Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rocklee


TibiV

Tăierea unei jumătăţi de pod, că trenul ăla nu stă în aer... :)
Mulțumim, rocklee !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

podurile sunt independente. Primul facut in secolul 19 (si reabilitat de cateva ori) este cel demolat. Daca va uiati pe goggle earth, veti vedea ca in dreptul lui liniile dinspre nord sa zic asa, fac in dreptul podurilor un fel de S pentru a se indeparta. Linia nou construita acum va fi amaplasata pe pozitia podului care se vede ca se demoleaza, deoarece merge practic in linia dreapta, fara acel S.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ioandorin

...o noua amanare pe tronsonul km614-Curtici,din ce se aude: in jurul datei de 15.12.15,probabil odata cu noul mers de tren!

alecu26

o nou amanare a deschiderii complete? Sau chiar sa fie receptie la terminarea lucrarilor?

Sa intelegem ca pana in luna Decembrie va fi gata si semnalizarea si tot, tot? adica ar fi posibil teoretic pe acolo sa se circule cu 160 la ora?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

District EA

Quote from: ioandorin on September 29, 2015, 08:09:05 AM
...o noua amanare pe tronsonul km614-Curtici,din ce se aude: in jurul datei de 15.12.15,probabil odata cu noul mers de tren!

Mai sigur martie 2016, ca sa se potriveasca si estimarea mea de pe alt forum, ca lucrarile vor dura 4 ani.  :D

Un exemplu ar fi ruperea catenarei pe firul 1 Glogovat - Arad de catre un camion cu bena ridicata in martie 2015 si situatia in septembrie 2015 e aceasi. Pe banii cui ar trebui refacuta catenara? (La viteza de 160 km/h nu se accepta inadiri, asta insemnand inlocuirea a aprox. 1000 m fir de contact)


alecu26

a cui era camionul? Daca era al constructorului e clar. De ce ar mai avea dubii constructorul mai ales daca are asigurare? Si sigur are ca e cerut la licitatie.

Daca e un oarecare...tot constructorul e cam de vina...ca santierul era predat lui.

Probabil se vor mai trage pe fund o vreme...dar când vor vedea ca se amana receptia si curgerea garantiei...nu le va mai conveni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

District EA

O alta cauza ar fi pasajul de la Curtici care desi finalizat nu se circula pe el, astfel ca nu se poate desfiinta bariera, care bariera nu functioneaza cu instalatia noua de semnalizare.
http://www.aradon.ro/pasajul-de-la-curtici-o-lucrare-cu-scandal/1509932

alin_simeriaveche

Am auzit de la localnici din Curtici ca s-ar fi fisurat o grinda de la pasaj

NGC

CFR i-a contractat acum aproape o luna pe cei de la ASCOT ENGINEERING SERVICES pentru servicii de expertiza specializata pentru dosarul de la PARIS (18473/GZ/MHM) in disputa cu PORR pentru sectiunea Campina - Predeal.
Sunt curios cine va castiga si ce daune se vor plati.

alecu26

Depinde pe cine asculti. Porr cere foarte multi bani...se multumeste sigur cu mai putin. A fost genul de contract manageriat de Boagiu, ca si cel cu Colas.

genul: Motivele constructorului nu conteaza, el trebuie sa lucreze, si daca executa de cateva ori mai mult decat in contract noi nu-l platim, ba mai mult...ii reziliem contractul.

La DAB si toate instantele Romanesti au castigat Porr. CFR chiar a recunoscut ca au dreptate...dar pur si simplu nu le dau bani.

Parca grecii de la Terna care au facut ceva din Buc-Constanta....au executat silit CFR si acum sunt proprietari pe diferite spatii si cladiri si parcari.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


bogdymol

Pentru ca am vazut ca v-au placut pozele cu Gara Arad, astazi mai pun cateva:

Gara si Piata Garii:





Lucrarile de reabilitare sunt aproape gata:



Vedere spre Oradea/Curtici/Nadlac:


^^ Incredibil de multe linii sunt pentru trenurile de marfa.

Vedere spre Deva/Timisoara:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

Super poze !...
Prima data am crezut ca e ceva din strainatate... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

@bogdymol: care e părerea ta despre modernizarea gării? Că mie, nu știu de ce, nu prea îmi place. Dar una e să vezi din poze (fie ele și minunate, ca ale tale) și alta de pe teren.