Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

athosga

O intrebare pt. cei care calatoresc (sau au calatorit in ultimul timp) la Sighisoara dinspre Medias:
Se vad ceva lucrari la podul peste rau si la gura tunelului? Eventual, daca cineva ar face si ceva poze... Mersi anticipat.

florin74

Quote from: alecu26 on November 17, 2014, 03:06:44 PM
despre cine a fost anuntat castigator la Consultanta pe Simeria-km 614 nimic? Am vazut doar ca Arex Leader a contestat loturil 1,2,3.

Contestatie admisa de CNSC

Castigatorii desemnati initial de CFR pe cele 3 loturi sunt HILL international NV cu HILL International SRL, si aceeasi combinatie la care apare si SC PROIECT CONSULT SRL.

florin74

S-au semnat cateva contracte noi de CFR, in cadrul licitatiilor din fonduri europene pentru reabilitarea podurilor si podetelor

- regionala Timisoara : Asocierea SC CONFER GROUP SRL-SC RADARIA SRL 19502173.82  +TVA
- regionala Constanta : Bilfinger Baugesellschaft m.b.H  8214752.44 lei +TVA
- regionala Brasov : Asocierea SC CONFER GROUP SRL-SC RADARIA SRL 19778277.47 +TVA

Legat de lucrarile la tronsonul Sighisoara- Simeria, CFR scoate la licitatie urmatoarea lucrare :
"Lucrari aditionale (executie pod rutier DN 14 km 75+650 pr.)"
Justificare : Pe intervalul Danes-Dumbraveni, in zona km c.f. existent 317+072, drumul national DN14 isi desfasoara traseul la 20 m de traseul de cale ferata existenta. In zona a fost proiectata o corectie a traseului de cale ferata pentru a permite circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h. Aceasta impune devierea axului drumului national DN 14. Pentru realizarea variantei de drum mentionate este necesara desfiintarea unui pod rutier existent si executarea unui pod rutier nou ce traverseaza paraul Valchid, la km 75+650.


Valoarea estimata fara TVA: 3,090,385 RON

adiarc

in sfarsit....era cam singura portiune lasata neterminata de Strabag , tocmai din acest motiv
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

athosga

Salut!

Mai incerc odata :)

1. Ce se stie despre construirea podului peste rau de langa gara Sighisoara? Nimic de vazut din tren?
2. Ce se stie despre reabilitarea tronsonului Brasov-Sighisoara? Tot "faza de pregatire", orice ar insemna? Ceva termene?

Mersi.

florin74

1. Saptamana viitoare trec pe acolo. O sa arunc o privire.
2. In pregatire. Ai un pic de rabdare, se chinuie de 1 an sa liciteze Simeria-Km 614. Cred ca in 2016 se va licita si bucata asta.

florin74

Quote from: florin74 on October 17, 2014, 12:09:35 PM

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 44%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 45%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 63,4%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 42,4%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 1,9%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 67,2%



Intre timp CFR a actualizat procentele, avem datele la 31.12.2014. Datele de mai sus erau la 30.09.2014, care erau identitice cu cele din 31.10.2014.
Diferenta fata de datele de mai sus ar trebui sa o raportam deci la 3 luni.

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-55%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 56%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 70,14%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 44,05%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 3,31%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 80,5%


In plus fata de acestea, avem :
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 5%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 17,13%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

De o buna bucata de timp Pizzaroti bate pasul pe loc, desi pe teren am vazut ca lucreaza, inclusiv pe 31.12.2014. Si ieri se lucra, iar pe unele bucati am vazut ambele fire modernizate. Ciudat. Ori nu au trimis situatiile de lucrari, ori nu le-a acceptat CFR, ar fi de pus o intrebare la CFR.

Dupa cum arata, in vara se termina Arad Curtiici, Swietelsky isi muta resursele pe SImeria -vintu de jos, la fel si AKTOR spre toamna si isi muta catrafusele pe Sebes Turda, FCC vad ca baga tare, poate sfarsitul anului 2015 o sa avem ambele fire functionale pe mai multe loturi, si in 2016 sa finalizeze restul lucrarilor (modernizari gari, spatii etc)

anacronox

presiune pe PIZZAROTI sa termine A3 pana in Bucuresti poate?

alecu26

nu are legatura. Nici eu nu inteleg de ce merge asa prost la Pizzaroti. Cred ca e pur si simplu problema de decontare si recunoastere a lucrarilor.

Aktor daca se muta doar in toamna...e tarziu...dar ai dreptate, e un termen realist. Pentru ei e si primul contract design&build in Rom...asa ca o sa se si bata cu capul de multe chestii prima data.

La FCC incep sa se vada tunelurile si faptul ca sunt acolo acceptate decontarile.

Oricum nu cred ca vom vedea mai nimic concret, sau vreo imbunatatire in mersul trenurilor in dec 2015, si nici in 2016.


O sa incerc sa aflu neoficial când are de când Aktor-Arcada sa termine...ca ei sunt cei mai avansati.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Marius90

Revin cu o serie de poze din statia Arad pe timp de noapte. Scuzati calitatea. Serios :)

Interior



Peronul I





Peronul II





Marius90

^ continuarea..









Panorama


Toate pozele aici

Un mare minus pentru asfaltul de pe peroane. E urat si se poate observa cum balteste apa pe el.

paulst

eu nu inteleg, daca tot se face reabilitarea de ce naiba mai folosesc scaunele alea jegoase de proasta calitate...

nenea_hartia

#807
^ Să fiu sincer, nimic nu-mi place. Totul e rudimentar, pătrățos și butucănos (a se vedea ultimele două poze), stâlpii de susținere sunt numeroși și inestetici, coșurile de gunoi oribile, iar scaunele... exact cum ai spus, jegoase. La așa proiectanți, așa beneficiar. Mă tem că simțul estetic a dispărut complet din România.

Oricum, @Marius90, mulțumesc mult pentru imagini!

cricric

Ar trebui sa fie pusi sa refaca partea de peron unde balteste apa. Un mare chix.

Marius90

Tin sa cred ca scaunele si cosurile de gunoi sunt doar provizorii. Cat despre stalpii de sustinere, sper ca vor fi imbracati.