Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

Acum lucrurile incep sa devina spectaculoase.
Incepem cu podul peste Tarnava Mare. M-a luat un pic pe nepregatite, asa ca pozele sunt mai putine si mai proaste decat ar fi meritat...:(
Culeea de intrare:

Podul:





Culeea de iesire:

Si ne intoarcem la terasamente pentru cateva sute de metri:

Dupa care miscarea este mai slaba...



Se pare ca se concentreaza totusi pe lucrarile de arta. Cum este acest podet..




Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

De aici nu am mai inteles prea bine ce si cum...
Dar ca reper am incercat sa prind celebrul cos din Copsa Mica, pe partea stanga in sensul de mers...



Si aici am vazut lucrari pe partea dreapta:

Iarasi geotextil



Si iarasi culee la inceputul podului peste Visa...

... si podul propiu-zis.
In plan apropiat podul vechi, in plan secund (si cativa metri mai jos) pilele podului nou.



Culeea:

In dreapa se vede ultima grinda a podului vechi, iar in fata (ascunsa dupa asbusti) aceeasi culee...

Dupa care nimic... Nici macar terasament.

Pasajul peste CF de la intrarea(iesirea) in(din) Copsa Mica

Bine cel putin ca sunt semne ca se incearca sa se faca ceva...

Intram in gara

O multime de chesoane...

...si la fel de multe traverse vechi.

Mici lucrari:

Stive de traverse noi

Dar si utilaje pentru reteaua de contact...

Si sunt si cativa muncitori care chiar lucreaza






Iar trenul... OPRESTE IN ....


Pentru restul drumului pana la Sighisoara, sper ca Imgur sa nu ma faca de ras si sa termine de incarcat pozele abia dupa ce se da in folosinta  Sighisoara-Coslariu... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Gara necunoscuta din posturile 1012-1013 este, de fapt, gara BLAJ.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Gara din Copsa Mica arata destul de bine...













Lniile dinspre cladirea vechii sunt insa tot cele vechi





Nici nu am iesitr bine din gara...

... si am dat de niste vagoane din care muncitorii descarcau piatra.

Si asa ramanea linia in urma lor:





Dar dupa putina vreme linia dispare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

De aici incepe noul traseu al caii ferate, deocamdata doar la nivel de terasament










Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Iar acum intra in scena noile poduri !

Incepem cu primele 3:
















Si urmatoarele 3:














Si o imagine in care se vad toate 6...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Continuam spre Medias...



Nu doar autostrazile "beneficiaza" de stalpi in mijlocul terasamentului... :)


















Intrarea in Medias. Terasamentul s-a mutat pe dreapta, dar deocamdata sunt instalati doar stalpii...

Imagini senzationale pentru strainii care vad Romania prima data...




In fine. binemeritata pauza de tigara...



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Din pacate, in Medias s-a descarcat si telefonul.
L-am pus la incarcat, dar am ratat iesirea din Medias, si cand am putut sa il folosesc din nou ratasem ceva.
Asa ca urmatoarele doua poze sunt facute pe dreapta, dar in urma, spre Medias...



Revin cu poze in directia de mers, adica spre Sighisoara...








De aici lucrurile sunt ceva mai avansate...





Dar mai sunt si "gauri"...












Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Aici va fi un pasaj rutier peste CF...







Pe partea stanga insa aproape nimic (poze facute inspre coada trenului)...



Si am ajuns in gara..

...Dumbraveni

Care arata destul de bine...




Si alt pasaj rutier de data asta pe stanga... Pare sa fie fratele celui de dinainte...



Pe aceeasi parte


Stive de traverse pe dreapta..

Si o noua gara






Iar aici noul terasament, care pleaca spre tunelul de la Sighisoara..






Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Am luat pauza pana am ocolit dealul si am facut ultimele poze inainte de Sighisoara, cu iesirea din tunel..














Asta a fost tot...
Din pacate nu am facut o poza si cu gara Sighisoara, doar ca amintire... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia


TibiV

Mulţumesc, dar chiar mi-a făcut plăcere... :)
Evident, am si eu nişte nelămuriri...

1. Nu înţeleg cum poate fi stadiul la 62-73 la sută, când sunt kilometri întregi la care nici măcar nu s-au apucat?  Doar din poduri si tunele ?
Pentru că mi se pare că peste 50% ar însemna măcar un fir gata, sau aproape gata - să mai aibă catenara, semnalizarile etc...

2. Dacă merge aşa greu acest tronson, care este plan ca în palmă, atunci cât va dura reabilitarea pe Sighișoara-Braşov,? Acolo linia e tot timpul cocoțată pe coaste de munte si margini de râpe...
Că la Predeal-Braşov mi se face pielea de găină...

By the way, dacă tin bine minte, in MPGT era trecută si reabilitarea Teius-Cluj. Acolo fix aceeaşi problema de la Cluj la Câmpia Turzii. Tot pe dealuri, în serpentine feroviare...
Probabil reabilitarea va dura mulţi ani. Si nu pot să nu mă întreb:  cum naibii au construit ăia acea cale ferată de la zero ?!...  Am mai spus asta, dar trebuie să repet. Când eram copil si se puseseră în circulație primele trenuri rapid (sfarşitul anilor '70 cred...) făceam mai puţin de 8 ore de la Dej la Buresti. Acum am făcut 11.35...
Este adevărat, pe tronsoane lungi, gen Razboieni-Sighisoara sau Rupea-Braşov, trenurile fugeau atunci cu 120... (Sper că n-am încurcat gările... :) )

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

multumim Tibi...laudabil efortul tau...big like de la mine
cat despre a face peste 11 ore cu trenul la 550 de km ...este incredibil...nu exista cuvinte in limba romana ca sa descriu asa ceva
eu am facut o distanta asemanatoare ( e adevarat intre Berlin si Munchen , cam  500 de km ) , in sub 3 ore...totusi pana la peste 11 ore , nu exista nici o scuza.Din pacate la noi doar pe liniile reabilitate ( gen Buc-Ct ) , ma mai incumet sa merg cu trenul.Altfel nu am curajul necesar
multumesc inca odata   :cheers:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Hahaha...
3 ore București-Cluj ?!?!...
Poate copiii copiilor noştri !... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)