Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

erw78ar

Astaldi si Swietelsky lucreaza intens la M200 intre Cicir Ghioroc!   Eu stim ca  doar Arad si Curtici se va reabilita ! 

bogdymol

Avand in vedere ca in presa locala s-a scris ca incepand cu 1 August incepe reabilitarea Garii Arad, fapt care aduce unele restrictii de circulatie (doar 3 linii vor mai fi functionale), m-am dus astazi pana acolo sa vad ce se intampla.

Panoul de langa Gara:


Gara Arad by bogdymol, on Flickr

La linii n-am facut poze ca arata exact ca inainte. Inca nu s-au apucat de lucru. Nu era nici macar urma de muncitor pe acolo.

Cand sa plec cu totul vad ca soseste asta in Gara (dinspre Deva):


Gara Arad by bogdymol, on Flickr


Gara Arad by bogdymol, on Flickr
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Au început lucrările pe tronsonul Sighișoara - Ațel (FCC/Alpine/Azvi). Ce se întâmplă în zona Sighișoara-Daneș va fi foarte interesant de urmărit, pentru că se vor construi două tuneluri și un viaduct CF.

- ieșirea din Sighișoara către Târgu Mureș: aici este capătul primului tunel (cca 300m), iar din acest punct va începe viaductul de cca 1km care va supratraversa DN13:




- în plan îndepărtat se văd lucrările de la intrarea în al doilea tunel (cca 800m); între acele lucrări și punctul în care sunt făcute pozele se va construi un viaduct de circa 1km:




- ieșirea din primul tunel va fi în micul deal din stânga utilajului:




nenea_hartia


- lucrările de la intrarea în al doilea tunel:







- lucrările de lângă Daneș, la ieșirea din cel de-al doilea tunel:





iuli

Multumiri de poze!  :cheers:
E vorba de zona asta: http://goo.gl/maps/YlAEO ?
Nu prea inteleg ce anume se face acolo, se schimba traseul caii ferate fata de traseul actual sau se reabiliteaza?

PS Ti-ai mutat zona de "lucru" de pe autostrazi pe cai ferate? :p
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

Quote from: iuli on August 14, 2012, 11:16:51 PM
Multumiri de poze!  :cheers:
E vorba de zona asta: http://goo.gl/maps/YlAEO ?
Nu prea inteleg ce anume se face acolo, se schimba traseul caii ferate fata de traseul actual sau se reabiliteaza?

PS Ti-ai mutat zona de "lucru" de pe autostrazi pe cai ferate? :p
Am făcut un .kmz cu traseul; e un traseu complet nou, pe care l-am trasat aproximativ.

iuli

Multumesc! Acum inteleg ce vor sa faca, practic va fi o linie dreapta scapand de toate serpentinele alea. E impresionant si chiar merita urmarita evolutia lucrarilor.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

athosga

Salut!

Nu prea ma descurc cu .kml-ul asta. Nu-l pot folosi in google maps?

nenea_hartia, Mersi mult pentru poze! E foarte bine sa vedem ca se misca si aici ceva! :thumbsup:
Stii cumva care este termenul oficial de finalizare a lucrarilor?

isotech_ro

Quote from: athosga on August 15, 2012, 12:01:08 PM... Nu prea ma descurc cu .kml-ul asta. Nu-l pot folosi in google maps?...

instaleaza Google Earth, kmz este un fisir specific acestei aplicatii

Chagall

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

nenea_hartia

Quote from: athosga on August 15, 2012, 12:01:08 PM
Stii cumva care este termenul oficial de finalizare a lucrarilor?
36 de luni + (doar) 24 luni garanție.

nenea_hartia

Poze de la Sighişoara. La intrarea în tunelul din dealul Daneşului se observă capetele piloţilor foraţi, acolo unde probabil va fi culeea 2 a viaductului:






adsailton92

Quote from: Chagall on August 15, 2012, 07:04:41 PM
Quote from: adsailton92 on June 27, 2012, 09:05:43 PM
[...]
Spre Teius:


[...]
Vechiul pod va fi demolat ulterior?

Nu. Nu va fi demolat. Conform utilizatorului(moderatorului)@AndreiB de pe skyscrapercity:"Podul ramane pentru M300, care face dreapta spre Cluj Napoca.
.....noul pod, respectiv noul traseu, permite inscrierea in M200(spre Alba-Iulia) mult mai elegant si mai repede"

adsailton92

Salut,
Coridorul feroviar IV pan-european, noul pod peste Mures de la Mihalt(Coslariu)-circa 2 km in amonte de confluenta Muresului cu raul Tarnava.
Fata de precedenta vizita, cei de la Impreglio si-au terminat treaba, in ceea ce priveste postamentul pe care vor fi inaltate, noile picioare ale podului. Am inteles, ca echipa s-a mutat, in aval de Alba-Iulia, unde pregatesc, din nou, un postament pentru un nou pod. De aici incolo, de constructia podului se vor ocupa cei care(tot Impreglio?) au organizarea de santier inceputa, ceva mai sus de acest loc, langa localitatea Craciunelu de Jos. Nu stiu, din pacate, cum se numeste firma constructoare, dar si astazi, duminica, se lucra de zor la organizarea de santier.
Mai jos pozele:









Trenul Bucuresti-Budapesta, m-a "fluierat" de m-a surzit :)



Drumuri bune tuturor!

adsailton92