Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.







Geri


si zona marcata cu 7

singurul pasaj din aceasta zona, care nu este construit in cadrul acestui proiect.



















Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Imi aduc aminte cand am cautat special SF-ul (ce dateaza parca din 2010-2012) pentru aceasta "modernizare" avand in minte exact lucrarile dorite de tine (am copilarit si inca am parintii pe Codrul Cosminului, strada aflata imediat la sud de zona aia - trecerea marcata cu numarul 2 am folosit de mii de ori pana acum).

Pe vremea aia inca nu era pornita licitatia, dar am inceput sa intreb si eu ca si tine (nu aici pe forum, dar oricum). Mi s-a spus ca trebuiau cerute de Primarie in faza de SF, dar Scripcaru&co nu a zis nimic. Si am intrebat, ca fraierul - daca inca nu e atribuit, nu se poate modifica (evident, am intrebat oameni la care aveam acces, nu chiar sus-pusi si nu facotir de decizie). Mi s-a zis ca mai bine stau linistit, ca si-asa e intarziat proiectul - doar nu imi doresc sa intarzie si mai tare doar pentru atata lucru? Bine, eu stiam ca lictatia e cu proiectare & constructie, deci se putea cere inca, dar asta insemna ca anumite persoane si anumite institutii sa aiba tupeul de a scrie catre CFR si MT, de a solicita cu adevarat ceva, de a munci...

Revenind - nu, nici macar lifturi nu sunt prevazut epentru acces la peroanele actuale. Peroane care vor fi inaltate, deci va mai exista o treapta in plus (aia e mentionata in SF). Iar pentru persoane cu dizabilitati e mentionata o solutie de genul celei montate in pasajul Hidromecanica (presupun ca esti brasovean si deci sti la ce anume ma refer).

oc7avian

Doar că de fapt licitația a fost doar FIDIC Roșu. Cred că e evident interesul dat pentru SF+PT-uri în acea perioadă, lipsa pasajelor fiind un strop într-un ocean de erori.

În prezent nu e mult mai roz legat de permeabilitate. Însă o mare bilă albă e de dat CFR-ului pentru că au introdus pasaje subterane în SF-ul Brașov - Predeal. Nu înseamnă că peste tot există această preocupare (Cluj, Timișoara sunt exemple notabile). Dar da, contează enorm o administrație locală interesată, pentru că pot dicta calitatea unui proiect.

Pe viitor se pot face pasaje subterane. Nu e vorba doar de interes, ci de o schimbare de mentalitate + educare a statului. Mobilitatea urbană încă e o mare necunoscută pentru autorități.

District EA

Radna  - Milova - 2 iulie 2023

Milova - Bârzava Nouă - 2 iulie 2023

cristi5

Quote from: oc7avian on July 03, 2023, 10:24:38 AMÎn prezent nu e mult mai roz legat de permeabilitate. Însă o mare bilă albă e de dat CFR-ului pentru că au introdus pasaje subterane în SF-ul Brașov - Predeal.

Dar si rozul asta s-a intamplat pt ca directorul CFR provenea din regionala si orasul Brasov si a insistat la proiectant dintr-o pozitie favorabila. Sa nu ne asteptam ca minunea asta sa se repete.

Subtraversarile se vad cred in profil longitudinal aici

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/predeal/

TibiV

Nu pun la "Gari..." ci aici, pentru ca este parte a coridorului - de la Virtual Press: Stația CFR Simeria, gara Simeria în șantier

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

District EA


District EA

Glogovăț - Zona neutră Radna - 5 iulie 2023

shift2rail

^superb!

dar vmax nu depaseste 100 km/h, e o problema cu materialul rulant?