Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

ovicor

     Dupa ce, acum cateva zile, presa locala anunta ca s-a incheiat si a fost predat SF-ul, azi CM Bistrita a aprobat construirea unui sens giratoriu pe VO Bistrita. Strazile convergente la el vor fi, pe langa VO(Drumul Cetatii), str. Tarpiului, str. drumul Tarpiului, str. Livezi. Costurile sunt estimate la 1 milion euro, incluzand relocarea de utilitati, inclusiv 17 LES de medie si joasa tensiune (majoritatea de 20 kv). Durata executiei este estimata la 9 luni.
     Aceasta investitie este foarte utila, la ora schimbului la Leoni , firma de cablaje auto, intra peste 50 de autobuze si microbuze (si tot atatea ies). Ele nu pot vira doar daca ceilalti opresc la o distanta considerabila. Aceasta firma, plus altele din zona atrag multe tiruri, cu aceleasi probleme la virare. Mai puneti traficul de tranzit, majoritatea greu, si realizati claxoanele si tonele de carne la adresa CNAIR. Eu deservesc mai multe statii de 110/20 kv, inclusiv cea din apropiere, de unde pleaca LES-urile mentionate, iar zgomotul claxoanelor devine infernal adesea. Plus imposibilitatea echipei de interventie rapida Electrica de-a se deplasa, in cazul unor avarii, dintr-o statie in alta, din cauza frecventelor blocaje in trafic.
     Acest giratoriu se va amenaja, in mare parte, acoperind canalul paralel cu VO.

NGC

Quote from: NGC20 on February 20, 2017, 07:45:54 PM
Quote from: NGC20 on February 13, 2017, 08:02:34 PM
Quote from: NGC20 on December 29, 2016, 02:48:20 PM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Servicii de de Elaborare SF+PT+DE+AT+ DTAC pentru obiectivul: ,,Varianta ocolitoare Giurgiu"".

Valoarea estimata:  2,924,999.50 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 06.02.2017

Termen predare SF: 6 luni de la ordinul de incepere
Termen predare PT / DDE: 11 luni de la ordinul de incepere

Termenul pentru depunerea ofertelor s-a amanat din nou, de data aceasta pana in 23.02.2017.

Acum este 02.03.2017.

Iar acum este 13.03.2017, si a mai fost si 06.03.2017, dar nu am mai scris decat in sinteza.

carutasul

Nu mi-a iesit grozav, dar pentru cei care au intrebat de configuratia intersectiei Centurii Caracal cu drumul judetean ("de Dăbuleni")


M-ar fi tentat să fac o plimbare pe teren dar.....


Cred că doamna mea a făcut o panoramă mai reusită a intersecţiei, o să negociez mai târziu să o uploadeze.
Tot dumneaei a incercat şi câteva poze la Centura Mihăileşti din mers, sa vedem dacă se vede ceva,  era cam aglomerat si n-am mai oprit (duminică, ce vreţi...) , oricum trebuie să mai dau o fugă zilele următoare că s-a topit zăpada şi parcă se văd ceva urme.

carutasul

Bun, deci ca sa fie mai clar, panorama:


La Mihăilesti, parcă se desluşeste ceva din mers

Si cel putin o structură sigur există:


dumbravaandrei

Pff... sper sa-l faca pe malul drept al Dresleucai ca altfel va fi bai.
Ideea e pe masa CJ de cel putin 8-9 ani. Insa pe partea vestica nu prea ii vad continuitatea. Ar trebui ca CJ-ul sa gandeasca toata centura si apoi sa scoata tronsoane. Pentru ca sincer sa fiu, nu par sa aiba o idee coerenta de varianta ocolitoare / centura.

ticker

Quote from: Hory1987 on February 22, 2017, 09:42:29 PM
Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna FEBRUARIE 2017

Varianta de ocolire Brasov, Lot 1: Tronson I, DN1 - DN11, procent fizic realizat  99.00% (ianuarie 99.00%)

In data de 29.11.2016 a avut loc Receptia la Terminare a Lucrarilor. La data prezentei contractul se afla in Perioada de Notificare a Defectiunilor.

Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, procent fizic realizat 95.00% (ianuarie  95.00%)

Data estimata de finalizare Aprilie 2017. Motivul intarzierii: necesitatea exproprierii suplimentare ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren. In data de 14.04.2016 a fost fost publicata in Monitorul Oficial - HOTARAREA Nr. 250 privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national ,,Varianta de ocolire a municipiului Brasov, Tronson II - DN 11-DN 13", pe raza localitatilor Sanpetru si Brasov, din judetul Brasov
In data de 05.07.2016 a fost emisa decizia de expropieri suplimentare. in data de 13.07.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire necesara pentru finalizarea executiei lucrarilor.


Eu am circulat joi si ieri pe DN 1K Brasov pe directia Bucuresti (via DN1 Valea Prahovei)- Targu Mures (DN13) si retur.

Erau cateva restrictii temporare, dar nu lucra nimeni la ele.
Asfaltul era bun pe lotul 1, foarte bun pe 2, dar pe 3 era mai valurit. Nu inteleg de ce nu s-a facut pasaj si pe lotul 3 si a ramas giratoriu...

Centura nu apare in intregime pe Google Maps. Cica ar aparea pe Waze, dar nu il folosesc.

pasadia

In primul rand nu ai circulat pe cele 3 loturi oficiale (si nici nu ai folosit titulatura lor corecta). Mai exact, cand ai intrat de pe DN13 in VO DN1K ai intrat pe lotul II (cel care e dublat de Viarom) si care nu e finalizat (ca si contract) pentru ca inca nu sunt terminate lucrarile la pasajul suprateran al DJ103 si la spatiile de parcare.

La intersectia cu DN11 ai intrat pe lotul I, cel inceput de Alpine si terminat de Andreea Chiruli si aflat acum in acea perioada de notificare a defectiunilor. Acel lot de termina intr-un vechi tronson din centura Brasov, inaugurat in 2006 (si pe care suspectez ca ai gasit acel asfalt valurit).

Deci practic tu ai circulat, in ordine dinspre DN13 spre Darste, pe lotul 2, lotul 1 si apoi pe vechiul tronson ce ocolea cartierul Steagu. Lotul III al centurii, realizat de Vectra si inaugurat in 2013, pleca din DN13 spre vest, spre DN1 iesire aspre Ghimbav, Codlea.

ps: foloseste Waze. E mult mai bun, mult mai util, mult mai indicat. 

adigsm

O pasarica a spus ca saptamana trecuta a fost emis, de catre Cons.Jud.Satu Mare, Certificatul de Urbanism pentru centura municipiului Satu Mare.

pentium10

#4614
filmare cu drona, stadiul VO Tirgu Mures la 7 martie, este relatat doar o bucatica, dar se vede ca se lucreaza la pilonii viaductul din zona Livezeni.

https://www.facebook.com/InMuresbyReea/videos/1600259460001863/?hc_ref=NEWSFEED
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

esendy

#4615
^^ lent se misca! Care ar fi motivele?

Nu inteleg de ce nu s-a proiectat direct DX ca la BV, macar sa fie maxim de eficienta, daca atat de greu le executam!

La fel ar trebui sa fie toate, mai ales Centura SM, sa fie minim DX daca nu A; pe viitor sa poata fi inglobate in reteaua de drumuri rapide

dumbravaandrei


adigsm

Quote from: esendy on March 10, 2017, 12:34:28 AM
La fel ar trebui sa fie toate, mai ales Centura SM, sa fie minim DX daca nu A; pe viitor sa poata fi inglobate in reteaua de drumuri rapide
Din pacate va fi o banda pe sens. Bine macar ca au acceptat ca podul peste Somes sa fie cu 2 benzi pe sens (sunt doar 2 in tot judetul SM, chiar in centrul  municipiului, iar Somesul taie judetul in 2).  :(

TibiV

Pe FB al CNAIR/CNADNR am gasit un video interesant de pe 4 martie cu lucrarile la centura/ variante de ocolorire Targi Jiu
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1823312491262155/

Are cineva idee daca exista vreo metoda prin care sa punem video de pe FB direct in postare ?
Asa cum facem cu youtube ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Centura Mihăilesti, aproximativ din zona panoului de anunţare a lucrării
( la intrarea dinspre Alexandria)

Mie mi se pare cam ingustă chestia asta, o fi doar drumul tehnologic? Mai are rost să facă asa ceva?

Si asta din parcarea care e un pic mai în faţă, se vede că sunt mormane de pământ din loc în loc iar zona amenajată pare că şerpuieşte până departe în zare, posibil să fie până la celălalt capăt. Din partea celalată nu am incercat să pozez, e un morman de pâmânt chiar în capăt care obturează priveliştea. Data trecută când am oprit pe acolo se tot uita un paznic după mine. Dar poate când s-o mai lungi ziua şi usca terenul îmi iau bicicleta ....