Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.


District EA

Statia Arad capatul X - 31 mai 2014, cu linia Arad - Aradul Nou inchisa pana in 30 iunie 2014







dorum

Arad - Sofronea - Curtici, 30.05





















dorum

da...:) va fi cu lifturi si pasarela...si mai mult ca sigur reabilitata si cladirea :)

stiu care-i problema ta/a mea...naspetul nostru de gara :(

iuli

Nu mai imi adu aminte ca fac cu nervii... Si cand ma gandesc ca acum vreo 15 ma mandream cu planurile garii care aratau atat de futuristice pe atunci... si au ramas doar planuri :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

wow....nu-mi dau seama daca e pe tronsonul FCC sau Aktor-Arcada.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nairda


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Joi 6 iunie, capătul lotului Pizzaroti după Teiuș înspre Coșlariu, drumul e deviat. Aici va fi trecere la nivel sau pod peste calea ferată?

Tot acolo îs și utilajele și un podeț.


Până la podul Mureș mai sunt depozitate traverse, e un pod aproape gata și înca un podeț.



Se lucra la pod, iar in capătul celalalt erau aduse bucățile ce urmeaza a fi montate.





Cred ca aici, în dreptul localității Coșlariu se termină lotul Pizzaroti și începe Aktor (ăștia-s 50% gata conform CFR).



Urmează să devieze drumul, așa cum zicea și adiarc.




Firul pe care se lucrează nu e terminat, are porțiuni cu șină si portiuni cu terasament lipsă, de la Coșlariu până la Craciunelul de Jos.

Apoi până la Blaj e terminat un fir, cu tot cu stâlpi de curent. Înainte de gara Blaj se lucrează la consolidarea malului.





Pasajul peste DN.


Gara Blaj.


Pasajul ăsta l-am observat doar acum.

Calea ferata trece prin Blaj vreo 7km, iar aici nu s-a lucrat aproape nimic. Exista posibilitatea ca aici sa nu inlocuiasca terasamentul, ci doar șina?




Dupa Blaj pare a fi terminat in intregime primul fir, cu tot cu stalpii si cablurile electrice. N-am ajuns pana in Micasasa si oricum se intuneca.


alecu26

nu cred ca poate Blajul sa ramana neinlocuit cam tot. Mai ales ca e in oras si trebuie gasite si ceva solutii de diminuare a zgomotului.

Chiar daca se va circula cu restrictii....adica gen de la 160 la 100 pentru trenurile in tranzit, tot trebuie facute multe lucrari acolo.

Sunt curios ce se va face la pasajul peste CF din oras, pe unde se merge inainte spre Tarnaveni si pe langa CF spre Copsa Mica. Acolo e o problema destul de serioasa de gabarit si pasajul rutier e destul de degradat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

District EA


alecu26

totusi de ce se sta pe acel tronson asa rau procentual?

Acolo parca partea de semnalizari-automatizari sunt incluse in contract....dar banuiesc ca odata ce sunt doua fire gata, cu catenarele pe ele...se poate circula totusi mult mai repede.

Sau nu?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).