Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Continuare a discuției de aici.

Quote from: adiarc on August 02, 2015, 09:27:40 PM
Nenea....Multumesc de sinteza....eu nu citesc interviul cu acest sinistru ( care ne face pe noi , sibienii , de rusine )
Cu plăcere. Dar n-are treabă omul cu orașul. :)

Mă uitam prin caietul de sarcini pentru varianta de ocolire Câmpina:



Formularea e extrem de neclară, din ea reiese cumva că ar fi o ocolire a orașului de către DN1. Dar Câmpina e deja ocolită de DN1 pe partea de vest. Scopul centurii ar trebui să fie ocolirea pe la est, ,,pe firul râului Doftana", și continuarea apoi pe drumul județean 102I.


TibiV

O veste cu adevărat bună. Ar trebui să o postezi şi în A7....

Mi-a plăcut asta "Centura va avea 30,7 kilometri, cu o lăţime între 9 şi 26 de metri."
Ce e ăsta, cârnaţul de Crăciun ?!... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

9m pe drumurile de legatura (DN11 - A7 respectiv A7 - DN15) si 26m pe A7, dar doar atunci cand va fi completa, nu half-profile.

Allex

#2689
Presupun ca 9 metri va avea in partea de vest (dinspre Onesti) si 26 de metri in partea estica, unde se presupune ca va fi A7
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

#2690
Stiu, pasadia , dar am citat articolul.
Unul care nu e ca noi beleşte ochii cât cepele si nu înţelege nimic... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#2691
S-a lansat licitatia "Constructia variantei de ocolire Mihailesti - relicitare", dar de fapt corect ar fi "Constructia variantei de ocolire Mihailesti - re-relicitare".
Fata de licitatia de relicitare care a fost anulata in 29.12.2014, cea curenta are o valoare estimata mai mica cu ... 207.51 RON fara TVA.  :lol:
Licitatia este pe FIDIC rosu, deci exista deja proiect si au 12 luni pentru executie.

La licitatia anulata anul trecut, au fost depuse 20 de oferte, printre care si de la firme mari care au facut deja loturi de autostrazi, dar ea a fost anulata pe motiv ca "au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme".
In urma reevaluarii unor oferte in urma deciziilor CNSC, la concluzia asta au ajuns.  :o


florin74

Lucrari complexe, cerinte complexe, exigenta maxima, competenta maxima atat la CNADNR cat si la ofertanti. Radem si dupa aceea plangem. :headbash:


Earthchild

In mod normal, centura de la Mihailesti trebuia sa fie gata de cel puțin un an. Ca si restul ocolitoarelor pana la Craiova.

cutter

Am avut aseară o intervenție în emisiunea Jocuri de Putere de pe Realitatea TV pe tema centurii Bucureștiului și a autostrăzii București-Ploiești la emisiunea Jocuri de Putere de la Realitatea TV. Am vorbit printre altele și despre mitul autostrăzilor "cele mai scumpe din Europa" și despre cum merge, în prezent, construcția de autostrăzi cu frîna de mînă trasă.

Puteți urmări înregistrarea intervenției mele pe pagina de Facebook a Asociației:
https://www.facebook.com/proinfrastructura/videos/473481739492505/?permPage=1


horatiu.cosma

@raresc a pus acest comunicat pe thread-ul centurii Bucuresti, il adaug si aici pentru mai multa vizibilitate.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20CB%2011.08.2015.pdf

Mi-a crescut inima cand am inceput sa citesc aceasta propozitie "Practic pe Centura de Sud toate relaţiile stânga se vor realiza prin viraj dreapta denivelat... sau în sens giratoriu." Ultima parte m-a readus cu picioarele pe pamant. Nici nu stiu de ce ne-a mai amintit in comunicat, daca pana la urma tot giratorii o sa iasa aproape peste tot.

cutter

Sunt doar 2 sensuri giratorii la intersecții cu drumuri mici, fără importanță. În rest, avem 3-4 intersecții pe 3 nivele - premieră în România și giratorii suspendate la toate DN-urile unde nu există deja pasaj. Mai avem o rezolvarea foarte elegantă a zonei Glina-Splai-A2 cu cîteva pasaje superioare și un nou pod peste Dîmbovița. Chiar sper să fie aprobat proiectul în forma actuală, ar însemna A1-A2 cu 100km/h în siguranță și confort. Depinde acum de devizele de cost și de analiza cost-beneficiu, dar sper că ne-am lecuit de "cel mai ieftin" și "n-are trafic" și facem și noi ceva pentru secolul 21 (intersecțiile pe 3 nivele, eu de-abia le-aștept!).

alecu26

chiar si pentru acele giratorii, pentru fluenta traficului sper ca denivelarea sa fie gandita si provizionata pentru viitor. Ce naiba...un pasaj superior, cu tot cu rampe pe 2 benzi e 1 milion de euro....(dar OK...acel drum nu va avea acces in centura).

Daca chiar genereaza trafic cat sa fie nevoie de nod rutier se poate improviza pe  baza accelui pasaj ceva...in functie de cum sunt constructiile in zona.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).