Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

bond

ceva avans pe Blaj - Coslariu luna asta:

- au avansat cu un segment la podul peste Mures (de la Mihalt)
- pare pregatita devierea DN14B de la Coslariu (asfalt + podet spre 100%)
- decopertari si podete intre Cistei si Mihalt (am inteles ca e deviere tot DN14B)
- pilonii sunt gata la podul peste DN14B de la intrarea in Blaj.

se lucreaza, cat de cat constant, dar nu spectaculos pe Micasasa - Coslariu

alecu26

^

in afara de lotul Aktor-Arcada nimic nu merge bine. Vad ca si pe curtici-arad se incetineste puternic.

Poate, poate FCC va accelera in sfarsit dupa ce a rezolvat reproiectarea tunelelor, si am auzit ca s-au apucat si de podul in arc peste Tarnava.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Din cate am vazut, se lucra la ambele tuneluri de la Sighisoara. De asemenea, si Pizzaroti lucra destul de sustinut.  Situatia de lucrari din iunie iulie va fi mai relevanta, de exemplu ma gandesc ca la Swietelsky o pondere mare o are gara si spatiile anexa din Arad, la Pizzarotti podurile de la Coslariu si peste Mures de la Alba Iulia, la FCC tunelurile. Pizzarotti a batut pasul pe loc vreo 2 -3 luni si dupa aceea a crescut cu 10% intr-o luna. Important e ca toti se misca cu 2-3% pe luna, poate in lunile de vara sa ajunga la un 4-5%. Sa ramanem optimisti. Ce ma ingrijoreaza e ca in continuare STRABAG-SWIETELSKY este la 0% si au cam trecut 5 luni de cand au semnat contractul pe Simeria-Vintu de Jos. Oare sa nu fi terminat proiectarea?

iuli

Florin, te pot ruga ca data viitoare când faci update la loturi să pun în text și un link la postul care arată care sunt de fapt loturile? Ar ajuta enorm și pe cei care nu sunt familiarizați cu acest proiect să înțeleagă unde ce și cum.

Mulțumesc mult!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

florin74

^ Sper ca asa e OK.

Actualizare 30.04.2014
Tronsonul Sighisoara - Simeria
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 27,53%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 28,97%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 48,1%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 36,68%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 0%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 53,8%




iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

da...din ce am auzit, chiar daca proiectarea trebuia sa fie facuta deja (FIDIC ROSU) sunt probleme pe toate fronturile....proiectare deficitara in anumite puncte, ridicari topo care trebuie revizuite, noi investigatii geo...si toate astea se blocheaza in expropieri. Daca o sa verifici...chiar cotnractul de expropieri pe acest lot este doar undeva la 25-30%.

Dar veste buna e ca se misca lucruri in teren.

Deja am vazut multe, multe utilaje ale lui Arcada in zona Aurel-Vlaicu-Orastie....si in gara Orastie mai ales Arcada si-a facut o organizare de santier mare, de la zero.

Si prin gara Vintu spre Orastie mai ales, ar trebui sa se vada ceva miscari.

Oricat am injura noi CNADNR-ul trebuie sa admit ca sunt cam cu vreo 20 de ani diferenta intre ei si CFR in privinta experientei in administrarea de proiect si împingerea lui inainte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Quote from: florin74 on May 17, 2014, 09:11:12 PM
Actualizare 30.04.2014
Tronsonul Sighisoara - Simeria
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 48,1%

florin, care e sursa acestor cifre? lotul acesta strabate orasul blaj in lungime (prin oras) iar aici nu s-a lucrat nimic in afara de faptul ca e oprita circulatie pe un fir. apoi pana la coslariu intr-adevar se lucreaza, insa doar primul fir din doua ar fi jumate terminat - estimare dupa ochi. pasajele si podetele is intr-adevar gata sau in stare avansata de constructie. catre micasasa n-am fost.

da, se lucreaza si se vad progrese, dar nu pare jumate gata. o sa merg la pozat tot lotul asta prin 4-8 iunie.

florin74

CFR. Poduri, podete au o pondere mai mare decat calea de rulare, din acest motiv procentele pot fi inselatoare. FCC are doar 28% dar cu 2 tunele si pod peste Tarnava e posibil sa fi lucrat mai mult la calea de rulare decat AKTOR-ARCADA.

alecu26

^
au o pondere, mare...dar cand se ajunge la traverse, piatra sparta, sine, stalpi....totul se va misca paote chiar si mai repede decat la o autostrada daca e sa facem o paralela intre autostrazi si CF.

Dar aici e o alta mare, mare problema...poate sa o confirme Motorzbh eventual.

Contestatiile duse pana la limita ridicolului a lui Thales si faptul ca acum nu e nici macar o urma de  contractor de acest gen acolo...au si un alt efect:

pe firul proaspat finalizat nu se poate muta traficul, ca nu exista nici un fel de semnalizare si din aceasta cauza nu se pot apuca de firul inca neatacat. O posibila mutarea ar fi posibila, dar ar insemna sa se mearga efectic cu ordin scris din gara in gara, sau chiar la paleta.:)))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

astazi , la tunelul de la Sighisoara spre Danes , se lucra si se vedeau si str din fier beton pt pilotii forati , aferenti zidului de sprijin
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Incet incet ne apropiem de final, THALES pierde la CNSC, castigator ALSTOM, mai au o ultima cale de atac la CAB si sper sa se termine odata scandalul asta, ca dureaza de 2 ani.

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2014/decizie-1589.pdf

alecu26

sa tinem pumnii pentru colegul de forum MOTORZBH. Cred ca a imbatranit 5 ani in acesti 2 ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

cateva poze de astazi
din pacate pe sectorul Blaj-Coslariu , se lucreaza lights...  :(
doar Pizzariotti , la podul peste Mures se misca mai cu talent


organiz.de santier Aktor









aici drumul Blaj-Teius va fii  deviat , pt a putea devia si calea ferata









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



si podul peste Mures de la Mihalt









aici e la intr in Santimbru , dinspre Galtiu



si cateva informatii in plus
- la intersectia dintre drumul Blaj-Teius cu drumul Santimbru-Galtiu-Coslariu , drumul a fost deja deviat
- la intr in Alba Iulia dinspre Sebes , podul spre Mures , e cam in acelasi stadiu cu cel de la Mihalt , adica pilono finalizati si str de metal pe pozitii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura