Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

florin74

Razboiul firmelor de partid pe centura Mihailesti, faza a doua

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2014/decizie-2040.pdf

CNADNR a desemnat si a doua oara castigator EXPRESCONSTRUCT TYS, (dupa decizia CAB), CONCORDIA CON STRADE (loc 2) si TEL DRUM  (loc 3) contesta, doar TEL DRUM  are castig. Foame mare in PSD :)

alecu26

daca si dupa taxele astea contesta....inseamna ca fiecare crede ca are dreptate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dan_c

#1532
CENTURA BISTRITA


























ovicor

#1533
Situatia pe centura Bistrita este cea prezentata in pozele din 08.07.14. Sa speram ca ploile si nu finantarea i-a facut pe constructori sa intrerupa lucrarile !
Dupa cota gurilor de canal, se pare ca va mai fi turnat un strat, de uzura.

NGC

Lotul 1 (ex-Alpine) din Centura Brasov a fost atribuit in 07.07.2014 catre "ASOCIEREA CHIRULLI ANDREA IMPRESA INDIVIDUALE - ALEANDRI S.P.A. - SHELTER CONSTRUCT S.R.L. - PASQUALE ALO' S.R.L.".

ciprebbe

#1535
CONCLUZIE pt BRASOV avem atribuite asa:

Lot 2 (dublare)  SC VIAROM - MaxiDesign - Beta Cops SRL - 64.416.519 lei +TVA
Lot 1(ex Alpine)  Chirulii Andrea -Aleandri SpA - Shelter Construct- Pasquale Alo' SRL - 59.556.176 lei+TVA

Ambele firme au castigat de pe loc 1.

LE:
- 12 luni pentru executie +24 luni perioada de garantie de la ordinul de incepere al lucrarilor
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

madsnowman

O ce veste minuuunaataaa....  :lol:  Credeam ca ma mut din Brasov pana termina astia centura. Aveti idee, o sa fie giratorii  sau fac pasaje (macar) peste DJ103A si DJ103?

bgd77


pasadia

Quote from: madsnowman on July 16, 2014, 02:59:49 PM
Aveti idee, o sa fie giratorii  sau fac pasaje (macar) peste DJ103A si DJ103?

Fac si eu un rezumat precum cel facut de ciprebbe al intersectiilor viitoare de pe centura Brasov (prevazuta a fi cu 2*2 benzi pe intreaga sa lungime si cu separator de sens pe mare parte din lungimea ei):

- capatul dinspre DN1: intersectie la nivel, nesemaforizata si fara sens giratoriu. In aceeasi intersectie e si accesul dinspre DN1A si Sacele
- giratoriu propus in zona Hanul Domnesc (intersectie cu str. Timisului din Sacele); lucrarea ar urma sa fie executata de Primaria Brasov + Primaria Sacele in cadrul unui proiect comun de sistematizare a circulatiei in intersectia mai sus mentionata;
- giratoriu prevazut la intersectia cu viitoarea "centura de shopping", lucrare ce va fi derulata de Primaria Brasov din fonduri REGIO; deocamdata lucrarea nu e atribuita;
- giratoriu prevazut si partial construit la intersectia intre vechea bucata de centura si inceputul lotului I (cel proaspat atribuit); parte din contractul pentru lotul I;
- giratoriu prevazut si partial construit la intersectia cu DJ103A; parte din contractul pentru lotul I;
- pasaj suspendat peste DN11 prevazut si partial construit ; giratoriile sunt la nivelul solului pe DN11 astfel incat din centura nu se va efectua viraj la stanga; parte din contractul pentru lotul I;
- pasaj pe sub DJ103A prevazut in cadrul contractului pentru lotul II; la fel, nu va exista posibilitatea de a efectua viraj la stanga din centura, sunt prevazute 2 sensuri giratorii pe DJ103A;
- pasaj peste DN13, construit in cadrul lotului III inaugurat in decembrie 2013; la fel, nu exista posibilitatea de a efectua viraj la stanga, este prevazut giratoriu pe DN13;
- sens giratoriu la intersectia cu str. Plugarilor, construit in cadrul lotului III;
- sens giratoriu la intersectia cu str. Lanii construit in cadrul lotului III; aceasta strada insa beneficiaza de pasaj suprateran peste centura;
- pasaj peste DN1 si acces in si din acesta prin inca 2 sensuri giratorii construite in cadrul lotului III;

Sau, altfel spus, consider ca in cadrul tuturor aceste proiecte avem:
- 3 intersectii optim proiectate (cu DN11, DN13 si DJ103)
- 1 intersectie aproape optim proiectata (DN1, capatul dinspre Sibiu)
- 4 intersectii gresit proiectate (DJ103A, str. Plugarilor, str. Lanii, capatul dinspre vechea centura)
- 1 intersectie inutila (cea cu asa-zisa centura de shopping care ar trebui construita astfel incat capatul ei sa fie in intersectia de la capatul lotului I)
- 1 intersectie complicata pentru care nu se va gasi o solutie optima prea curand (cea din captul DN1 dinspre Sacele; zona in care e si capatul DN1A).

Rezultatul e un fel de struto-camila care nu e nici drum-expres, nici "sosea in regim de autostrada" (cum le place unor ziaristi brasoveni sa spuna). Dar e bine ca va exista!

ashbird

Cateva precizari
capatul dinspre Sibiu ..este proiectat tinand cont de terenul existent si calea ferata. + pentru o ulterioara prelungire a centurii inspre DN73.

In rest pasajul de la Sanpetru este binevenit..(multe accidente fatale acolo) - cobori in dreapta si ai sensuri pe DJ sa te intorci 
Intersectia de la capatul dinspre Bucuresti se va reconfigura din spusele primariei Sacele+Brasov.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

madsnowman

mersi de info. pacat de cele 4 intersectii gresit proiectate (DJ103A, str. Plugarilor, str. Lanii, capatul dinspre vechea centura) si intersectia inutila (cea cu asa-zisa centura de shopping). era frumos sa fie macar in regim de drum expres.

ashbird

avem nevoie la Brasov doar de o centura care sa eficientizeze drumul camioanelor.. Brasovul poate fi traversat in 20 de minute in trafic maxim.
daca vrei sa mergi si cu 150 ca ai unde .. sunt km destui de asfalt foarte bun.

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

MRS

Multumesc boschetarilor de pe A1-Ar pentru cadoul de 540 lei...pozitionati imediat dupa indicatorul cu limitarea de 100 km/h  :wtf:


L-am intrebat daca nu este ilegal sa ma opreasca pe autostrada dar nu mi-a raspuns...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe