Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Nu au schimbat peste tot macazurile? Apar doua culori in zona sinelor  :o?

adiarc

la rugamintea colegului NGC 20,am trecut prin zona intersectiei DN 1 cu intrarea spre Vintu de Jos , pt a vedea cum este situatia....se lucreaza si accesul din DN1 este inchis total









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


bogdymol

Quote from: nenea_hartia on October 05, 2015, 10:49:35 PM
@bogdymol: care e părerea ta despre modernizarea gării? Că mie, nu știu de ce, nu prea îmi place. Dar una e să vezi din poze (fie ele și minunate, ca ale tale) și alta de pe teren.

Parerea mea e impartita. Pe de o parte imi place ca avem in Arad o gara noua, curata (sper sa ramana asa cat mai mult timp) care poate fi o poarta de intrare in tara. Decat mizeria care era inainte, acum e incomparabil.

Pe partea cealalta, mi se pare o struto-camila masiva din beton. Inainte existau 2 pasaje subterane pentru access la linii. Ambele au fost "astupate", iar in locul lor a aparut o masiva constructie din beton peste linii. Cladirea asta noua, cand te aflii in gara, pare ca un mastodont picat unde nu trebuie. Nu mai zic de masivele scari rulante care ocupa jumatate din cladirea veche a garii si care, dupa parerea mea, ii strica tot aspectul interior. O alta chestie ce nu-mi place e ca s-au facut copertine pentru fiecare linie in parte (ca la orice gara mica reabilitata), in loc sa se faca o copertina singulara, mare, care sa acopere atat peroanele cat si liniile din gara.

Ca sa-ti mai treaca din suparare, uite si o filmare scurta cu gara:

http://www.youtube.com/v/r-XMn-Sp55k
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

Quote from: bogdymol on October 06, 2015, 08:17:15 PM
O alta chestie ce nu-mi place e ca s-au facut copertine pentru fiecare linie in parte (ca la orice gara mica reabilitata), in loc sa se faca o copertina singulara, mare, care sa acopere atat peroanele cat si liniile din gara.

S-or fi gandit ca nu are rost sa acopere si liniile, ca pe trenuri poate sa ploua, sunt din fier si nu racesc... :D
Dar serios, problema asta este peste tot, inclusiv in GdN Bucuresti, si nu am inteles de ce.
Si daca nu e doar ploaie ci si vant, te uda pe peron aproape la fel de bine ca sub cerul liber.
Probabil s-au gândit să nu se zică ca am copiat modelul garilor din Budapesta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

citeva imagini ...cu demolarea podului de la  simeria veche ...














nenea_hartia

Quote from: bogdymol on October 06, 2015, 08:17:15 PM
O alta chestie ce nu-mi place e ca s-au facut copertine pentru fiecare linie in parte (ca la orice gara mica reabilitata), in loc sa se faca o copertina singulara, mare, care sa acopere atat peroanele cat si liniile din gara.
Da, cât de departe suntem de soluții de genul ăsta...

@rocklee: faine poze, mulțumesc mult!

Wadan

Poate cand la o licitatie criteriul economic nu va fi cel mai important? Zic si eu...  :)

horatiu.cosma

Criteriul economic cred ca e ok, cel mai mic pret intr-adevar ca nu e. Pana la urma ar fi putin ciudat sa facem un asemenea OZN de gara ca si in pozele lui @nenea_hartia, si noi inca avem "gari" incalzite la soba pe lemne, geamuri sparte si acoperite cu cearsafuri, bai infecte, lumina nefunctionala etc. Ar fi mult mai bine sa ajungem la un nivel cat de cat constant la nivel national, fiindca altfel o sa adancim si mai mult diferenta dintre zonele tarii.

TibiV

Un punct de vedere greu de contrazis, Horaţiu...

Dar noi am plecat de la gara Arad.
Ar fi fost lucrarea mult mai scumpă dacă se cerea din start acoperiş  unic, inclusiv. peste linii ? Atunci toţi competitorii ar fi luat asta în calcul la licitație.

Pe de altă parte nu cunosc situația de la Arad. Poate întâi s-a făcut un proiect arhitecturală, şi o fi considerat arhitectul că aşa va arăta mai bine gara în filmările lui bogdymol... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ioandorin

pt. horatiu.cosma :ABSOLUT toate schimbatoare de cale au fost schimbate,dar culoarea mai inchisa este data de traversele de lemn date cu creuzolt;pe liniile directe macazele au fost montate pe traverse de beton,iar cele ce dau acces pe liniile din triaj,pe traverse din lemn.


rocklee

gara din simeria ...eu nu vreau una nou.....doresc sa fie reabilitata si modernizata ca si cea din arad ...










alin_simeriaveche

Sincer nici eu nu imi doresc alta gara....dar dupa cum spunea un nene asa se pare....sau poate e vb de un centru de comanda nou si nu a inteles el bine