Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

rio tinto

Are cineva idee cand anume se deschiide noua varianta prin tunelul Bata?

ncb


athosga

Quote from: Ovii Stîngaciu on March 26, 2025, 10:47:40 PMAm încărcat un nou clip pe  canalul meu de youtube așa ca de ziua mea ! Vizionare plăcută să aveți !
Am filmat în luna Iulie 2024 și am zis să îl postez astăzi :)

Pur si simplu jalnic. Cel mai jalnic dintre toate tronsoanele. Chiar nu inteleg, ce vor, cand vor sa termine. Au vreun plan, un gand, ceva? Orice? :headbash:

ingWTG

Presupun ca ritmul este dictat de catre finanțare si "calea critica" din graficul de executie(tunelurile cel mai probabil).
Asta nu explica slaba mobilizare pe restul lotului(risipa).

cristi5

@athosga filmarea are 8 luni, nu vad ce sens are sa discutam

Am descoperit recent ca multe din zonele neatacate (unele nu-s vizibile din tren) sunt, ca de obicei, din vina statului. De exemplu pe multe zone intre Cata si Archita nu exista AC

La fel a fost si cu statia Brasov, blocata 4 ani in podul peste strada 13 dec

asa ca daca nu vedem miscare undeva (cum nu e pe Poieni-Vadu Crisului de ex) trebuie sa ne punem intrebarea de baza, daca este AC sau ba

dan tm

Ieri 29.03.2025
Traseu Bucuresti Nord-Medias.
am remarcat ca inainte de tuneluri la Predeal sint foarte multi copaci taiati, mai ales pe dreapta.
Sper ca e in legatura cu ,,eternele" probleme cauzate de copaci la catenara.
Pe urma inainte de gara Brasov este un fir defacut si abandonat. Cred ca e firul despre care s-a discutat pe aici ca e desfiintat, ca  e in refacere...

(GPS)


La intrarea in Brasov am vazut o cladire. Judecind dupa faptul ca in parcurs mai sint si altele asemanatoare, am prezumat ca e parte a proiectului.

in gara se lucra ceva, erau niste asiatici legau fierul.
In Bod se lucra. 

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


1
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Faptul ca nu cunosc zona si implicit amplasarea santierelor, departarea lor uneori fata de traseu au facut mai dificila pozarea.
Alta ar fi fost situatia daca as fi putut deschide geamurile. Practic trenurile cu geamuri care nu se deschid sint cea mai proasta inventie posibila.Nu mai zic de robinetul de urgenta al usilor legat cu sirma si plumbuit si acoperit apoi cu um plexiglas. O:-)  O:-)

Legat de traseu am primit lamuriri la timp :lol:

Dupa Bod traseul se departeaza de linie, subit incepe noul terasament dupa o gramada foarte mare de pamint.

Feldioara -Maierus

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader







dan tm

Racoș

am stat prea mult la balta formata in santier si am ratat portalul tunelului. Am prins doar restul.
(GPS)


(GPS)


(GPS)



Intre Racos si Rupea este un depozit de segmente pentru inele din tunel. Se vede si pe google.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Rupea 29.03.2025

desi Rupea nu e prinsa in proiect, cladirea arata mai rau decît aia din Augustin care si aia arataă rau.
Merita si ele o soart amai buna

in Rupea era un convoi de EA-uri de la CFR Marfa dar si piese si utilaje pentru santier.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

Rupea-Cața

Homorod nu are gara? ma uit pe harta si pe mersul personalelor.

in dreptul satului Homorod, pe drepata se vad niste piloni.

statia Cața se muta spre Rupea, se indeparteaza de sat.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader