Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

teocharis

#1050
segmentul DN13-DN1 a fost inaugurat deja, nu mai poate fi finantat inca o data de CE

probabil e vorba de tronsoanele I  si II dar costurile mi se par prohibitive - 4 mil EUR/km - in conditiile in care vb de o largire a centurii deja existente (se adauga 2 benzi noi) si nu de un aliniament complet nou.

Goldmund


NGC

A aparut azi pe SEAP anuntul 148470 de licitatie pentru "Proiectare si Executie Varianta de ocolire a Municipiului Brasov, Tronson II, DN 11 – DN 13, Total: 4,924 km."

Durata contractului este de 39 luni incepand de la data ordinului de incepere a lucrarilor (3 luni pentru proiectare, 12 luni pentru executie +24 luni perioada de garantie).

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Earthchild

 ??? Mi se pare prea rapida evolutia. Calitatea lucrarilor o fi corespunzatoare?

Ionut

Rapida? Vorbesti serios?! Lucreaza de luni bune... :lol:

Archi

In 18 octombrie, ciprebee posta asta:

Quote from: ciprebbe on October 18, 2013, 11:35:22 AM
A inceput largirea la 4 benzi a tronsoanelor din centura Bucuresti Nord spre autostrazile A1 si A2, la doi ani de la semnarea primului contract.
Detalii aici

QuoteLa aproape doi ani de la semnarea primului contract, au inceput primele lucrari de largire la 4 benzi pentru cele doua capete ale Centurii Nord a Capitalei, tronsoane care asigura legatura cu autostrazile A1 si A2......... la inceputul lunii octombrie, s-au dat ordinele de incepere pentru lucrarile de modernizare a 11 km de centura intre Voluntari (DN2) si A2, precum si a 9 km intre Chitila (DN7) si A1. Daca fondurile nu vor fi taiate ca in trecut, lucrarile ar putea fi gata abia in 2015, estimeaza autoritatile.

de atunci au trecut   luni si deja avem asfalt, este un progres remarcabil. Va rog corectati-ma daca gresesc si lucrarea a fost inceputa mai repede.

Ionut

Cred ca ne-am obisnuit noi cu vitezele melcului... sincer nu mi se pare ca in doua luni nu poti sa ajungi la asfalt. Totusi, nu e vorba de autostrada.

Earthchild

#1058
Nu ma gandeam la asfalt cat la terasament. Totusi, este vorba de un DN circulat zilnic de zeci si zeci de TIR-uri.

Tavi

^
Daca au fost tasate cum trebuie nu ar trebui sa fie prea multe emotii. Acum problema ramane cum s-a facut tasarea. Sa nu fi fost facuta doar pe hartie si motorina din utilaje vanduta la bidoane cum i-au prins pe aia prin Gherghita cand se construia autostrada Bucuresti - Ploiesti.

MRS

Se lucreaza 24/7 de cateva luni, cel putin pe zona strabatuta de mine, A1/DN7, cu un numar impresionant de utilaje. Exista insa 3 puncte unde nu au avansat pe acest tronson:
- zona Petrom la Rudeni
- zona bazei Tehnologica
- podul de la Chiajna/Dragomiresti

+ niciun semn spre A1 de la Chiajna; acolo pare destul de strans, mai ales in zona Rompetrolului...



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Betuel

#1061
^

Ar fi de un real folos ca sensurile de circulatie sa fie despartite de parapeti new jersey. Ar preintampina cu mult eventualele accidente.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Betuel

Atunci va fi ok pana cand centura propriu-zisa va fi gata.

BoGDaN

Multumim pentru update Mrs. Am "aruncat" dincolo o "geana" si acum un user a postat cateva imagini faine de pe DNCB, inclusiv cu acel aparator patruped al centurei  :lol:
Sa vezi si sa nu crezi ce repejor se misca pe acest tronson. Ar fi extraordinar si un inceput de normalitate "balcanica" (nu zic est europeana inca) sa avem si noi A1, A3 si A2 legate printr-un drum cu 4 benzi.