Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

@motorz, cum mai stati pe Simeria-Sighisoara? Se fac testele alea de semnalizare? Cand se poate circula pe ambele fire? Sau ramanem la varianta ca un fir e facut la misto?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

motorzbh

Am facut testele si am gasit o multime de probleme, practic nu merg barierele din instaltia CE.Alstom trebuie sa vina cu un nou soft de CE si probabil va dura pana in decembrie cel putin.

Cetatean

Maine si sambata este programata ridicarea tablierului la pasaj Gothatea peste CF.

Cetatean


Cuneo

Radna, 24 septembrie, se demontează șinele și traversele vechi de pe linia 2.













Hala de mentenanță

















Dacă vă întrebați de ce plouă pe noile peroane...pentru că nu sunt montate burlane de scurgere.




Ovii Stîngaciu

#8420
Ce se mai întâmplă la Brașov? Poimâine 29 septembrie se va redeschide m200 (sa vedem daca nu întârzie) Inflexiunea va fi distrusa și se va reveni la traseul normal . Nu știu ce VS va fi .. normal după modernizare VS între km 172-173.4 va fi de 95 km/h.
L.E : când am fost la ora 19 încă se lucra pe teren ceea ce e destul de interesant!
Câteva poze :
Riparea lui M200. Primul strat de piatra spartă a fost vechi și după au pus un strat nou


Cele 2 semnale repetitoare


Check rail


Riparea Mai detaliata


Lucrează WIEBE pe Lot aktor 


Iar pe 29 sept. se va redeschide m200. 



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

cristi5

Astaldi a inceput sa lucreze la portalul vestic al tunelului Batuta. Lucrare destul de complexa, sper sa vedem ceva poze curand.

La portalul estic (acel deal din gura tunelului) mai asteapta dupa o expropriere (poate cineva sa verifice harta cadastrala?)... Desi ni s-a spus de cateva ori ca toate hartiile sunt rezolvate. In fine.

La Aktor cica s-ar putea sa vedem ceva la tunelul Salciva (la vest de polata) in 2-3 saptamani. Am mai auzit promisiuni similare, vedem.

cristi5

Mi se pare fascinanta zona Archita-Feleag din Cata-Sighisoara. Traseul vechi (si DJul) serpuieste impreuna cu paraul Archita. Traseul nou este o linie dreapta.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/46.192/25.058



Ma intreb cum vor face ca sa tina traficul deschis pt ca traseul nou il intersecteaza pe cel vechi in vreo 7 locuri. Asta difera de multe variante de viteza pe care le-am vazut pana acum, unde traseul nou e ori de o parte ori de alta a traseului vechi (o exceptie notabila la podul Branisca, unde clar vor opri circulatia timp de zile/saptamani)

Faptul ca traseul nou e o linie dreapta inseamna si ca uneori "musca" din deal. Mai ales intre aceste doua poduri peste parau (km proiectat 261-262)

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/46.205/25.032

M-am intrebat ce structura va fi acolo spre deal, si ce inaltime. E vorba de coloane de beton armat diametru 1500 mm, inaltime maxima 10m, pe o zona de 240m lungime. Asta face 160 de coloane.



http://pum.project-online.se/doclic/brasov-apata_si_cata-sighisoara/vol%204%20-%20PLANURI-1/4.1.%20TR%20-%20Terasamente/PARTE%20DESENATA/16.%20Archita%20-%20Vanatori/Lung%20Archita%20-%20Vanatori%20fir%20II%20Km%20259%2B350%20-%20Km%20262%2B700.dwf

Tot din proiect, capitolul "aparari" reiese ca paraul Archita va fi mutat si regularizat, cel putin in zona noii statii Archita.

In teren nu se vede deocamdata aproape nimic din toate astea inteleg. Daca ne uitam cate exproprieri si scoateri din fondul forestier sunt necesare, nici nu-i de mirare.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

District EA


ioandorin

 ^^^
  Hai și cu celelalte filmări,că doar nu ai bătut atâta drum doar pentru atât!!!))))

cristi5

Pun si aici ca e mai vizibil, sa vada si colegi ca @motorzbh :) demonstratia de CEM/CED/CE in simulator. Sper in curand sa vedem si ETCS :lol:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2983.msg361952#msg361952

District EA


motorzbh

Nu poți sa faci un simulator de ETCS HO. Exista simulatoare de OBU dar sunt cat un dulap. Si sunt foarte pretentioase. Si noi folosim la teste asa ceva. Foarte misto simulatorul lor. Si noi vrem sa ne facem o stație de teste cu CE-uri si RBC-uri ca sa testam mai mult in laborator decât pe linie. Multumesc pentru Link.

District EA