varianta ocolitoare Giurgiu"". Termenul pentru depunerea ofertelor a fost 24.04.2017.

Quote from: NGC20 on May 26, 2017, 11:30:06 PM
Dar pana atunci putem discuta despre eficienta maxima la CNAIR. :lol:

Termenul pentru evaluarea ofertelor a fost amanat pana in 31.10.2017, ora 18:00. :lol:

^^^

Quote from: NGC on October 21, 2017, 03:48:12 PM
Uite o nota justificativa aprobata, care a fost facuta publica, desi nu exista o obligatie in acest sens.





Ultimul paragraf nu se sustine. Ca si exemplu poate fi data chiar licitatia pentru Bacau - Pascani, unde initial a fost 04.09.2017, apoi 20.10.2017 si acum vom avea un nou termen.

Ati sustinut ca nu se poate prelungi decat "o singura data fara a se mai putea reveni". :lol:

Cum ramane pana la urma? Lasati-ma sa ghicesc. Prelungiti! :lol: