Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Am trecut aseara pe centura Brasov intre dn11 si dn13. Era intuneric si nu am reusit sa fac poze. Terasamentul e prezent peste tot pe lungimea lotului, cam cu 50-100 de cm sub nivelul centurii actuale. La supratraversarea CF(cred) s-a suprabetonat, iar la cateva podete de dupa acesta am vazut asfalt. La giratoriul de la Rompetrol nu am vazut vreun foraj, dar am vazut ceva utilaje ciudate parcate in sens, poate se apuca in urmatoarele zile. La podul dintre loturi de peste dn11, terasamentul de la culeea dinspre dn13 mi se pare aruncat in bataie de joc, dar poate sunt prea critic, comparandu-l cu terasamentul umb-ului de la Gilau,km 0.

georgec

la centura Brasov intersectia cu drumul spre Sanpetru s-au forat in ultima saptamana pilonii, initial utilajul a fost introdus intr-un sens giratoriu improvizat si a forat acolo, apoi si la exterior.

JohannDB

Quotele spune ..drezine ...la acele ...locomotive... O:-)
Eu am spus-o mai pe scurt, "turn de lucru", pentru că efectiv sunt platforme-turn, pentru lucrul sub tensiune, de 27.000 v/27 KV....și care au rolul de-a pune "la pământ" rețeaua pe o prțiune de "x" metrii, la anumite lucrări, pentru a nu fi obligați de-a scoate de sub tensiune 50-100 km de linie și-a produce alte întreruperi de trafic, deși există anumite ore în care traficul este zero.....
Dar să reluăm, pentru că eu o reiau a treia oară, fiindcă forumul după a treia poză încărcată și la care-i dau PREVIEW....îmi dispare totul, eu fiind ca ăla cu "munca-n zadar"!!!!!!



























Observ că trebuie să închid pe moment încărcarea de poze, deoarece este a TREIA încercare la care deși am altă poză, mi-o încarcă tot pe asta............................


JohannDB

Încerc să reiau, pentru a duce la bun sfârșit treba........













      Pentru moment asta este, pe secțiunea în construcție (cea complet nouă) care va ocoli toată zona CET-Fundătura Hărmanului........   Pentru restul, ce implică lărgirea la 4 benzi, cât de curând imagini noi.....

   Cu bine tuturor........și bine că n-am mai avut "fițe" cu forumul......

isantem

Super foto reportajul si mai ales explicatiile de pe fiecare poza! Bravo! :gj:

TibiV

Felicitari, IhannDB !...  :cheers:
Superbe poze si explicatii extrem de clare !
Iar ceea ce se vede in imagini chiar ne da sperante ca lucrurile merg in directia buna. Speram sa mearga si cu viteza buna... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Multumim de poze. Stratul de uzura e pus unde au fixat parapetii?

JohannDB

stangabriel
     :oops: :offtopic: Ciudate comportări mai are forumul, am dat de ieri răspunsul la "stratul de uzură" al asfaltului din zona cu separatoare de sens și azi nu-i......
   Acum, la subiect.....În zona unde s-au așezat pe carosabil separatorii de sens (și din care o parte sunt și aliniați) asfaltul este de "pe vremea Alpin"-ului (operație făcută de aceștia, până au ajuns la insolvență/faliment, acum aprox. 2 ani) și este ultimul strat, ce are câțiva centimetrii grosime. 
   Când a încetat lucrul "Alpin", pe porțiunea asta nouă, existau deja fizic : ......... Podul de aici, peste Timiș (racordul cu actuala 4 benzi - Drumul Tărlungeniului DJ 103A), pod în stadiul grinzi pregătite pentru betonare platformă.........Sectorul de la acest pod la noua intersecție cu DJ 103 A (mai spre Tărlungeni, cu 800m de la Uzina II, ocolind pe exterior/partea opusă orașului, fosta haldă de gunoi),asfaltată 97%............. Sectorul "noua intersecție DJ 103A", la "podul Dârbav", în care pe carosabil este asfalt pe 85% iar podul "Dârbav era la stadiul de grinzi pregătite pentru betonare platformă......... Sectorul "podul Dârbav" la "podul Triaj", sector pe care era asfalt 60%, iar podul "Tiraj" avea grinzi 60-75% ridicate pe piloni, fără nicio pregătire de eventuală betonare, situație puțin diferită de cea de azi, și cu rambleul de acces dinspre Săcele incomplet (nu cum apare în pozele de acum)..........  Sectorul "podul Triaj, la "nodul" DN11/M400 a rămas cu rambleul de acces complet la podul Triaj, dinspre DN11, terasamentul pergătit de preasfaltare de la triaj la DN11 și lipsa toatală a rambleului de acces la viitorul pod DN11/M400 la care se lucrează abia acum.......
  Am făcut referire aici, strict numai la secțiunea nouă a VO 1K, ce scoate astfel complet traficul de tranzit din zona Uzina II, CET, Sonay, bariera de la Triaj, fundătura Hărmanului, bariera Triaj la DN 11 din cartierul Triaj.........
  La reluarea lucrărilor s-a trecut la betonarea platformelor podurilor "Timiș" și "Dârbav", iar la podul "Triaj" încă nu sunt toate grinzile pe el, dar este în stadiul de final rambleul de acces pe partea săceleană; la "nodul DN 11, se "rup hamurile" muncind, abia acum......

NGC

Vad ca mi-a scapat o anulare de licitatie survenita acum 7 luni.

[143395] / 30.04.2013: "Constructia variantei de ocolire Mihailesti - relicitare" -> Anulata
QuoteAutoritatea Contractanta a decis anularea procedurii de atribuire conform prevederilor art. 209 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intrucat au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme.

Anularea s-a facut dupa reevaluarea ofertelor EXPRESCONSTRUCT si TEL DRUM dupa decizia CAB din 30.10.2014.

ddfab

cateva fotografii de pe DNCB, zona dinspre A1. incepem de la soseaua Odaii, de la segmental de 4 benzi finalizat, spre A1.











ddfab






pana la gramezile de pietris de mai sus sunt aproximativ 1.5 km, cei din primele imagini.








ddfab








cam asta ar fi... pe mai bine de jumatate din segment, deja sunt 4 benzi, in stadii diferite de realizare. nici tipenie de om prin zona...asteptam sa se urneasca din nou... >:(

rotnic

Giratoriul suspendat de la Ploiesti, inca  nu s-a ridicat toata rampa dinspre DJ102, din pacate doar trei poze de la distanta, restul s-au sters din telefon, habar n-am cum. Se lucra ceva dar nu cu mare spor, cativa muncitori si vreo 2 utilaje.



PUM addicted