Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

florin74

Ieri mi-am irosit o ora din viata pe centura Buc, A1-DN7. Penibil. Un excavator si un buldoexcavator, 10 speriati la un podet. Cam la asta se reducea activitatea in jurul orei 8.30-9.00 dimin. Dupa-amiaza am renuntat sa mai trec.

adiarc

am auzit de curand la Radio Romania Actualitati ca Tehnologica Radion ( in urma arestarii boss-ului si intrarii in insolventa ) ,si-a retras toate utilajele de pe santierele unde erau singuri sau majoritari in asociere...mentionau tronsonul din centura capitalei plus 2 santiere din capitala  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Quote from: stangabriel on October 04, 2014, 06:57:29 PM
Pentru Fagaras avem centura autostrada Sibiu Brasov Bacau....adica nu prea curand. Este scris in piatra in MasterPlan.
deocamdata , pana la reactia autoritatilor de la Bruxelles si a finantatorilor de pe Comarnic-Bv si DUPA ALEGERI , acest asa zis Master-Plan , valoreaza pt mine cam cat un afis electoral impreuna cu mesajul lui , adica minus infinit....deci n-am cum sa ma iau dupa el
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Si eu am injurat gropi prin Fagaras,ma pacaleam mergand incet in timp ce cautam unde sa mananc.

In alte ordine de idei, banda in plus de la giratoriul Tatarani,centura de Est Ploiesti, isi face datoria,nu mai sunt ambuteiaje pe Dn1 la Barcanesti,chiar daca a fost executat execrabil.

Tot pe Centura Ploiesti,cea de Nord acum,Sensul Giratoriu Blejoi a salvat zona,arata bine,au pus copacei si gazon,dar coada de la giratoriu suspendat de la iesirea catre Paulesti ajunge pana la Blejoi. Aici lucrarile sunt intarziate mult,dar parca se lucreaza mai cu spor.

Giratoriu de Stefanesti de pe Centura Bucuresti e aprope gata,mai urmeaza asfalt strat final. Din cauza diferentelor de nivel inca,se formeaza cozi de km. Sper sa se fluidizeze dupa asfaltare,insa tot nu e foarte bine.

nicolaem


florin74

Deocamdata doar vorbe, nu a aparut nimic pe SEAP.

medicul de garda

#1746
Nu stiu de SEAP, dar am reusit sa gasesc licitatia pe siteul DRDP Cluj, la Achizitii directe!!! :o Nu pricep cum a ajuns acolo, dar ma rog. Cred si eu ca nu l-a gasit nimeni si nu credea stirea. Data deschiderii ofertelor e pe 10.10.2014. Durata contractului e de 2 luni, la finalul carora ar trebui sa avem un proiect tehnic, precum si documentatia necesara pentru aplicarea la fonduri UE. Se pare ca CNADNR doreste sa construiasca acest proiect pe fonduri nerambursabile. LINK AICI!

QuoteScopul principal al acestui contract este intocmirea studiului de fezabilitate in conformitate cu HG 28/2008 si legislatia in vigoare ce reglementeaza pregatirea documentatiei necesare in vederea transmiterii aplicatiei de finantare din fonduri Fonduri Structurale.
Scopul specific al acestui contract este de a intocmi studiul de fezabilitate, de a acorda asistenta Beneficiarului in vederea pregatirii aplicatiei de finantare pana la obtinerea aprobarii AMPOST /CE,de a furniza toate documentele necesare cu privire la solicitarile de clarificare asupra documentatiei elaborate de catre prestator, pe baza careia se va elabora cererea de finantare pentru proiectul
"Drum de legatura intre Autostrada A3 si DN1(zona loc.Martinesti)". Astfel, se va asigura că implementarea acestui contract va furniza un proiect cu suficienta ,,pregatire matură" din punct de vedere financiar, social, economic şi tehnic, bine fundamentata cu privire la
necesitatea si oportunitatea investiţiei şi selectarii in vederea obtinerii finantarii nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regionala.

Sper sa mearga snur proiectul. Daca totul merge bine, poate la inceputul lui 2016 vom avea in uz aceasta bucata amarata de drum (~5 km conform CNADNR) care creste enorm utilitatea A3 in zona Clujului.
Trust me, I'm an east-european doctor!

north

Dac-ar fi să gândim în perspectivă, acest drum ar urma să fie prima bucățică din viitorul DX Turda - Dej - Halmeu (cf. masterplan) și ar trebui deci tratat ca atare...
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

iulius

#1748
intrebarea ar fi: acest Drum de legatura dintre A3 si DN1, un mic tronson din viitorul DX Turda-Dej-Halmeu, daca va fi proiectat
la standard de Drum Express sau Drum National?
am citit putin Caietul de sarcini dar nu se specifica ce fel de drum va fi.

alecu26

in mod normal decizia ar trebui luata tot de acest studiu in functie de trafic. Sau invers solutia ar fi in functie de cati bani disponibili sunt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

"in mod normal" e un lucru utopic la noi.
Eu nu-mi pot da seama de ce au facut centura de diamanta Valcele-Apahida cand trseul logic era A3-Martinesti-Apahida.
Pana si relieful era mai usor si la cat a costat centura cred ca faceau drum expres sau chiar A.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nicolaem

pentru ca a fost un "meci" local in aliantei DA, perioada in care orice propunea PD, PNL considera prost si invers.

Nicoara, presedinte de C judetean a facut lobby la Tariceanu pentru traseul Martinesti -Apahida, Iar Boc in calitate de primar si mai apoi de PM a "tras" centura mai inspre Cluj. A castigat cine a fost mai puternic.

Stiu ca e politic postul , dar daca tot ai intrebat... asa s-a luat decizia.

cricric

^^De ce nu s-a facut centura la sud de Cluj? Adica mult mai apropiata de Cluj fata de cum e acum? De fapt pe unde ar trebuie sa treaca drumul expres din A3 care merge mai departe spre Jucu

nicolaem

mai aproape de Cluj, adica intre Cj si comuna Feleacu sunt livezile Palocsay aflate in vesnice procese de retrocedare. probabil era mai dificil de expropiat si nu stiu cat de legal.
terenul oricum ar fi fost la fel de "miscator" fiind vorba de partea opusa a aceluiasi deal.

Hercule

Doua stiri din zi-de-zi.ro:

Drumul judeţean DJ 151D Ungheni – Acăţari trece in subordinea CNADNR
link articol

Saptamina viitoare incep lucrarile la centura Tirgu Mures
(informatie preluata din editia tiparita, nu gasesc articolul in editia de pe net)

Deșteaptă-te române!