Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

alecu26

gara se reabilitateaza ca monument istoric. Se face intradevar alt centru de comanda pentru ERTMS, GSM si alte prescurtari din astea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).



alecu26

am impresia ca nu face parte totusi din proiectul de reabilitare al CF. Nu este cumva proiect separat? mai auzisem de el...sau in orice caz de un pasaj in zona Curtici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

VictorC

Quote from: NGC20 on October 12, 2015, 06:01:05 PM
^^^
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=50.msg92073#msg92073

Mersi de info.

Totusi, am vazut si pozele din articolul de pe Aradon.ro si cum arata zona pe harta, si nu imi dau seama ce e in neregula cu el. Vad ca se intersecteaza in "T" la capete cu alte doua drumuri. Cum adica nu pot intra/urca pe el autovehiculele de mare tonaj?

TibiV

Quote from: VictorC on October 12, 2015, 01:58:02 PM
http://newsar.ro/din-ciclul-se-intampla-in-romania-pasaj-construit-gresit-intr-un-proiect-de-sute-de-milioane-de-euro-nu-poate-fi-folosit/

Stie cineva despre ce e vorba in articolul respectiv?

In afara de ce ti-a aratat NGC20, articolul este scris... vai de capul lui...
Quote
     Proiectul de modernizare a liniei ferate Curtici – Arad – Simeria, în valoare de 1.564.063.613 de lei, adică sute de milioane de euro, se dovedeşte un fiasco dacă ne raportăm pasajul rutier realizat la Curtici, peste liniile ferate.
   Dat în folosinţă zilele trecute, acesta a fost închis după numai câteva zile, din cauza faptului că a fost prost proiectat. Concret, s-a constatat cu maşinile mari şi utilaje agricole nu pot urca pe pasaj, pentru că nu au loc de viraj.

Pai cum sa zici ca CF este "un fiasco" doar pentru ca niste semanatori nu au loc sa fraca nush'ce viraj de pe un pasaj ?..
Ce, asta inseamna ca trenurile nu o sa mai poate circula ? De grija tractoristilor poate ?...
Bleah...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

up date in zona Tarnava Mare ...lucrarile au mai avansat...ambele poduri par sa aiba toate elementele din metal pe pozitie , placa de betonare este in mare parte finalizata si la fel terasamentul



era miscare pe poduri , dar cam multe basculante de la Straco parcate







cam asa arata acum viitoarea halta







terasamentul are 3-4 M...chiar 5 pe alocuri....ceea ce e bine pt ca vb de o zona in albia majora - potential inundabila



si in zona Dumbraveni





momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

adiarc, multumim !...
Chiar ma gandeam ca nu a mai aparut de mult nici o poza noua din zona aia... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

asa vreau sa arate poduri de la simeria veche ...super imagini @adiarc


rocklee

incet incet ...podul de la simeria veche va fi demontat ...




















vecinele de santier ..... :D


alin_simeriaveche


TibiV

rocklee, mulţumim !
Super poze.
Se cunoaşte un aparat nou... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Quote from: florin74 on August 22, 2015, 02:25:45 PM
^

Sa vedem progresul in 2 luni de lucru intens :

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-55,78%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 63%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 79,38%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 54,06%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 11,14%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 92,3%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 30,05%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 41,92%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

Impresionant progresul lucrarilor unde lucreaza ARCADA, probleme mari la lot 1 Sighisoara Atel. Cred ca nu au fost acceptate lucrari executate de FCC, de au scazut in 2 luni de la 62% la 55,78%. Parca bat pasul pe loc si la celalalt lot, sau nu au apucat inca sa trimita situatiile de lucrari certificate catre CFR.
In rest, Pizzaroti si Aktor progreseaza, dar nu rup gura targului.

A mai trecut o luna. Situatia la 31.08.2015

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-56,3%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 63,46%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 80,06%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 55,08%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 14,9%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 92,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 35,17%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 45,89%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

Mediocru e cuvantul care descrie cel mai bine progresul intr-o luna plina de vara, in special la santierele de pe  coridorul IV, cu exceptia Vintu de Jos-Simeria.

dr4qul4

mediocru? vrei sa spui JALNIC. 1% sau mai putin? in ritmul asta vor termina in 10-15 ani
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Constructorii nu sunt chiar amatori, iar avansuri de 1-2% per luna de vara(si aici vorbesc de toate lunile, incepand din mai) are alte cauze decat incapacitatea lor. Primul gand e spre platile de la CFR, avand in vedere ca TOATE proiectele astea se vor faza, dar se pare ca ROGOP-ul CFR nu e updatat din 2012, ca sa vedem ce plati s-au mai facut. Dar macar e functional, la CNADNR e blocat de ceva timp.