Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.


alecu26

probabil a trecut termenul de contestare...de este oficial in presa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74


alecu26

deci se poate.

Cand merge la primul loc financiar lucrarea, si cat de cat firma respectiva e OK si cunoscuta exact pt geul asta de lucrari...nu contesta nimeni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

i-am vazut pe Arcada in apropiere de Blaj , la coridorul IV...lucreaza cu talent ,asa ca ma bucur ca au castigat ei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

E una din putinele firme romanesti care lucreaza serios. Din care stiu si la Campina-Predeal tot ei au facut toate podurile si podetele.

alecu26

nu chiar.

A mai fost Bilfinger-Berger si Kasseker.

Arcada are niste poduri cred si pe Vintu-Simeria...mai ales in zona Aurel Vlaicu-Orastie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74


florin74

Quote from: alecu26 on July 01, 2014, 02:35:16 PM
deja contestatiile curg garla pe noile tronsoane scoase la licitatie. Si sunt probleme serioase.

deja s-a amanat o saptamana...dar mie ca se va amana mult mai mult...sau chiar din nou anulata.

A fost suspendata procedura doar  la km 614 - ilteu, pana la judecarea pe fond a contestatiilor. La celelalt tronson licitatia merge mai departe, contestatiile au fost respinse (privind suspendarea procedurii).  Deocamdata.

alecu26

miram-as sa nu se suspende si acolo.

Sunt firente de detaliu intre cele doua pachete. Si firmele care sunt interesate sunt cam aceleasi.

Poti sa-ti dai seama florin 74 de ce doar loturile dinspre Arad au fost suspendate?

PS: Oricum am previzionat ca vor fi. Contestatiile par intradevar grave. Cum mi-a explicat cineva....CFR se foloseste de armatele de avocati a fiecarui constructor sa verifice prin trial&error documentatia. In final o vor face asa cum trebuie...:)).

Sau macar sa invete ceva pentru lotul Brasov-Sighisoara.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Goldmund

Din pacate ma uit mai rar pe aceste pagini, cu toate ca hobby-ul meu nr. 1 ramane legat de CF(si trenurile in miniatura H0)
Ce pot spune revazand ultimile postari este ca in sfarsit CF trece printr-o perioada de modernizare (radicala, dupa zeci de ani de stagnare), intr-un ritm mai lent chiar si decat infrastructura rutiera..., iar din ce pot vedea din reportajele voastre(pentru care va multumesc) Gara Arad este tot un santier urias. Din pacate din partea UE primim zilnic noi directive si norme, unele absurde(precum cele legate de lungimea si forma castravetelui..., norme care nu mai sunt actuale), dar de ex., inaltimea peroanelor la toate garile din UE nu este reglementata, nu exista o norma europeana, de aceea intreb(poate s-a mai vorbit aici), stie cineva ce inaltime vor avea peroanele Garii Arad?

frunzaverde

Quote from: Goldmund on July 07, 2014, 05:16:54 PMinaltimea peroanelor la toate garile din UE nu este reglementata, nu exista o norma europeana, de aceea intreb(poate s-a mai vorbit aici), stie cineva ce inaltime vor avea peroanele Garii Arad?

Pentru cale ferata conventionala (v.max < 200 km/h) nu exista document de standardizare la nivel european. Fiecare tara isi are propria standardizare (in general, propria marja de tolerante permise) pentru liniile CF. Marjele sunt foarte mari, in functie de tara si operator (si materialul rulant folosit) - exista peroane in uz cu 200 mm fata de sol (inclusiv in Romania) si peroane cu 1100 mm.

Pentru cale ferata de mare viteza, exista 2002/735/EC, care prevede doua inaltimi posibile, 550 mm peste sina, respectiv 760 mm peste sina.

Pentru reconstructiile in Romania, s-a adoptat standardul HSR de mai sus, si se foloseste varianta de 550 mm (astfel incat materialul rulant folosind acces "cu treapta" sa poata fi folosit in continuare - in cazul alegerii optiunii 760, trebuia instalat la multe vagoane o trapa care sa acopere scarile).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


alin_simeriaveche

Vinerea acesta am mers cu bicicleta de la Simeria la Simeria Veche iar luni am urmărit firul traseului căii ferate de la Simeria Veche până la Orastie dar nu am vazut nici un om sa muncească. Abea după Orăștie până la Alba se lucra (atât am putut parcurge)

adiarc

In zona localitatii Tarnava , astazi nu se lucra deloc la podurile peste raul cu acelasi nume...sper sa nu fie ceva serios
antrepenori FCC,Azvi,Straco...dar cred ca acest sector este in subordinea Straco, toate utilajele din zona fiind cu sigla lor



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura