Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

alecu26

cica primul tunel, ala scurt de la Sighisoara...va realiza in curand penetratiea in partea cealalta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

radudanutz

Poze de azi de pe Sighisoara - Copsa Mica. Se lucra de zor mai peste tot, plin de camioane pe dn, in unele zone firul 2 e pe finala :)

Gara Medias



Iesire din Medias catre Sighisoara



Tunel Sighisoara









Pe aici va trece viitorul traseu



De aici random tot traseul Sighisoara - Copsa Mica

















































In apropierea tunelului ridica viitorul traseu



Chiar daca pe site scrie ca drumul e de 2 ore si ceva in realitate trenul Sibiu - Sighisoara face in jur de 3 ore si jumatate, un prieten mi-a spus ca a facut intr-o zi 4 ore si 10 min............. de la inceputul lucrarilor Regiotrans a anulat legatura, a mai ramas CFR - ul cu 3 legaturi pe zi , acum mai e doar una / zi......



Saptamana viitoare in zona sunt anuntate temperaturi chiar de 18 grade , senin, asa ca o sa mai avanseze putin lucrarile zic eu.... sau cel putin asa sper...



image hosting no account

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

da, chiar faine poze, mersi. astea sunt loturile FCC, corect? in ultima poza ai prins un tren ce arata decent. vroiam sa ma leg de asta. ok, linia se modernizeaza dar trenurile care circula pe aici? azi am vazut pe la Teius un tren de persoane compus din 2 locomotive electrice antice, legate de cate doua garnituri resapate de metrou, din acelea care pot avea conductor la capete. Ultima garnitura era lovita :))) jur, cam 1,5 metri din capat era turtit.

RaduC

Garnitura aia a lovit o basculanta articulata zilele trecute, probabil era tractata pentru reparatii sau casare. Trenurile sunt cele care sunt...

nenea_hartia

Quote from: alecu26 on October 31, 2014, 03:59:31 PM
cica primul tunel, ala scurt de la Sighisoara...va realiza in curand penetratiea in partea cealalta.
Abia acum am văzut ce ai scris. Chiar nu poate nimeni să ne facă niște poze la tuneluri? :(

@radudanutz: :cheers:

alexV

sambata, capat lot pizarotti. dupa ce au taiat cucuruzul au rasarit 2 podete de-astea in camp




pasajul pe sub DN14B


alexV

lot Aktor, halta Cistei. Doua case demolate, halta inca sta in picioare. A treia casa ce nu a trebuit demolata a ramas fara livada.








alexV

Doua utilaje din astea lucrau la catenara


no comment. poate fi stearsa poza :D


Malurile raului

alexV

In sfarsit au inceput lucrul in oras, pe sectiunea dintre gara Blaj si gara Campul Libertatii.











aici e un pasaj pietonal la nivel cu calea ferata ce e intens folosit. stie cineva ce va fi la finalul lucrarilor?


alexa_adrian2001

Salutare!
Am si eu o intrebare scurta :) Cand se face modernizare la aceste tronsoane se scot liniile vechi si se fac altele noi de la 0 sau se face in paralel cu ce era inainte? Nu imi dau seama din toate pozele. Ma gandesc ca o fi si si. :)

Faine poze!!!

alecu26

de scos se scoate tot ce era vechi.

Stalpi, sine, traverse. Acolo unde se sta pe acelasi traseu, si nu trebuie lucrari masive de ridicare a cotei, se pastreaza terasamentul. Piatra Sparta se ciuruie si se refoloseste in anumite conditii.

Unde se paraseste traseul, din cauza ridicarii vitezei de proiectare, care inseamna curbe mai largi, totul e nou.

Fiindca UE ne-a fortat mana sa facem totul la 160 (sau cat mai mult) si noi nu am vrut...doar in ultimele tronsoane (gen Sighisoara-Bv) vom avea peste 90% din traseu nou. Daca era dupa noi, peste 90% ramanea pe vechiul traseu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).