Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

alecu26

aia din Boston e opera lui bechtel. Pretul initial estimat a fost vreun 1 miliard.

Pentru mine acea constructie e importanta din alt punct de vedere: autostrada suspendata a fost facuta in anii 50 de americani. Dupa 50 de ani au hotarat sa o ingroape si sa dea inapoi locuitorilor orasul lor. Noi, chair vazand ce au facut altii, si ca e o greseala sa faci chestii pe sus in orase, ca si perspectiva...am facut Basarabul (fetisul lui Base....scuze nu m-am putut abtine)...dar si alte pasaje superioare in loc sa bagam totul in subteran.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

asztalos

Am vorbit cu un prieten care a trecut astazi prin Livezeni (jud. Mures). L-am rugat sa verifice situatia in privinta centurii ocolitoare (daca se face ceva sau nu). Din nefericire a constatat ca NIMIC nu mai este acolo : nici muncitor, nici utilaje, absolut nimic. De fapt (zice prietenul), a doua zi deja au disparut utilajele (dupa ce a plecat Ponta).

ticker

Pai nu e normal sa plece? De ce sa mai lucreze acum cat mai au vreme buna?
Felicitari Copisa. Ai inceput cu dreptul! (asta o zic in calitate de Muresan nativ)

Referitor la DNCB intersectie cu DN1A - intamplator locuiesc in zona - adeseori traficul e OK, dar sunt varfuri de trafic mai ales seara cand se fac cozi.
Cand e zapada sau ploaie e iar jale.

Stiu ca se licitase si un pasaj acolo si nu s-a mai facut... Ar trebui relicitat si facut pentru ca e stupid sa intrerupi centura cu Giratorii care restrictioneaza traficul, daca poti face trafic direct (MZA-ul din zona al DNCB-ului depaseste adeseori capacitatea MZA-ului pt un giratoriu).
La fel pasajul de la Chitila e cu o banda in minus (cea care trebuie sa coboare de pe centura la Chitila cum mergi dinspre Otopeni spre A1) din motive de retrocedare si nu numai.
Sa nu uitam de stupizenile de restictii la 30km/h pt cei 20 de pietoni care trec zilnic pe ele (pe DNCB, portiunea dintre DN1a si DN1).

Dar pentru ca la noi mai mult nu se face (nici cand ai fondurile garantate - vezi exemplul de mai sus cu Centura Tg Mures Est), ramane sa visam...

adiarc

am postat aceasta intrebare (De ce nu se lucreaza deloc pe centura Tg.Mures si de ce , dupa inaugurarea lucrarilor , antrepenorul general si-a retras utilajele si oamenii ? ) , pe thread-ul de Comunicare cu Cnandr si am trimis-o si de pe mailul personal.Toti cei care sunt la fel de revoltati sunt invitati sa faca la fel.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

opozitia sa faca acum scandal....:)) si poze....

Sunt mici probleme acolo. Proiectul fiind FIDIC Rosu, va dati seama ca Copisa, pana in primavara nu are nici un interes sa lucreze...asa ca acum gaseste motive peste motive.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panzer

Vad ca apar si platile facute catre constructori. Stie cineva daca pentru DNCB intre A1 si DN7 s-a facut vreo plata anul asta? Merci frumos.
Pe teren nimic nou, aceeasi miscare in relanti la utilitati. Asta au facut tot anul.

NGC

#1942
^^^ Pentru DNCB acelea sunt toate platile.

In sinteza platilor apar in general platile din Septembrie 2014 incoace, dar pentru unele proiecte, acolo unde vedeti si plati mai vechi, am inclus toate platile cel putin din 2014, iar in unele cazuri, chiar toate platile de cand a inceput proiectul.

NGC

A aparut licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru ,,Varianta de Ocolire a orasului Dorohoi"".

iuli

Pe bune?!  :o Fac drum de centura la Dorohoi? Astia-s nebuni!!!

Pai acolo sunt bani aruncati fix degeaba. Si sa fim intelesi, nu sunt putini bani pentru ca sunt dealuri si relieful e cam pacatos. Traficul va fi inspre zero si investitie mare. Daca am terminat inelele complete la toate orasele mari, evident ca ne putem apuca de centuri la orase care sunt in colturi de harta si circulatie demna de un cartier mediu din Timisoara.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

florin74

^Merg de 3 ori pe an acolo, de 10 ani,  si sa ma impusti daca inteleg rolul centurii, la ce trafic este acolo. Nu sunt normali la cap.  :bash: :bash:
Alt oras nu au gasit? Macar Botosani, ca acolo cat de cat mai poti justifica.
Si vorba la Iulian, orasul ala este inconjurat de dealuri (de fapt centrul lui e in fundul caldarii :) ).  Din orice directie vii (dinspre Botosani, Suceava, Darabani, Sendriceni/Hiliseu Horia) tot numai dealuri sunt in Dorohoi sau la marginea lui. Asta de fapt a  cauzat si inundatiile din 2010 ( Vazute si simtite la fata locului)

doryan93

 Primul tronson al şoselei de centură a Sucevei nu poate fi deschis în 14 noiembrie, aşa cum estima directorul Direcţiei Regionale Iaşi a CNADNR, Ovidiu Laicu, a declarat, azi, prefectul de Suceava, Florin Sinescu, transmit surse din presă.
     Prefectul judeţului Suceava a afirmat că primul tronson al şoselei de centură a Sucevei ar putea fi dat în folosinţă la mijlocul lunii decembrie, aşa cum preciza şi în urmă cu o săptămână, când reprezentanţii CNADNR estimau că acesta ar putea fi gata în 14 noiembrie, iar lucrările să fie continuate în condiţii de trafic.
Potrivit prefectului de Suceava, pe acest tronson al şoselei de centură au fost realizate 97% din lucrări, iar pentru a fi deschis circulaţiei mai trebuiau reabilitaţi 4.000 de metri pătraţi care au fost deterioraţi din cauza stopării lucrărilor, executate marcaje şi montaţi parapeţi metalici pe o lungime de 6,1 kilometri. Totodată, trebuie montaţi 165 de stâlpi de iluminat, în condiţiile în care vor fi luminate pe timp de noapte atât intrarea de pe DN 2, cât şi sensul giratoriu din zona intrare pe DN 17, aşa numitul "zid al morţii", unde din cauza unui pilon de la un pod al şoselei de centură s-au produs mai multe accidente soldate cu decesul a patru persoane.
Sursa
Alta Sursa

delacroix

#1947
CenturaTg. Mures Est

stangabriel


TibiV

Super tare, delacroix !
Pare mult mai mult de munca decat la Gilau-Nadaselu....

Exista pe undeva pe forum planul/harta acestei centuri ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)