Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

adiarc

up-date in zona localitatii Tarnava ....podurile peste raul cu acelasi nume...a mai miscat ceva Straco...astazi nu se lucra

o parte importanta din CF va fii relocata pt a putea atinge viteza proiectata...una din cele 2 cai este deja istorie



in total sunt 5 astfel de segmente si 6 cu cel care lipseste





aici se vede noul versus vechiul amplamsament







momentan atat
PS - astazi nu am ajuns la Sighisoara  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: Vlad94 on February 04, 2015, 02:59:43 PM
Mai știe cineva ceva în legătură cu licitarea loturilor dintre km 614 și Simeria?
Licitatiile sunt suspendate pana la refacerea documentatiei. Urmariti sinteza ca incerc sa o tin actualizata la zi.

florin74


adiarc

dedicatie pt ciprebbe  :)
celalalt capat al tunelului Sighisoara - lucrarile la tunel sunt mult mai intarziate ca in capatul spre Tg.Mures , dar se lucra..









momentan doar atat...nu am putut opri , si le-am facut din mers
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

radudanutz

Am trecut si eu azi pe acolo, din pacate nu am putut intra, era o agitatie de nedescris, am reusit sa fac cateva poze de sus.
















how do you print screen

adiarc

Mulțumim....sunt interesante si din acest unghi...mai ales ca se vede mult mai bine decât de jos noul amplasament al CF
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

@adiarc & radudanutz: Mulțumim de poze! Tare încet se lucrează. Le-au trebuit doi ani pentru niște elevații... Mai stăm doi ani pentru tuneluri...

florin74



nairda

Cateva poze de saptamana trecuta de la cele 2 tuneluri.
In cel de la Sighisoara am reusit sa intru pana la zona unde se lucra, la Danes doar la intrare.















florin74

Avem urmatoarele contracte semnate :

Consultanta in domeniul managementului proiectului , lot 4 Gurasada- Simeria , Hill International, 8,7 mil lei

Lot 1 si 2 este contestat de Hill (care a pierdut la reevaluare ofertelor, ca urmare a unei decizii a CNSC). Banuiesc ca CFR a desemnat pe aceste loturi castigator consortiu  SC AREX LIDER COMPANY S.R.L. – SC PEGASO INGEGNERIA SRL – SC SISTEMA INGEGNERIA SRL, consortiu care a contestat desemnarea initiala a lui Hill drept castigator.

Lucrari reabilitare poduri, podete si tuneluri , Regionala Bucuresti, lot  4 - Bilfinger-Metabet : 47 mil lei
Lucrari reabilitare poduri, podete si tuneluri , Regionala Iasi lot 1 Tuneluri : Proiect Consult :706.000 lei
Lucrari reabilitare poduri, podete si tuneluri , Regionala Iasi lot 2 Poduri si Podete :  SC DARIA CONST SRL – SC COMPANIA CONSTRUCTII FEROVIARE SA  : 13,9 mil lei
Lucrari reabilitare poduri, podete si tuneluri , Regionala Iasi lot 3 Poduri si Podete : SC ARCADA COMPANY SA – SC COMPANIA CONSTRUCTII FEROVIARE SA , 19,7 mil lei

Lucrări de proiectare şi execuţie aferente obiectivului: Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ
LOT 2 : Thales Consortiu, 55,4 mil lei

florin74

Quote from: florin74 on January 05, 2015, 08:27:06 PM
Legat de lucrarile la tronsonul Sighisoara- Simeria, CFR scoate la licitatie urmatoarea lucrare :
"Lucrari aditionale (executie pod rutier DN 14 km 75+650 pr.)"
Justificare : Pe intervalul Danes-Dumbraveni, in zona km c.f. existent 317+072, drumul national DN14 isi desfasoara traseul la 20 m de traseul de cale ferata existenta. In zona a fost proiectata o corectie a traseului de cale ferata pentru a permite circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h. Aceasta impune devierea axului drumului national DN 14. Pentru realizarea variantei de drum mentionate este necesara desfiintarea unui pod rutier existent si executarea unui pod rutier nou ce traverseaza paraul Valchid, la km 75+650.

Valoarea estimata fara TVA: 3,090,385 RON

Avem si ofertantii acum :
1. SC DACIA FABER SRL
2. SC PRODIAL SRL –SC METABET CF SA PITESTI
3. FCC-AZVI-DN14

alecu26

ce proasta simulare a competitie...si o prostituata simuleaza mai credibil un orgasm. (scuze Ionut pentru limbaj.).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Acum, Alecu, macar aparentele sa fie indeplinite.  :) Oricum, nici dracul nu cred ca venea sa concureze FCC cand erau acolo cu toate utilajele si organizarea de santier deja facuta.

alecu26

la valoarea aia...ai dreptate. Eu o sa fac mai mare scandal la licitatia pentru tuneluri de pe Lugoj-Deva. Nu e kosher ce e acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).