Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

MHN


adiarc

sincer , e regretabil ca autoritatiile locale ale unuia dintre cele mai mari orase din Romania ( si cele mai puternice economic ) , tac malc in fata acestei situatii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MHN

#2102
Pai primarul Timisoarei nu a tacut, ci a facut mobilizare pe Facebook in vederea unei manifestatii in strada. Treaba s-a temperat o data cu conferinta ministrului Ioan Rus din data de 25 Noiembrie 2014, cand a fost prezentata lista cu propuneri de modificari pentru versiunea finala a MPGT, in care, la pagina numarul 3 aparea si VO Timisoara Sud.
Deci hai sa spunem ca vrem sa vedem forma finala a MPGT, insa in cazul in care nu va fi inclusa acolo, atunci probabil ca nu va fi construita in urmatorii 5-8 ani.

In contradictie, presedintele Consiliului Judetean Timis (din acelasi partid ca si ministrul), dadea asigurari ca centura e "prinsa", e finantata, ...e ca si facuta...  :o


sebba

Corb la corb nu scoate ochii! Se mai cârâie ei, asa, de ochii lumii... Dar toti sunt in aceiasi oala. Pacat ca e prea mare si-i gasim cu greu "capacul"
Sailing away! S/Y Haimana

florin74

#2104
S-au semnat contractele de finantare CNADNR-AMPOST pentru Centura Tg Jiu si pentru Pasaj suprateran peste drumul de centură al Municipiului Oradea în zona străzii Nojoridului, municipiul Oradea.

Interesant la centura Tg Jiu

Proiectul este unul fazat, astfel:
-  Faza I reprezintă lucrări executate şi considerate funcţionale pentru scopul lor, până la data de 31 martie 2017, cu rambursarea cheltuielilor eligibile din POS-T 2007 – 2013;
-  Faza a 2 a reprezintă lucrări executate până la sfârşitul contractului, cu rambursarea cheltuielilor din POIM 2014 – 2020
Faza I a proiectului face obiectul prezentului contract de finanţare.
Obiectivul principal al proiectului global îl constituie construcţia a 19,957 km de drum, a 4 poduri peste ape (dintre care unul şi peste calea ferată), a 8 pasaje (dintre care 3 cuprinse la nodurile rutiere), a 3 intersecţii la nivel.

Maine avem si un nou termen la procesul pentru Centura Bacau

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000320621&id_inst=2

ovideatza

Termenul la Suceava nu are cum sa fie real, in conditiile in care o sectiune nu are constructor. La Radauti UMb asteapta ordinul de incepere, insa nu stiu daca au exproprierile facute. Imi "place" ca la Iasi e "gata"....

alecu26

inca nimic la centura Bacau. Hmm...sa se vina direct cu decizie?

Nici macar o amanare a pronuntarii de 2-3 zile?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Cred ca o sa fie o amanare. Uneori sunt mai operativi, in cazul asta maine cred ca o sa avem publicat rezultatul de la termenul de azi.

NGC

#2108
Decizia a fost amanata pana in 12.02.2015. Am scris in thread-ul A7 din care face parte aceasta centura.

NGC

#2109
CNADNR a emis ieri decizia de expropriere pentru "Fluidizare trafic pe DN 1 km 8+100 - km 17+100 si Centura rutieră în zona de nord a municipiului Bucuresti - obiect 7 - Completarea Centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construcţia sectorului cuprins între DN 7 si DN 1A".

Exproprierile: http://www.cnadnr.ro/exproprieri/Hotararea%201052%202014.pdf
Coridul de expropriere: http://www.cnadnr.ro/exproprieri/Coridor%20-%20Chitila.pdf

adiarc

Quote from: NGC20 on January 16, 2015, 11:12:20 AM
Decizia a fost amanata pana in 12.02.2015. Am scris in thread-ul A7 din care face parte aceasta centura.
Câte naiba de termene , o mai pot lungi pana la o decizie definitiva ?
Cred ca va intra in istorie acest proiect.... >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU


stangabriel

http://www.monitorulsv.ro/Local/2015-01-15/Tronsonul-3-al-soselei-de-centura-a-Sucevei-va-fi-terminat-la-sfarsitul-acestei-luni

Tronsonul trei al şoselei de centură a Sucevei, între Pătrăuţi (DN 2) şi Şcheia (DN 17), va fi finalizat la sfârşitul acestei luni. Noul termen pentru finalizarea acestor lucrări a fost anunţat ieri de prefectul judeţului Suceava, Florin Sinescu, care a amintit că investiţia pe acest tronson a fost reluată în data de 3 noiembrie 2014, după ce firmele bucureştene Teotrans şi Straco au câştigat licitaţia organizată de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale. Florin Sinescu a spus că cei doi constructori sunt în etapa finală a lucrărilor, în urmă cu două zile fiind turnate fundaţiile pentru ultimii 24 de stâlpi de iluminat care vor fi montaţi pe rondul din intersecţia dintre DN 17 şi şoseaua de centură. Prefectul a mai precizat că încă doi stâlpi de iluminat vor fi montaţi şi pe DN 17, din sensul dinspre Gura Humorului, pentru a creşte vizibilitatea sensului giratoriu. În total, pe tronsonul 3 al şoselei de centură a Sucevei vor fi montaţi 165 de stâlpi de iluminat.
,,În acelaşi timp au fost finalizate lucrările de montare a parapetului semigreu, pe tot tronsonul şoselei, şi urmează ca în aceste zile şi până săptămâna viitoare să se monteze toate indicatoarele rutiere, care sunt deja achiziţionate. De asemenea, săptămâna viitoare va fi achiziţionat parapetul greu pentru a fi montat, în aşa fel încât constructorii estimează că la sfârşitul lunii se finalizează întregul tronson", a spus Florin Sinescu.
El a adăugat că după ce acest tronson va fi deschis traficului rutier vor fi finalizate şi lucrările la acostamentele drumului. Prefectul a spus că CNADNR urmează să demareze procedurile de licitaţie pentru desemnarea constructorilor care vor finaliza lucrările la primele două tronsoane ale şoselei de centură a Sucevei, între intersecţiile cu E 85 şi DN 17. ,,Ne dorim ca acest lucru să se întâmple cât mai repede, astfel încât în primăvară, când timpul va fi favorabil, constructorii să se apuce efectiv de muncă. Important este că există finanţare pentru finalizarea celor două tronsoane şi din acest punct de vedere există premisele ca în 2015 şoseaua de centură să fie gata în totalitate", a declarat Sinescu.
Şoseaua de centură a Sucevei, care trece prin Moara, Şcheia şi Pătrăuţi, va avea o lungime de 13,2 kilometri.

Puffyk

Imi amintesc un film in care capetenia Irakului i-a chemat pe toti mai marii vremii sale la o consfatuire. Unul sau doi au mai scapat.....Mi s-a parut un act de o extrema cruzime. Citind acest articol ajung la parerea ca, uneori, altfel nu se poate....
Ar trebui ridicati toti, dar absolut toti care-si bat jos intr-o asemenea masura de o tara intreaga.....
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Chinul+soferilor+pe+centura+de+nord+a+Capitalei+se+prelungeste

adiarc

cred ca o masura mai indicata ar fii ca prim ministrul , directorul CNADNR ,min.transporturilor ( impreuna cu markerul sau magic si niste harti  :lol:) si toti cei responsabili de acest sector , ar trebuii obligati sa faca macar odata pe zi intregul sector de aprox 80 de km
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura