Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

In gara Alba Iulia se lucreaza pe coridorul IV? Daca da, atunci sper ca nu se lucreaza in acelasi ritm pana la Sighisoara, se plimba muncitorii doar cand se plictisesc de stat pe loc.

horatiu.cosma

Am reusit sa fac ceva poze, pe care o sa le pun zilele astea candva. Sunt poze la care nu stiu sa le asociez cu zona in care au fost facute, mea culpa. Se lucreaza binisor, in special pe lotul Straco, unde am vazut o groaza de basculante si de muncitori, cred ca sunt pusi pe fapte mari anul acesta. Linia noua se simte grozav, parca as fi la mine la birou, nu pe un tren in Romania :). La tuneluri nu am vazut miscare, dar la podurile peste Tarnava da, cu multa forta de munca.

horatiu.cosma

Pozele sunt destul de multe, si nu am timp acum sa le pun pe toate, poate zilele urmatoare. Va las link-ul de imgur unde le-am incarcat pana atunci :).


TibiV

Quote from: Marius on June 18, 2015, 11:44:05 AM
Din 22 iunie se vor impune restrictii la pasajul peste calea ferata de pe DN14B Blaj-Teius:

http://alba24.ro/din-22-iunie-restrictii-de-circulatie-pe-dn14b-pe-sensul-blaj-teius-se-executa-lucrari-la-rampa-de-la-pasajul-de-cale-ferata-420075.html
Quote
Şoferii care circulă pe ruta Blaj – Teiuş sunt anunţaţi că din 22 iunie se vor aplica restricţii de circulaţie pe DN 14 B, pentru executarea unor lucrări la rampa de la pasajul de cale ferată. Acestea vor fi valabile timp de trei luni şi vor fi semnalizate corespunzător.

,,În vederea construcţiei rampei de la pasajul CF km 396+200, în perioada 22 iunie – 15 septembrie 2015 se vor aplica restricţii de trafic prin închiderea unui sens de circulaţie pe DN14B, de la kilometrul 3+605 la 3+760, direcţia Blaj – Teiuş", anunţă reprezentanţii firmei Pizzarotti, care execută lucrările.

Lucrarea va fi semnalizată conform normelor metodologice, inclusiv prin semaforizare.

Aidca aici  ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

athosga

Quote from: TibiV on June 18, 2015, 12:59:48 PM
Aidca aici  ?
Link-ul arata locatia trecerii actuale (la nivel), insa din cate stiu pasajul nou nu va fi acolo, ci cateva sute de metrii mai la est, pentru ca in zona aia calea ferata va urma alt traseu.

Marius


athosga

^

Da, cam la asta m-am gandit si eu.

Redox

Stie cineva cum va arata noul amplasament al CF in zona respectiva ? Va fi un bypass la triajul Coslariu?
Traseul va fi in genul celui desenat mai jos?


Multumesc !

Marius



bogdymol

Cateva poze de ieri din Gara Arad, aflata in reabilitare.

Interiorul garii, unde s-au montat 2 scari rulante si 2 lifturi:



Liniile 2 si 3, cu pasajul pentru trecerea calatorilor. Sunt scari rulante la fiecare peron, plus un lift si 2 seturi de scari normale:



O panorama de pe peronul liniei 1:



Pe panoul cu datele proiectului (finantat prin fonduri UE) inca e specificat termenul de finalizare a lucrarilor: Iunie 2014. De la inceput lucrarile s-au derulat cu viteza melcului si chiar si acum progresul e mic de fiecare data cand trec pe acolo. Cand am trecut pe acolo (Sambata pe la ora 14) nu se lucra deloc. Sper sa o termine o data ca de cativa ani tot in santier e.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

istvan78

Se tot dezbate pe topicul de A3 cat si cum e trafic de marfa intre Brasov si Ploiesti si daca asta justifica, sau urgenteaza necesitatea unei autostrazi:

Quote from: nenea_hartia on June 20, 2015, 08:07:25 PM
Quote from: TibiV on June 19, 2015, 01:08:38 AM
Traficul greu se descurcă bine si acum pe DN 1A, si nu îmi aduc aminte de ultima ştire cu morţi în accidente pe ruta aia.
Traficul greu nu se descurcă deloc bine, pentru că drumul e lung și cumplit de sinuos. Nu vedem morți pentru că viteza de deplasare e foarte mică, iar TIR-iștii nu depășesc în curbele fără vizibilitate așa cum fac mulți demenți pe DN1 :).

N-ar fi legatura asta un caz ideal de aplicare pentur o solutie RO-LA? Cu plecari regulate si chiar cu ceva subventie de la stat eventual s-ar putea scoate camioanele astea de pe portiunea montana a DN1 si DN1A.

Cate un terminal RO-LA la Brasov si Ploiesti n-ar fi mare lucru de amenajat si s-ar putea rezolva muuult mai rapid decat autostrada.

pasadia

Nu stiu cat merita doar pentru 100 de kilometri. Asa ceva ar trebui sa functioneze pentru Constanta - Nadlac, pentru Bucuresti - Constanta, pentru Bucuresti - Teius (de exemplu). Din cate stiu insa nu functioneaza asa cum trebuie, deci ma indoiesc ca ar putea functiona pentru Poliesti - Brasov in mod special.

Bine, principala problema cred ca e legata de containerizare. Nu toata lumea are de carat marfa containerizabila, nu toti isi bat capul pentru a cauta astfel de solutii.

florin74

Quote from: florin74 on May 21, 2015, 07:03:54 PM
Quote from: florin74 on April 17, 2015, 02:06:35 PM

Datele la 31.03.2015.
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-61%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 61%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 72,89%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 46,26%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 4,3%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 88%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 5%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 27,57%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%


Datele la 30.04.2015.
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-62%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 62%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 73,9%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 47,5%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 5,93%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 88,9%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 5%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 30,16%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

Datele la 31.05.2015

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-62%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 62%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 76,29%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 49,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 7,52%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 90,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 15,81%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 33%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

Cred ca pana la urma o sa se semnalizeze prin porumbei sau fum. Contractul e semnat din 30.09.2014 si este la 0% dupa 8 luni.
Adevarul este ca a durat 4 ani pana l-au atribuit, nu cumva sa isi iasa din mana daca incep mai repede de 1 an :bash: