Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cristi5

Tocmai am invatat ceva interesant. Viteza pe tot 614-Simeria este 50km/h iar faptul ca pe unele portiuni s-a ridicat la 120 nu ajuta.

Pe acele portiuni nou reabilitare (Milova-614, Savarsin Ilteu, speram curand Varadia-Savarsin), unele trenuri au prin derogare voie sa circule cu 120, si asta numai daca constructorul nu cere sa se revina la 50, de ex pt ca lucreaza la firul celalalt.

Dar, atentie, @frunzaverde imi atrage atentia ca timpii de parcurs sunt aceiasi. Adica un tren care trebuia sa plece din Ghioroc la ora X va astepta acolo sa se faca ora X, indiferent cate minite a castigat cu 120. Deci viteza mare= opriri lungi. Cei 120 km/h ajuta numai daca trenul e intarziat.

Asta inseamna ca desi noi (@alinuttt)  speram sa avem un mers mai bun pt 2023 daca nu pt 2022, speranta nu se poate materializa cat timp lucrarile civile nu sunt gata pt ca constructorul poate oricand cere revenirea la 50.

Sau ar putea sa faca mersul pt 120 (sau undeva intre 50 si 120) si sa-si asume intarzieri in cateva zile, dar nu cred ca se va intampla asa ceva, ca leafa merge oricum.

motorzbh

Restricția de viteza este doar unde are el șantier cu oameni. In general mersul de tren se face fără sa se tina seama de asta deci trenurile vor întârzia in timpul săptămânii când se lucrează.

vancouver

Deocamdata timpii de mers sunt aceeasi. Unde avem 120 se vor modifica. Intarzierile sunt la ordinea zilei din cauza lucrarilor si crucilor. Deci in mod cert ajuta, chiar si fara modificari in mers.

Dar in esenta @cristi5 ai dreptate. Se cunoaste lipsa unui manager general al intregului coridor, care sa exploateze imediat orice posibilitate de a mai castiga fie si un minut sau de a mai deschide o linie in plus intr-o statie, etc.. Se lucreaza mult din inertia contractelor si fiecare isi vede de locul lui caldut. Asa e clar ca nu se poate face performanta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


Adisan

Magistrala 200, varianta de viteză Vețel-Brănişca-Bretea Mureşană 06.10.2021



motorzbh

@cristi5 De unde ai informațiile cu tunelurile lui Aktor?

dan tm

ASa se pun grinzile sus in forma de H nu de I? se vede la 13.05 ca a stat apa si au ruginit.

cristi5

@motorzbh care informatii? Ca arata ca-n primavara la Salciva? Se vede pe materialul VirtualPress si pe filmarea din drona de la sfarsit de iulie. Amandoua sunt mai sus pe topic.

Ca nu au acces peste tot? Asa pare pe geoportal, nu pare expropriat tot ce trebuie acolo. Cum nu au acces dupa atata amar de vreme, eu nu-mi explic. O fi geoportalul stricat, am mai gasit cazuri.

Speram sa primim informatii mai precise curand.

motorzbh

Din păcate este adevărat. A venit constructorul de semnalizare la noi sa facem recepția parțială pe parțile fără tunel. Cum suntem cu ministru interimar din guvernul interimar ...

Ovii Stîngaciu

Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

District EA

Cum ar fi dacă viteza maximă ar fi 160 km/h și nu 90 km/h între Milova și Radna (8 octombrie 2021)

vancouver

Quote from: cristi5 on October 06, 2021, 07:41:05 PM
Tocmai am invatat ceva interesant. Viteza pe tot 614-Simeria este 50km/h iar faptul ca pe unele portiuni s-a ridicat la 120 nu ajuta.

Pe acele portiuni nou reabilitare (Milova-614, Savarsin Ilteu, speram curand Varadia-Savarsin), unele trenuri au prin derogare voie sa circule cu 120, si asta numai daca constructorul nu cere sa se revina la 50, de ex pt ca lucreaza la firul celalalt.

Dar, atentie, @frunzaverde imi atrage atentia ca timpii de parcurs sunt aceiasi. Adica un tren care trebuia sa plece din Ghioroc la ora X va astepta acolo sa se faca ora X, indiferent cate minite a castigat cu 120. Deci viteza mare= opriri lungi. Cei 120 km/h ajuta numai daca trenul e intarziat.

Intre timp am si dovada ca informatia este falsa. Hai sa nu mai fim asa prapastiosi.



Milova-Radna-Paulis-Ghioroc 120 km/h, sunt 22,1 km, 22 de minute, adica o viteza comerciala de 60,3 km/h. Deci exclus sa fie trasat cu 50 km/h (trebuie viteza comerciala sa fie in jur de 40-45).

Ilteu-Savarsin-Varadia 120 km/h, 18,7km, 17 min, Vc=66,8 km/h. Idem mai sus.

E clar ca nu se va merge snur cu 120 si ca sunt prevazuti timpi pentru incetiniri generate de santiere.

Ghiorc - Arad 140 km/h, 21,2 km, 15 min => Vc=84,8 km/h.
Sighisoara - Medias 140 km/h, 36km, 24min => Vc=90 km/h (dar iesire de Sighisoara cu 65, apoi 80 in primul tunel)
Medias - Blaj 140 km/h, 40,4km, 24min => Vc=101 km/h

Si la Ghioroc - Arad e clar ca exista inca muuuult loc de mai bine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Din pacate continua (probabil) tampenia cu detasarea de vagoane la Coslariu. Sper sa fie doar o varianta de lucru si ca se mai schimba.
De oprirea de la Simeria de 12 minute ce sa mai zic. Probabil ca schimba locomotiva. Mai mare tampenia nici ca am mai vazut. In loc sa schimbe echipa de mecanici, ei schimba locomotiva  :bash:

Practic cu aceste opriri de 8, resp. 12 minute isi bat joc de toata investitia in obtinerea unei viteza de 160 km/h. Viteza comerciala scade prin aceste opriri enorm, la nivel la care puteam linistiti sa pastram viteza maxima la 120 si in schimb sa cumparam 3-4 locomitive performante (care sa nu ne fie frica ca pica daca trag continuu 24/24) si sa schimbam de mai multe ori mecanicii pe drum.

Blaj - Deva
ajungem astfel la incredibila viteza comerciala de 55,3km/h (97,7 km, timp 1:46 ! ! ! ), desi Vmax este aproape integral de 120-140.

PS. Si aici avem ceea ce un ministru poate sa impuna pe cale politica. Sa dispara idiotenia cu schimbarea locomotivei la trecerea dintr-un district in altul si sa dispara pe coridor orice idee de detasare / atasare de vagoane.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dorum

@district EA
Ghinionul e ca si masinile merg pe DN cu 140kmph, iar unele chiar exagereaza, au 170-180kmph :) :)