Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

TibiV

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20650960-cfr-pune-functiune-noua-instalatie-dirijare-traficului-din-cauza-lucrarilor-trenurile-spre-moldova-ardeal-intarzieri-zeci-minute-zilele-acestea.htm

CFR pune in functiune o noua instalatie de dirijare a traficului. Din cauza lucrarilor, trenurile spre Moldova si Ardeal au intarzieri de zeci de minute zilele acestea

   CFR a inceput luni sa puna in functiune o noua instalatie de dirijare a traficului intre Chitila si Brazi, iar consecinta este ca trenurile care circula intre Bucuresti si Ploiesti au intarzieri si de peste o ora. Compania spune ca lucrarile se vor incheia pe 10 decembrie, la ora 19.00. In articol puteti vedea programul lucrarilor.
   Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA desfasoara, in aceasta perioada, lucrari de punere in functie a noii instalatii de dirijare a traficului feroviar intre Buftea si Chitila, lucrari care fac parte din proiectul pilot ERTC/ERTMS (nivel 2), se mentioneaza intr-un comunicat.
   Lucrarile de punere in functie a noului sistem de coordonare si dirijare a traficului feroviar se vor finaliza joi, 10 decembrie 2015, si vor afecta circulatia trenurilor care tranziteaza urmatoarele statii de cale ferata:
- statiile Chitila, Buftea si Peris - 07.12.2015 ora 09:00 ¬ 08.12.2015, ora 04:00;
- statiile Buftea, Peris si Crivina - 08.12.2015 ora 04:00 ¬ 09.12.2015, ora 14:00;
- statiile Peris, Crivina si Brazi - 09.12.2015 ora 09:00 ¬ 10.12.2015, ora 19:00.
   Intarzierile au inceput sa apara luni. De exemplu, trenul care a plecat spre Ardeal la 18.05 a ajuns la Ploiesti la 19.20, cu jumatate de ora intarziere. Trenul care a plecat din Bucuresti la ora 18.35 a ajuns in Ploiesti cu aproape 70 de minute intarziere.
   In aceasta dimineata mai multe trenuri au avut peste 35 de minute intarziere, culminand cu unele care au avut 80 de minute.
   CFR explica in comunicat faptul ca proiectul pilot ETCS/ERTMS nivel 2 are ca principal scop intocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic si comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, impreuna cu echipamentele speciale montate in cale, vor constitui baza de implementare a sistemului ETCS/ERTMS, nivel 2 pe tot Coridorul IV paneuropean.
   Principalele beneficii ale sistemului pilot ETCS/ERTMS nivel 2, sunt urmatoarele:
     - imbunatatirea sigurantei circulatiei;
     - cresterea capacitatii de transport;
     - cresterea vitezei de circulatie.
   "Prin utilizarea sistemului ETCS/ERTMS nivel 2 se asigura un grad de siguranta mult crescut fata de sistemul clasic (INDUSI) sau aplicatiile ETCS/ERTMS de nivel 1, fara transmisii de date. Implementarea acestui proiect pilot operational ETCS/ERTMS nivel 2 are drept scop eficientizarea coordonarii traficului, cu implicatii directe in sporirea sigurantei feroviare si imbunatatirea conditiilor de calatorie pe calea ferata, conform standardelor europene", a declarat Marius Chiper, director general al CFR SA.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: TibiV on December 08, 2015, 07:26:48 PM
CFR pune in functiune o noua instalatie de dirijare a traficului. Din cauza lucrarilor, trenurile spre Moldova si Ardeal au intarzieri de zeci de minute zilele acestea

Prima instalatie ERTMS functionala din Romania. Inseamna ca in momentul in care vom avea suficienti operatori dotati cu locomotive corespunzatoare, se va putea ridica viteza intre Brazi si Chitila de la 140 km/h la 160 km/h (in momentul asta, e 140 pentru ca atata poate INDUSI + BLA/TMV fara adaptari speciale de trafic, care ar gatui linia).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Pe cand si Bucuresti-Constanta ?...
Din ce spui tu rezulta ca alea cateva trenuri care faceau sub 2 ore nu erau tocmai OK...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Pai banuiesc ca tocmai de aia e acest proiect Pilot. Daca merge bine se va extinde (sa speram rapid) si in alte parti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzaverde

Quote from: TibiV on December 08, 2015, 07:33:37 PM
Pe cand si Bucuresti-Constanta ?...
Din ce spui tu rezulta ca alea cateva trenuri care faceau sub 2 ore nu erau tocmai OK...

In continuare sunt trenuri pe Bucuresti - Constanta care fac 2h si circula si in 2016 (apar in livretul pe 2016) tot cu 160 km/h.

Ideea e ca trenurile astea trebuie sa aiba un procent de franare exceptional (179 % fata de 126 % pentru 140 km/h) pentru a se putea frana in interiorul unui bloc la vederea unui "rosu" de catre mecanic. Ceea ce inseamna ca compunerile sunt extrem de limitate, tonajele la fel. In plus, ca siguranta suplimentara, infrastructura lasa o gramada de trase neocupate in jurul trenului lasat cu 160, daca e necesar, astfel incat sa fie trenul in siguranta si daca se intampla ca un mecanic sa nu vada rosul, si daca se intampla ca Indusi-ul sa nu-l opreasca. E un mod de circulatie exceptional, care merge pe B-Constanta, care n-are trafic extrem, dar nu merge pe Chitila - Brazi.

Restul trenurilor pe B-Constanta sunt limitate la 150 km/h.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


nenea_hartia


mash510void725

Cu siguranta fotografia a fost facuta inainte de a se reasfalta peroanele. Da, din cauza faptului ca nu avea inclinatia prevazuta, apa baltea pe peroane, ceea ce nu se poate spune si acum cand acest lucru a fost remediat.

RaduC


erw78ar

^ Din  pacate situatia este aceasi si dupa reasfatarea peronelor!!!!!! Cind ploua intre cele doua marcaje e balta cotinua !

erw78ar

Agitatie mare in gara Arad !!! Curatenie generala peste tot, oare va fi ceva inaugurare in zilele urmatoare?  Partea proasta e ca am chetuit milione de euro pe acest proiect ,dar nu am avut nite marutis pentru tomberone si banci noi!!! Arata jalnic cafele curse din r
tomberoane pe marmura sau ce e groaznic.

erw78ar

Am si poze dar depe tel nu reusesc sa le pun! Daca vrea cineva sa le puna rog mesaj pe privat!


stangabriel

http://www.timisoarastiri.ro/autostrada-timisoara-lugoj-lotul-ii-este-gata-de-receptie-ministrul-transporturilo-vine-joi-pe-santier/

Joi, 10 decembrie 2015, începând cu ora 10.00, Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, va efectua o vizită de lucru la Gara Arad pentru inaugurarea obiectivului de investiții "REABILITAREA LINIEI C.F. FRONTIERĂ – CURTICI – SIMERIA PARTE COMPONENTĂ A CORIDORULUI IV PAN – EUROPEAN PENTRU CIRCULAŢIA TRENURILOR CU VITEZA MAXIMĂ DE 160 KM/H".